2014-09-16, 14:14
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Fortsätt gärna lägg upp resultaten i Serie B varje vecka. Intressant att se hur det går för er, förutom att jag inte vet exakt vilka som rattar vilket lag.

Cosa Nostra - Stukatj
pellebelle12 - Pellebelle
Risorgimento - Ezzelino
SuperChelsea - Gants

Nu ska jag lämna vischan nästa helg och resa till Stadio Antico för säsongens första bortamatch. Omgång 2 i Serie A:

Antico Arsenale - Go Ahead Farmers
Casteddu - AC Bosman
KFC - AC Alba Longa
Pizzaiolo FC - Gentiluomini

Ja, här är det ingen rast och ro. I Fantasyfoots Serie A-spel håller jag i alla fall positionen rätt bra, 24:e plats av 1091 deltagande efter andra omgången.

Hur ser det ut med mercatobudandet i Flashbackliga A? Här är det bara fyra spelare som någon lagt bud på än så länge.
Citera
2014-09-16, 14:18
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ja, här är det ingen rast och ro. I Fantasyfoots Serie A-spel håller jag i alla fall positionen rätt bra, 24:e plats av 1091 deltagande efter andra omgången.

Hur ser det ut med mercatobudandet i Flashbackliga A? Här är det bara fyra spelare som någon lagt bud på än så länge.

Strongt!

10 spelare som det lagts bud på här. Bara tre som är aktiva på marknaden dock.
Citera
2014-09-16, 14:28
Medlem
Citat:
Strongt!

10 spelare som det lagts bud på här. Bara tre som är aktiva på marknaden dock.

Med tanke på att jag inte fick ihop fullt lag (fick använda mig av UFF), så måste jag nog försöka engagera mig på il Mercato.

Jävligt tunn trupp, men med några matchvinnare.
Citera
2014-09-16, 14:59
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Med tanke på att jag inte fick ihop fullt lag (fick använda mig av UFF), så måste jag nog försöka engagera mig på il Mercato.

Jävligt tunn trupp, men med några matchvinnare.

Du har ju redan vunnit ungefär lika många matcher som du gjorde i våras. En bra start får man väl säga?
Citera
2014-09-16, 16:29
Medlem
Erosenins avatar
Jag missade till stor del budgivningen på olika spelare och min trupp ser ganska tunn ut. Finns det något jag kan göra åt saken, förutom att buda på free agents? Kan jag byta spelare plus pengar emellan med andra lag?
Blev vinst ändå, men det lär inte hålla i sig. Kanske på våren då Rossi förhoppningsvis är tillbaka
Citera
2014-09-16, 17:02
Medlem
Knugen37s avatar
Vem är Juvevaffanculo? Grymt namn, ett till Viola fan?

Någon som har någon bra anfallare eller mittfältare man kan göra sig av med om man får ett bra bud? Skulle kunna tänka mig att släppa någon av Babacar,Belotti,Lodi och Illicic + pengar ifall spelaren är intressant
Senast redigerad av Knugen37 2014-09-16 kl. 17:25.
Citera
2014-09-16, 17:35
Medlem
Erosenins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Vem är Juvevaffanculo? Grymt namn, ett till Viola fan?

Någon som har någon bra anfallare eller mittfältare man kan göra sig av med om man får ett bra bud? Skulle kunna tänka mig att släppa någon av Babacar,Belotti,Lodi och Illicic + pengar ifall spelaren är intressant
Det är jag. Självklart
Jag tar gärna Ilicic & Baba, kolla om du hittar någon intressant i mitt lag du är sugen på & byta med. Jag vet inte hur de fungerar.
Citera
2014-09-16, 18:05
Medlem
Villons avatar
0-0 mot Antico Arsenale på hemmaplan känns okej då det var mängder med frånfällen i truppen och allmänt svårläst uttagning. Jag kan tacka Diego Lopez.

Framöver måste målen komma. På ett eller annat sätt.
Citera
2014-09-16, 21:57
Medlem
Citat:
Du har ju redan vunnit ungefär lika många matcher som du gjorde i våras. En bra start får man väl säga?

Sant. Såklart

Det enda jag kan luta mig mot är att jag aldrig blivit nedflyttad av sportsliga grunder... Åtminstone så är det så Casteddu Ultras förklarar klubbens historia...

Citera
2014-09-16, 23:10
Medlem
Knugen37s avatar
Om jag uppfattat det rätt så kan man inte byta spelare med varandra förräns på onsdag väl? Någon som vet exakt hur man gör?
Senast redigerad av Knugen37 2014-09-16 kl. 23:44.
Citera
2014-09-17, 15:41
Medlem
Ferry31s avatar
Haha, upptäckte nu att man inte alls kan kasta bort spelare man nyss köpt in. Då byter jag hela min backlinje nu då

Fast nu gick det igen. Konstigt.
Senast redigerad av Ferry31 2014-09-17 kl. 15:46.
Citera
2014-09-17, 16:35
Medlem
Knugen37s avatar
Går det bara att byta anfallare emot anfallare sinsemellan? Bytte inte Anteri Barzagli mot Immobile förra året, har dem ändrat det tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in