2014-06-29, 09:30
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star-Ranger
Intressant video ang Haarp nedrustningen, men det är inte klart än.
Här kommer en fundering ang just det.
Air Force har varit inblandad i Haarp projektet, varför stänga ner det nu? Är det för att allmänheten har fått vetskap vad Haarp har för funktion?
Även om det stänger Haarp i alaska, det finns ju andra ställen i världen som har dessa antenner. Det behöver inte just vara positionerad i alaska.

Det är som att säga Mcdonalds gör barn feta, ok då stänger vi ner det, men då kan vi fortsätta sälja det i smyg. Förstår du hur jag tänker? Även om de säger att vi stänger ner det, så kan de väl fortsätta i hemlighet, det är inga problem. Militären har ju många projekter i smyg, de kan fortsätta göra det men använda under ett annat namn.

Förresten här är en länk på Haarp liknande antenner i andra länder http://www.youtube.com/watch?v=HsPDjEc0wt8

De stängde ner för pengarna tog slut. Det brukar bli så när forskningen blir dyr och utkomsten inte lika stor som det kostar.

Ska jag vara helt ärlig så skiter allmänheten fullständigt i detta, de som intresserat sig för det från "allmänheten" är personer som kör med dumheten det jag inte förstår är farligt.

Det är lite svårt idag att hålla det hemligt då det krävs mycket ström och yta, svårt att dölja.

HAARP har inte varit hemligt på det sättet som du verkar fara efter. Har för mig att de dessutom hade då och då tillät besökare att få komma dit och titta.

Jag orkar inte kolla YT klipp utifrån en så klen beskrivning, vad är det för platser där dessa antenner finns?
Citera
2014-07-03, 06:53
Medlem
Star-Rangers avatar
Det finns liknande installationer på videon i Norge, Ryssland, USA (så klart), Peru, Brasilien, Puerto Rico, Japan, Indien, Australien, Kina. Vissa liknar enligt mig, Radar satellit liknande saker men vissa liknar det som finns i Alaska.

Även om nu Haarp skulle stängas eller om det redan är stängt, kan det möjligen finnas på andra platser.
Citera
2014-07-03, 17:34
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star-Ranger
Det finns liknande installationer på videon i Norge, Ryssland, USA (så klart), Peru, Brasilien, Puerto Rico, Japan, Indien, Australien, Kina. Vissa liknar enligt mig, Radar satellit liknande saker men vissa liknar det som finns i Alaska.

Även om nu Haarp skulle stängas eller om det redan är stängt, kan det möjligen finnas på andra platser.

Ja och alla paraboler i bostadsområden är också med då?

Alltså det blir lite lätt fånigt att oroa sig för HAARP då den inte skapar varken väder, jordbävningar eller kan skjuta ned saker.

Om du kollar på http://en.wikipedia.org/wiki/Antenna_(disambiguation) så hittar du olika användningsområden för antenner, många gånger i vetenskapen för att fånga signaler och mäta så som norrsken bland annat.
Citera
2014-11-20, 01:47
Medlem
Ovcharkas avatar
Hade det inte varit bra ändå om man kunde styra vädret? Om man verkligen kunde detaljstyra det. För goda syften tänker jag. Skicka över alla moln till östafrika och över haven - plocka in molnen då och då för regn. Perfekt?
Citera
2014-11-20, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Hade det inte varit bra ändå om man kunde styra vädret? Om man verkligen kunde detaljstyra det. För goda syften tänker jag. Skicka över alla moln till östafrika och över haven - plocka in molnen då och då för regn. Perfekt?

Usa skulle gå under inom ett år om dom inte reglerade vädret där, då det skulle bli för varmt för att kunna bo där, så ja dom styr ju vädret?
Citera
2014-11-21, 00:12
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frukthandlaren.
Usa skulle gå under inom ett år om dom inte reglerade vädret där, då det skulle bli för varmt för att kunna bo där, så ja dom styr ju vädret?

Hur klarade de sig innan dagens avancerade teknik fanns tillgänglig då?
Citera
2014-11-21, 06:50
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frukthandlaren.

Hur styr de vädret? Har du några källor till dina påståenden?
Citera
2014-11-21, 17:58
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Hur styr de vädret? Har du några källor till dina påståenden?
Hen ser på gamla youtubevideos, Haarp har stängts ner.
Citera
2014-11-22, 00:49
Bannlyst
Stängs ner? 160 patent på earosol och div extremt skumt väder rövknullar den "teorin" totalt. Vi har tom minst 2 HAARP stationer i Sverige nu och det small precis både i Ryssland och New York så jösses med ljugande världsförrädare till små fittor denna tråd innehåll.
Citera
2014-11-22, 09:18
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaktasatan
Stängs ner? 160 patent på earosol och div extremt skumt väder rövknullar den "teorin" totalt. Vi har tom minst 2 HAARP stationer i Sverige nu och det small precis både i Ryssland och New York så jösses med ljugande världsförrädare till små fittor denna tråd innehåll.

Ja jösses mycket svammel och lite stöd för det. HAARP kan inte skapa väder, har just nu ingen fiansiering därför nedstängd.

Jaha vi har två stationer i Sverige? Eller är det din enorma okunskap om antenner som skiner igenom.

Så kan du komma med något konkret än att spy ut imbicillt trams
Citera
2014-12-12, 09:46
Medlem
fittPlusPluss avatar
haarp är faktiskt mycket riktigt, alla som spottar ur sig skitsnack och kommer med frågor kan väl ta och kolla på länkarna och filmerna och sedan göra lite egen research, om ni nu är så bra på att skilja på vilka som ljuger eller talar sanning kan ni väl även titta på detta.

https://www.youtube.com/watch?v=WYS4sc21mhA

lite ot: och till de som tror en del av konspirationer kan jag även ge en liten tips: "The philladelphia experient"
Citera
2014-12-12, 10:12
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
haarp är faktiskt mycket riktigt, alla som spottar ur sig skitsnack och kommer med frågor kan väl ta och kolla på länkarna och filmerna och sedan göra lite egen research, om ni nu är så bra på att skilja på vilka som ljuger eller talar sanning kan ni väl även titta på detta.

https://www.youtube.com/watch?v=WYS4sc21mhA

lite ot: och till de som tror en del av konspirationer kan jag även ge en liten tips: "The philladelphia experient"

Fantasiskt hur korkat det blir när någon först gnäller på att folk inte är insatta och sedan exponerar sin outgrundliga okunskap och oförmåga att bedömma innehållet som sägs i klippet.

Var har laserteknik med HAARP att göra???

Att geoengeenering är det ingen som förnekar att det forskas på, utförs, det har skett öppet.

Philiadelphia experimentet??? Jaha då är även Rödluvan, Bockarna bruse mm sanna berättelser!

Istället för att tro på sagor kanske vi ska hålla oss till verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in