2014-10-19, 23:57
Medlem
L.jaxxons avatar
Jävla förbannade japan...
Citera
2014-10-20, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Bara inte Matri får för sig att göra två mål så ska det bli en seger för mitt Antico Arsenale.
Snart match.

Hört rykten om att Matri redan är på planen och dunkar in bollar. De kan inte hålla tillbaka honom. Det senaste var "jag skiter väl för fan i omklädningsrum och taktik, jag ska bara dunka in bolljäveln". Inte helt säker på hur många cazzo och vaffanculo han använde. Översättningen är lite osäker eftersom ingen vågar sig nära...
Citera
2014-10-21, 12:46
Medlem
Ezzelinos avatar
Resultaten i sjätte omgången i Serie B:

AC Gricia-pellebelle12 2-1

HighwayDonkey-Risorgimento 0-1

Juvevaffanculo-Cosa Nostra 0-1

SuperChelsea-Ale Viola 1-2
Senast redigerad av Ezzelino 2014-10-21 kl. 13:14.
Citera
2014-10-21, 13:11
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Resultaten i sjätte omgången i Serie B:

AC Gricia-pellebelle12 2-1

HighwayDonkey-Risorgimento 0-1

Juvevaffanculo-Cosa Nostra 0-1

SuperChelsea-Ale Viola 2-1
Ack om det ändå vore sant

Tyvärr blev det så att Ale Viola vann mötet med 2-1.
Citera
2014-10-21, 13:17
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Ack om det ändå vore sant

Tyvärr blev det så att Ale Viola vann mötet med 2-1.

Korrigerat! Fantacalciosidan började krångla förut, så jag kunde inte kolla om jag skrev rätt.

Ställningen är då:

Ale Viola 18 p.
SuperChelsea 13 p.
Risorgimento 12 p.
AC Gricia 10 p.
Juvevaffanculo 9 p.
pellebelle12 6 p.
Cosa Nostra 3 p.
HighwayDonkey 0 p.
Citera
2014-10-21, 17:58
Medlem
anteri17s avatar
Är det månne ett ryck vi fått se i Flashback A? Farmers och Antico går som oslagbara tåg. Casteddu, Pizzaiolo och Bosman 4 poäng från mitt Antico - och sex bakom Ferrys Farmers.
Citera
2014-10-21, 20:35
Medlem
Villons avatar
Äntligen seger, och en övertygande sådan med 4-0. Fortfarande underprestationer på flera håll på i synnerhet mittfältet, men Destro och Callejón räddade det hela för mig med lite hjälp av backlinjen. Min motståndare Gentiluomini hade samtidigt en mardrömsomgång, vilket naturligtvis inte skadade.

Nu siktar vi uppåt!
Citera
2014-10-21, 20:40
Medlem
Villons avatar
Resultaten i Serie A:

AC Alba Longa - Gentiluomini 4-0

AC Bosman - Pizzaiolo 2-1

Antico Arsenale - Casteddu 3-2

Go Ahead Farmers - KFC 3-0
Citera
2014-10-24, 08:43
Medlem
Ferry31s avatar
Skönt med tredje raka segern, vilket innebär att jag är fortsatt obesegrad och håller ledningen i ligan. Efter 6 omgångar snittar jag ungefär 80 poäng per omgång och det kommer inte någon annan i ligan i närheten av. Hittills kan jag tacka Tevez, Candreva och framför allt Honda, för att det gått så bra. Samtidigt är dock flera av mina spelare iskalla. Både Denis och Llorente var kort jag satsade hårt på för att plocka hem, men båda har hittills nollor i sina målprotokoll. Jag har dock förhoppningar om att Berardi och Babacar kan fortsätta prestera. Viktigt, jag behöver verkligen ett par målskyttar varje omgång om formen ska hålla i sig.

Lite oroande samtidigt att anteri17 fortsätter vara obesegrad och skuggar mig i toppen av tabellen. Det har hittills gått lite trögare för Antico, men resultaten har han fått med sig och resurser finns i truppen. Fortsätter Totti, Gabbiadini Pogba och Zaza spela bra, tycker jag vi känns rätt jämnstarka faktiskt. Jag har möjligtvis lite fler matchavgörande spelare och potentiella målskyttar, men Antico har överlag en jämnare och bredare trupp. Starkare försvar också, vilket är viktigt för modificatori.

Härnäst väntar sista matchen innan serien vänder. Det är borta mot Casteddu som gäller. I våras var det just i den här matchen (sjunde för säsongen och på bortaplan) som jag åkte på min första förlust, efter en lysande start och det oroar lite. Brilles Casteddu är dessutom lika oberäkneliga som riktiga Casteddu. Kan bli knivigt.
Citera
2014-10-24, 10:07
Medlem
Ezzelinos avatar
Segrar i de senaste matcherna, och nu hemmamatch mot Juvevaffanculo. Mtt lag, Risorgimento che cazzo, ställer upp så här:

Buffon
Rugani-Torosidis-Widmer
Marchisio-Florenzi-Hallfredsson-Medel
Matri-Torres-Djordjevic

I Fantasyfoot har jag halkat ner till 39:e plats av 1229 deltagare, men kan i alla fall mönstra denna elva:

Buffon
Abate-Albiol-de Vrij-Widmer
Ekdal-Nainggolan
Candreva-Pjanic
Di Natale-Tevez
Citera
2014-10-24, 19:54
Medlem
4522s avatar
Jag har ju glömt att uppdatera min elva två omgångar i rad, nu jävlar blir det åka av!
Citera
2014-10-25, 11:24
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Jag har ju glömt att uppdatera min elva två omgångar i rad, nu jävlar blir det åka av!
Vi får väl se.

De Sanctis

Dramé - Astori - Rami - Chiellini

Hamsik - De Rossi - Inler - Halfredsson

Destro - Callejón
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in