Citat:
Intressant video ang Haarp nedrustningen, men det är inte klart än.
Här kommer en fundering ang just det.
Air Force har varit inblandad i Haarp projektet, varför stänga ner det nu? Är det för att allmänheten har fått vetskap vad Haarp har för funktion?
Även om det stänger Haarp i alaska, det finns ju andra ställen i världen som har dessa antenner. Det behöver inte just vara positionerad i alaska.
Det är som att säga Mcdonalds gör barn feta, ok då stänger vi ner det, men då kan vi fortsätta sälja det i smyg. Förstår du hur jag tänker? Även om de säger att vi stänger ner det, så kan de väl fortsätta i hemlighet, det är inga problem. Militären har ju många projekter i smyg, de kan fortsätta göra det men använda under ett annat namn.
Förresten här är en länk på Haarp liknande antenner i andra länder http://www.youtube.com/watch?v=HsPDjEc0wt8
Här kommer en fundering ang just det.
Air Force har varit inblandad i Haarp projektet, varför stänga ner det nu? Är det för att allmänheten har fått vetskap vad Haarp har för funktion?
Även om det stänger Haarp i alaska, det finns ju andra ställen i världen som har dessa antenner. Det behöver inte just vara positionerad i alaska.
Det är som att säga Mcdonalds gör barn feta, ok då stänger vi ner det, men då kan vi fortsätta sälja det i smyg. Förstår du hur jag tänker? Även om de säger att vi stänger ner det, så kan de väl fortsätta i hemlighet, det är inga problem. Militären har ju många projekter i smyg, de kan fortsätta göra det men använda under ett annat namn.
Förresten här är en länk på Haarp liknande antenner i andra länder http://www.youtube.com/watch?v=HsPDjEc0wt8
De stängde ner för pengarna tog slut. Det brukar bli så när forskningen blir dyr och utkomsten inte lika stor som det kostar.
Ska jag vara helt ärlig så skiter allmänheten fullständigt i detta, de som intresserat sig för det från "allmänheten" är personer som kör med dumheten det jag inte förstår är farligt.
Det är lite svårt idag att hålla det hemligt då det krävs mycket ström och yta, svårt att dölja.
HAARP har inte varit hemligt på det sättet som du verkar fara efter. Har för mig att de dessutom hade då och då tillät besökare att få komma dit och titta.
Jag orkar inte kolla YT klipp utifrån en så klen beskrivning, vad är det för platser där dessa antenner finns?
160 patent på earosol och div extremt skumt väder rövknullar den "teorin" totalt. Vi har tom minst 2 HAARP stationer i Sverige nu och det small precis både i Ryssland och New York så jösses med ljugande världsförrädare till små fittor denna tråd innehåll.