2014-08-25, 14:39
Medlem
elems avatar
Bra jobbat Ferry!
Citera
2014-08-25, 17:11
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elem
Bra jobbat Ferry!

Du är först in. Alltså får jag dig i öppningsmatchen.
Citera
2014-08-25, 17:36
Medlem
Ezzelinos avatar
Med nyreggad mailadress, FantacalcioSvedese, befinner sig undertecknad lugn och sansad i startgroparna.
Citera
2014-08-25, 20:19
Medlem
Gantss avatar
Har nu skapat Flashback B. Vissa av er kommer få PM idag och andra imorgon. Har ni frågor så kan skriva i denna tråden.

Ciao

Edit:Stukatj och Knugen37 blev de olyckliga personerna som inte fick en PM idag. Om någon annan som har fått PM utav mig kan skicka en samma PM till dessa herrar/damer så vore det tacksamt.
Senast redigerad av Gants 2014-08-25 kl. 20:24.
Citera
2014-08-25, 20:56
Medlem
Goa grejer Gants.
Citera
2014-08-25, 21:57
Medlem
Villons avatar
Nu jävlar är laget äntligen registrerat efter en massa strul. Tydligen var AC Pico della Mirandola ett för långt namn för att funka i år, så i dess ställe skickar jag AC Alba Longa.
Citera
2014-08-25, 23:09
Medlem
Ferry31s avatar
Dags för en kopp kaffe och en titt på mercaton. Finns visserligen gott om tid, men nu får inga misstag göras. Jag är fan enda nykomlingen i Serie A
Citera
2014-08-25, 23:11
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Dags för en kopp kaffe och en titt på mercaton. Finns visserligen gott om tid, men nu får inga misstag göras. Jag är fan enda nykomlingen i Serie A

Härligt nattgöra.

Har lite kap som jag ska plocka hem till Antico Arsenale. Finns en hel del intressant att göra.
Citera
2014-08-25, 23:14
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Härligt nattgöra.

Har lite kap som jag ska plocka hem till Antico Arsenale. Finns en hel del intressant att göra.

Jag går in utan någon plan, men det ska nog ordna sig ändå.

Kom ihåg att inloggningen på Fantacalcio är tidsinställd. Normalt loggas man ut pga inaktivitet, men Fantacalcio är en speciell sida, som på många sätt fungerar lite annorlunda. Efter 2 timmar blir du automatiskt utloggad. Viktigt att tänka på när du lägger buden. Jobbigt om du sitter med exempelvis mittfältarna och har gått igenom hundratals spelare och glömt att spara frekvent, för att sedan bli utloggad. Håll koll på tiden, är mitt tips.
Citera
2014-08-25, 23:17
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag går in utan någon plan, men det ska nog ordna sig ändå.

Kom ihåg att inloggningen på Fantacalcio är tidsinställd. Normalt loggas man ut pga inaktivitet, men Fantacalcio är en speciell sida, som på många sätt fungerar lite annorlunda. Efter 2 timmar blir du automatiskt utloggad. Viktigt att tänka på när du lägger buden. Jobbigt om du sitter med exempelvis mittfältarna och har gått igenom hundratals spelare och glömt att spara frekvent, för att sedan bli utloggad. Håll koll på tiden, är mitt tips.

Jag är rutinerad vid det här laget. Men bra att du skriver detta för alla nya deltagare. Kan som sagt vara hiskeligt grymt.
Citera
2014-08-25, 23:17
Medlem
Erosenins avatar
Nu har jag registrerat mig, tror jag . Men jag måste erkänna att jag har svårigheter att navigera på sidan. Är det någon som kör mac och kan förklara hur man på enklast sätt översätter sidan? Jag försökte med google translate (möjligen jag använder tjänsten fel) med chrome-läsaren men när jag ska logga in kommer det upp ett pop-up fönster, och efter jag loggat in så hänger inte translate-fönstret med.

Eller om någon kunde förklara hur man budar på spelare, med italienska menyer .

Edit: Tror jag var i helt fel menyer. Nu har jag hittat rätt & budar på spelare.
Senast redigerad av Erosenin 2014-08-25 kl. 23:35.
Citera
2014-08-25, 23:24
Medlem
paddyspubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erosenin
Nu har jag registrerat mig, tror jag . Men jag måste erkänna att jag har svårigheter att navigera på sidan. Är det någon som kör mac och kan förklara hur man på enklast sätt översätter sidan? Jag försökte med google translate (möjligen jag använder tjänsten fel) med chrome-läsaren men när jag ska logga in kommer det upp ett pop-up fönster, och efter jag loggat in så hänger inte translate-fönstret med.

Eller om någon kunde förklara hur man budar på spelare, med italienska menyer .

Också reggad och allt vad det är nu, men när jag såg vad klockan blev så tänker jag inte fördjupa mig mycket mer ännu. Kör också mac, och var relativt enkelt att navigera genom att klista och klippa in via translate för mig, sen kan jag väl relativt grundlig italienska så förstår väl mycket av det som står.

Ska bli kul detta,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in