2013-03-08, 17:30
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Förmodligen inga alls, ställde frågan då ingen av dessa "kända" personerna är tekniskt inriktade utan är i konspirationsträsket. En är ekonom en annan är hedersdoktor i något.

Trodde det var utrett att HAARP inte är ett vapen eller skapar tsunami och gud vet allt.
Som vanligt då.

Det ÄR utrett. Trots att det inte ens behöver utredas att HAARP inte är ett vapen. HAARP saknar helt enkelt tekniska möjligheter att vara ett vapen. Särskilt "riktad energivapen" är helt omöjligt.

Det skulle vara väldigt intressant att se har hur alla tokstollar hade tänkt fokusera energi med hjälp av ett gäng dipolantenner.
Citera
2013-03-08, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
He he, skojare där Är det något som inte är uttjatat i den här tråden, åtminstone inte från den troende sidan så är det just fakta.

Ditt svar om tomtar ger mig inget, svara på frågan! Skrev du verkligen "son till en kongressman" som att det skulle vara förtroendeingivande? Hade jag inte redan haft så mycket att glädjas åt så hade det varit veckans roligaste uttalande. Nu blev det bara nr. 54 från botten.
Ja det var väl kul att du tyckte det va roligt. Ni är bara för mkt..
Citera
2013-03-08, 18:16
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuggyz
Mer kompetens än alla tomtar här inne. Sen har jag inte letat fakta ang just dessa forskare.

Det blir liksom fakta på fakta på fakta på ytterligare fakta. Ganska uttjatat.

Jo men det är ju det som måste göras, bara för någon säger något, måste fakta granskas vare sig om de är professorer eller konspirationsteoretiker. Just de du nämde har inte mer kompetens i detta ämne än andra här på forumet, att ens påstå det för att sedan påpeka att du inte kollat upp dem är mycket märkligt.
Citera
2013-03-08, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gason
Som vanligt då.

Det ÄR utrett. Trots att det inte ens behöver utredas att HAARP inte är ett vapen. HAARP saknar helt enkelt tekniska möjligheter att vara ett vapen. Särskilt "riktad energivapen" är helt omöjligt.

Det skulle vara väldigt intressant att se har hur alla tokstollar hade tänkt fokusera energi med hjälp av ett gäng dipolantenner.
Det är ingen vapen i sig, men den fungerar som ett slags vapen, skapa naturkatastrofer för att minska människans populition på jorden.
Citera
2013-03-08, 20:47
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuggy
Det är ingen vapen i sig, men den fungerar som ett slags vapen, skapa naturkatastrofer för att minska människans populition på jorden.
Hur fungerar det?
Citera
2013-03-08, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Jo men det är ju det som måste göras, bara för någon säger något, måste fakta granskas vare sig om de är professorer eller konspirationsteoretiker. Just de du nämde har inte mer kompetens i detta ämne än andra här på forumet, att ens påstå det för att sedan påpeka att du inte kollat upp dem är mycket märkligt.
Det spelar ju ingen roll vad man skriver här för "ni" går emot det, och det spelar ingen roll vad "ni" skriver för erat visuella spektrum är så otroligt smalt och jag ser bredare än så...
Citera
2013-03-08, 20:50
Bannlyst
Citat:
Hur fungerar det?
Googla för helvete precis som du brukar göra!
Citera
2013-03-08, 20:51
Bannlyst
Citat:
Hur fungerar det?
Man sjuter upp elektrciteti himlen, läs i tråden så står det nånstans
Citera
2013-03-08, 20:53
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Det spelar ju ingen roll vad man skriver här för "ni" går emot det, och det spelar ingen roll vad "ni" skriver för erat visuella spektrum är så otroligt smalt och jag ser bredare än så...

Ok med då är det ingen diskussion, du har bestämt dig. Fanatism är vägen mot dumhet.
Citera
2013-03-08, 21:12
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Googla för helvete precis som du brukar göra!

Citat:
Man sjuter upp elektrciteti himlen, läs i tråden så står det nånstans
Det är inte jag som kommer med fantastiska påståenden så det är inte min sak att googla, och till snuggy: jag hade inte frågat om det stod i tråden.

Ska det vara så förbannat svårt för er att tala om hur det fungerar? Ni vet ju inte så hur fan kan ni då sitta och påstå en massa saker som ni inte har en aning om? Skäms ni inte när alla kan se hur ovetande ni är?
Citera
2013-03-09, 11:37
Moderator
Citat:
Det är ingen vapen i sig,
Dåså, då var tråden klar ...
Citat:
men den fungerar som ett slags vapen, skapa naturkatastrofer för att minska människans populition på jorden.
... och där var vi tillbaka med slumpmässiga uttalanden.

Hur skapas dessa naturkatastrofer?
Citera
2013-03-10, 21:13
Medlem
cephs avatar
Sluttramsat. Nu håller vi oss till ämnet.

/mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in