2012-11-11, 12:31
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuggy
En kontroll tippar jag på eller något liknande.
Jaha en kontroll, jo då kan man ju göra vad som helst om man bara har en kontroll... Grabben, du får nog försöka dig på en lite mer utförlig förklaring.
Citera
2012-11-11, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moffmeister
Men HUR fungerar styrningen avsignalerna rent fysikaliskt?
Hela det här om att HAARP kan framkalla jordbävningar och annat på olika platser förutsätter att energin kan styras.
Ja man kan ju rikta energin dit man vill ha den, svårare än så är det inte.
Citera
2012-11-11, 12:36
Moderator
Citat:
Behöver inte alls ske i närheten av Haarp, huvudsaken är antal watt som går åt, sen kan man styra strålningen så att säga.
Du upprepar bara det sagts under natten. Du kanske ska läsa det först och sedan fortsätta därifrån.
Citera
2012-11-11, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Skönt att veta att naturlagarna inte gäller vid konspirationer, det förklarar en hel del...
Kan du sluta tala ur skägget och istället visa vilka lagar som du anser inte gäller i detta fall?
Citera
2012-11-11, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gason
Du upprepar bara det sagts under natten. Du kanske ska läsa det först och sedan fortsätta därifrån.
Nej varför skulle jag, jag står för mina texter till skillnad från er skeptiker som edit era inlägg
Citera
2012-11-11, 12:45
Medlem
Citat:
Ja man kan ju rikta energin dit man vill ha den, svårare än så är det inte.
Hur riktar man med en dipol-antenn en sändning av elektromagnetiska vågor?
Citera
2012-11-11, 12:45
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
det är sund förnuft, om man kan skapa jordbävningar idag, varför skulle man inte kunna göra det för tex 100.000år sedan då atlantis även fanns på kartan. Dessutom var dom mer uvecklade än dagens människa
Vilket efterblivet argument Så allt man kan göra idag har man alltid kunnat göra? Internet har alltid funnits, Youtube har alltid funnits, rörpostsystem har alltid funnits, ost på spraytub har alltid funnits? Och allt detta utan att lämna några arkeologiska spår. Nä.
Citera
2012-11-11, 12:46
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Kan du sluta tala ur skägget och istället visa vilka lagar som du anser inte gäller i detta fall?
Du kan ju visa hur den obetydliga effekten från HAARP skulle kunna påverka orkaner eller jordbävningar till att börja med.
Citera
2012-11-11, 12:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia

Jag anser att naturlagarna gäller, det är du som påstår att 3 MW rätt upp i stratosfären kan göra jordbävningar på valfri plats på jorden. Och att du tydligen inte behöver förklara hur det går till. Och att det räcker att 3 MW är mer än 3 kW som bevis...
Citera
2012-11-11, 13:21
Moderator
Citat:
Nej varför skulle jag, jag står för mina texter till skillnad från er skeptiker som edit era inlägg
Visst, för all del. Vill du slösa tid ska inte jag hindra dig.

Hur styr man strålningen från en dipolantenn?

Eller för att ställa frågan lite mer på din nivå, hur fungerar "kontrollen" som de elaka jordbävningsskaparna använder när de riktar energin från de illasinnade antennerna?
Citera
2012-11-11, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gason
Visst, för all del. Vill du slösa tid ska inte jag hindra dig.

Hur styr man strålningen från en dipolantenn?

Eller för att ställa frågan lite mer på din nivå, hur fungerar "kontrollen" som de elaka jordbävningsskaparna använder när de riktar energin från de illasinnade antennerna?
Jag vet inte exakt hur kontrollen funkar, men man kan bestämma longitud och lattitud på det sättet kan man lokalisera området man vill ska förstöras
Citera
2012-11-11, 20:05
Moderator
Citat:
Jag vet inte exakt hur kontrollen funkar, men man kan bestämma longitud och lattitud på det sättet kan man lokalisera området man vill ska förstöras
Du har inte heller någon som helst aning alltså.
Märkligt, ingen som tror på detta verkar inte kunna ge ens den minsta lilla vink om hur det går till.

Hur kommer det sig att du tror att detta är möjligt? Vilken information övertygade dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in