2013-03-04, 20:45
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuggy
Haarp är livsfarligt, tänk tsunamin, jordbävningar, orkader osv osv framställs av Haarp.

Haarp är itll för katastrofer för minska på mänskligheten, det är för mycket människor på jorden.

Det är just det jag gör tänker och tänker efter, testa det sistnämnda så förstår du att den enda katasrofen med HAARP är att folk tror den skapar katastrofer.
Citera
2013-03-04, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Nu djävlar räcker det. Sådana skitinlägg klarar vi oss bra utan. Nu är det dags att du talar om hur HAARP åstadkommer det du påstår. Klarar du det?
Jag skriver bara fakta o sanning, alla vet att det är HAARP

Det handlar om sund förnuft, Haarp är så krafitg den skickar ut nån slags blixt upp till himnlen
Citera
2013-03-04, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Det är just det jag gör tänker och tänker efter, testa det sistnämnda så förstår du att den enda katasrofen med HAARP är att folk tror den skapar katastrofer.
Otroligt hur trög du kan vara, som tror på allt myndigheter säger.

Haarp är nummer ett vapen just nu, tänk man behöver inte kriga för att döda människor det är bara använda haarp så tar man livet av dom.
Citera
2013-03-04, 20:57
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Otroligt hur trög du kan vara, som tror på allt myndigheter säger.

Haarp är nummer ett vapen just nu, tänk man behöver inte kriga för att döda människor det är bara använda haarp så tar man livet av dom.

Åter igen hur i f-n vet du det?? Låt mig gissa ditt sunda förnuft och youtube...
Citera
2013-03-04, 20:59
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Jag skriver bara fakta o sanning, alla vet att det är HAARP

Det handlar om sund förnuft, Haarp är så krafitg den skickar ut nån slags blixt upp till himnlen
Nästa gång du bara säger att HAARP gör något utan att tala om hur det går till så blir det rapportering för trams och off topic. Tänker du tala om hur det går till eller hade du helt enkelt ingen aning som vanligt?
Citera
2013-03-08, 12:26
Bannlyst
HAARP website acknowledges medger att experiment utförs som använder sig av elektromagnetiska frekvenser för att skjuta pulserade direktenergistrålar för att ”tillfälligt egga ett begränsat område av jonosfären” ionosphere. En del forskare påstår att avsiktliga störningar på detta känsliga lager kan få stora, och till och med förfärliga konsekvenser. Berörda forskare som Dr. Michel Chossudovsky vid University of Ottawa och Alaskas Dr. Nick Begich (son till en kongressman i USA) presenterar bevis för att dessa störningar även kan orsaka tsunamis och jordbävningar.

Elektromagnetiska vapen … skickar iväg en osynlig smocka hundratals gånger mer kraftfull än den elektriska ström som finns i en blixt. Man kan skjuta en fienderobot bort från skyn, en annan kan användas till att förblinda soldater på slagfältet, ytterligare en annan kan kontrollera en bråkig folkhop genom att ytligt bränna deras skinn. Om det detonerar över en stor stad kan ett elektromagnetiskt vapen förstöra all elektronik på sekunder. De använder alla en riktad energi för att skapa en kraftfull elektromagnetisk puls.”
Riktad energi är en så kraftfull teknik att det kan användas till att hetta upp jonosfären för att få vädret till att bli ett krigsvapen. Föreställ er att man använder en flod för att förstöra en stad eller tornados för att decimera en armé som närmar sig i öknen. Militären har ägnat en enorm mängd tid på väderförändring som ett koncept för bataljmiljöer. Om en elektromagnetisk puls går av över en stad så skulle i stort sett alla elektriska saker i våra hem sluta att fungera och de blir permanent förstörda.
Senast redigerad av Snuggyz 2013-03-08 kl. 12:29.
Citera
2013-03-08, 14:58
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuggyz
HAARP website acknowledges medger att experiment utförs som använder sig av elektromagnetiska frekvenser för att skjuta pulserade direktenergistrålar för att ”tillfälligt egga ett begränsat område av jonosfären” ionosphere. En del forskare påstår att avsiktliga störningar på detta känsliga lager kan få stora, och till och med förfärliga konsekvenser. Berörda forskare som Dr. Michel Chossudovsky vid University of Ottawa och Alaskas Dr. Nick Begich (son till en kongressman i USA) presenterar bevis för att dessa störningar även kan orsaka tsunamis och jordbävningar.

Elektromagnetiska vapen … skickar iväg en osynlig smocka hundratals gånger mer kraftfull än den elektriska ström som finns i en blixt. Man kan skjuta en fienderobot bort från skyn, en annan kan användas till att förblinda soldater på slagfältet, ytterligare en annan kan kontrollera en bråkig folkhop genom att ytligt bränna deras skinn. Om det detonerar över en stor stad kan ett elektromagnetiskt vapen förstöra all elektronik på sekunder. De använder alla en riktad energi för att skapa en kraftfull elektromagnetisk puls.”
Riktad energi är en så kraftfull teknik att det kan användas till att hetta upp jonosfären för att få vädret till att bli ett krigsvapen. Föreställ er att man använder en flod för att förstöra en stad eller tornados för att decimera en armé som närmar sig i öknen. Militären har ägnat en enorm mängd tid på väderförändring som ett koncept för bataljmiljöer. Om en elektromagnetisk puls går av över en stad så skulle i stort sett alla elektriska saker i våra hem sluta att fungera och de blir permanent förstörda.

Bara en fråga, vilka kompetenser har dessa, förmodade du menade berömda,forskare att bedöma HAARP?
Citera
2013-03-08, 16:16
Moderator
Citat:
Bara en fråga, vilka kompetenser har dessa, förmodade du menade berömda,forskare att bedöma HAARP?
Jag har en fråga till.
Var finns bevisen någonstans?
Citera
2013-03-08, 16:29
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
HAARP website acknowledges ...
Så till den avgörande frågan: Hur funkar det?
Citera
2013-03-08, 16:52
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gason
Jag har en fråga till.
Var finns bevisen någonstans?

Förmodligen inga alls, ställde frågan då ingen av dessa "kända" personerna är tekniskt inriktade utan är i konspirationsträsket. En är ekonom en annan är hedersdoktor i något.

Trodde det var utrett att HAARP inte är ett vapen eller skapar tsunami och gud vet allt.
Citera
2013-03-08, 17:15
Bannlyst
Citat:
Mer kompetens än alla tomtar här inne. Sen har jag inte letat fakta ang just dessa forskare.

Det blir liksom fakta på fakta på fakta på ytterligare fakta. Ganska uttjatat.
Citera
2013-03-08, 17:20
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Mer kompetens än alla tomtar här inne. Sen har jag inte letat fakta ang just dessa forskare.

Det blir liksom fakta på fakta på fakta på ytterligare fakta. Ganska uttjatat.
He he, skojare där Är det något som inte är uttjatat i den här tråden, åtminstone inte från den troende sidan så är det just fakta.

Ditt svar om tomtar ger mig inget, svara på frågan! Skrev du verkligen "son till en kongressman" som att det skulle vara förtroendeingivande? Hade jag inte redan haft så mycket att glädjas åt så hade det varit veckans roligaste uttalande. Nu blev det bara nr. 54 från botten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in