2014-10-30, 14:29
Medlem
anteri17s avatar
Det är lätt att luras av snittpoängen för de olika lagen. Jag har nästan identisk snittpoäng som många andra lag i tabellens mitt, men skillnaden är att jag har varit jämn över flera matcher. Jag har gjort mål i alla utom en match - det är så man blir väldigt svårbesegrad. Mittenlagen i serien har inte den jämnheten. De blandar högt med lågt. Farmers däremot har både höga toppar och en stabil lägstanivå.
Citera
2014-10-30, 14:57
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det är lätt att luras av snittpoängen för de olika lagen. Jag har nästan identisk snittpoäng som många andra lag i tabellens mitt, men skillnaden är att jag har varit jämn över flera matcher. Jag har gjort mål i alla utom en match - det är så man blir väldigt svårbesegrad. Mittenlagen i serien har inte den jämnheten. De blandar högt med lågt. Farmers däremot har både höga toppar och en stabil lägstanivå.

Utom den här omgången då
Citera
2014-10-31, 11:07
Medlem
Ferry31s avatar
Resultaten i Serie A:

AC Bosman - Go Ahea Farmers 2-0
Antico Arsenale - AC Alba Longa 1-1
Casteddu - Gentiluomini 4-1
KFC - Pizzaiolo FC 1-0

Man har inte alltid råd att göra felbeslut i det här spelet. Det ledde till min första förlust och kostade mig en poäng som jag hade chanser att få med mig. Enorm otur för Antico Arsenale som typ hade behövt en halv poäng till för att fixa seger. Viktiga trepoängare för Bosman, Casteddu och KFC som nu hakar på mot toppen och blandar sig in i titelstriden.

Ser fram emot helgens möte med Antico Arsenale. Kommer bli den här säsongens nyckelmatch.
Citera
2014-10-31, 11:37
Medlem
Ezzelinos avatar
Resultaten i Serie B:

AC Gricia-Juvevaffanculo 0-1 (60,0-67,5)
Ale Viola-Risorgimento 1-1 (70,0-69,5)
HighwayDonkey-SuperChelsea 1-1 (66,0-67,5)
pellebelle-Cosa Nostra 0-2 (65,5-75,5)

Tabellen:

Ale Viola 20 p.
SuperChelsea 17 p.
Risorgimento 16 p.
Juvevaffanculo 12 p.
AC Gricia 11 p.
Cosa Nostra 9 p.
pellebelle 6 p.
HighwayDonkey 1 p.
Senast redigerad av Ezzelino 2014-10-31 kl. 11:42.
Citera
2014-10-31, 12:02
Medlem
anteri17s avatar
Ah men fuck. Väldigt jämt i toppen.
Citera
2014-10-31, 13:47
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ah men fuck. Väldigt jämt i toppen.
Din säkerhet igår var av den typen som bara kan straffa sig, antar jag.

Fin gnetpoäng för mitt lag, även om det var på håret. Tre raka utan förlust nu.
Citera
2014-10-31, 16:39
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Din säkerhet igår var av den typen som bara kan straffa sig, antar jag.

Fin gnetpoäng för mitt lag, även om det var på håret. Tre raka utan förlust nu.

Citera
2014-10-31, 16:43
Medlem
Ferry31s avatar
Jag måste säga att jag är imponerad av Brille68 . Anmärkningsvärt att laget till stor del bygger på Cagliari-spelare, men trots det har Brille framgångar i denna säsongens Fantacalcio
Citera
2014-11-01, 11:10
Medlem
anteri17s avatar
Tidig avspark idag, ha det i åtanke.

Säsongens viktigaste möte hittills. Antico Arsenale har chansen att gå upp i serieledning, medan en seger för Go Ahead Farmers för dem till ett närmast ointagligt försprång på tre till fyra poäng med bättre målskillnad än övriga lag.

Hemmalaget i veckans toppmöte har många vassa målskyttar i laget, vilka man också utnyttjar i ett system med allt som oftast tre forwards. anteri17 känner sig manad att följa med i den offensiva dansen, och ställer för första gången för säsongen upp med 4-3-3 som spelsystem.
Dodo kommer in från bänken, Koulibaly lämnar elvan. Muntari tar plats på mitten, medan Ekdal och Ilicic förpassas till bänken. På topp blir det ingen Tavano, utan Totti och Gabbiadini går in i startelvan. Förra omgångens succéspelare Sansone är således kvar på planen från start.

Elvan i sin helhet:

Marchetti

Darmian de Vrij Peluso Dodo

Pogba Pjanic Muntari

Gabbiadini Totti Sansone
Citera
2014-11-01, 11:23
Medlem
Ezzelinos avatar
Bortamatch mot Cosa Nostra för laget Risorgimento, och tre poäng är allt som gäller. 3-4-3 har gått bra i åtskilliga omgångar nu, så det blir dessa elva:

Buffon
Torosidis-Maggio-Widmer
Marchisio-Hallfredsson-Florenzi-Medel
Matri-Berardi-Djordjevic
Citera
2014-11-01, 11:24
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Tidig avspark idag, ha det i åtanke.

Säsongens viktigaste möte hittills. Antico Arsenale har chansen att gå upp i serieledning, medan en seger för Go Ahead Farmers för dem till ett närmast ointagligt försprång på tre till fyra poäng med bättre målskillnad än övriga lag.

Hemmalaget i veckans toppmöte har många vassa målskyttar i laget, vilka man också utnyttjar i ett system med allt som oftast tre forwards. anteri17 känner sig manad att följa med i den offensiva dansen, och ställer för första gången för säsongen upp med 4-3-3 som spelsystem.
Dodo kommer in från bänken, Koulibaly lämnar elvan. Muntari tar plats på mitten, medan Ekdal och Ilicic förpassas till bänken. På topp blir det ingen Tavano, utan Totti och Gabbiadini går in i startelvan. Förra omgångens succéspelare Sansone är således kvar på planen från start.

Elvan i sin helhet:

Marchetti

Darmian de Vrij Peluso Dodo

Pogba Pjanic Muntari

Gabbiadini Totti Sansone

Bra lag, men Muntari är avstängd denna omgång.
Citera
2014-11-01, 11:47
Medlem
Ferry31s avatar
Försöker välja mellan 4-3-3 och 3-4-3, men det blir till slut det sistnämnda.

Startelvan: Buffon; Bonucci, Glik, Edenilson; Candreva, Parolo, Vazquez, Honda; Babacar, Tevez och Berardi.
Senast redigerad av Ferry31 2014-11-01 kl. 11:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in