Citat:
Ursprungligen postat av
BAB7
Utan att överdriva nu, svara helt ärligt på min fråga.
Hur tror ni Sverige kommer att se ut om 25 år?
Ganska odramatisk är min profetsia.
Det kommer vara betydligt färre svenskar på grund av utflyttning, kanske 50 procent.
Invandringen kommer ha upphört efterssom pengarna till bidrag är slut. De som dragit i bromsen är dock själva invandrare. Debatten om hur mycket vi har råd att hjälpa kommer helt ha företagits av dem efterssom de har invandrar-alibi.
Förutom att vilja minska invandringen kommer det också vara invandrare som är gränsvakt mot allt för stor islamisering. De kommer dock inte kunna hålla emot så jättemycket. Det kommer vara halal i skolor, böneutrop, slöja på nyhetsuppläsare osv. Men de kommer protestera mot shairalagar osv.
Överlag kommer det uppstå en hel del inbördes stridigheter när resurserna börjar sina. Muslimer mot kristna, albaner mot jugoslaver osv. Svenskarna kommer dock stå ganska utanför dessa konflikter, och rasistanklagelserna kommer ha dämpats.
Svenskar är mest gamla gubbar och gummor på landet eller någon ensam sate i lägenheten jämte. De är harmlösa åskådare när andra folkslag slåss om landet. Brott mot svenskar kommer däremot vara vanligt. Men inte så mycket av hat-motiv. Mer för att de är väldigt enkla. Med en svenne vet man att det aldrig finns någon stor släkt med vapen som rycker ut till försvar.
Svenskarna kommer dock vara glada och tacksamma för invandrarna som tar hand om dem på ålderns höst. "Snälla Jasmine från Sri Lanka som kommer från hemtjänsten med matkasse varje vecka. Vad skulle de göra utan henne. Svenska ungdomar finns ju inga kvar".
Det här scenariot tror jag inte beror så mycket på svensk mesighet. Snarare en kombination av att vio förslappats av unik välfärd och homogenitet. Olyckliga omständigheter har också lyckats skapa någon sorts låsning i just Sverige, som gör att det liksom inte spelar någon roll vad för fakta som kommer fram. proppen vill aldrig riktigt gå ur ändå, så som har skett i till exempel Danmark.
Denna förnedrande livsmiljö och hopplösa tröghet gör att många fritänkare flyttar. Det sker idag i stor skala och kommer öka. Kvar blir de lite mer menlösa, som finner sig, biter ihop, gillar läget.
Så när jag beskriver svenskarna om 25 år är det alltså inte att jag ser svensken som mesig. Men det är främst de som blir kvar. Dessutom blir folk svaga när de har den statusen. Hur tuffa var svarta under slavtiden liksom?
På sett och vis kan det gynna vårt lynne rent evolutionärt. De som är kvar efter några generationer blir de med lite mer självtänkande gener. Troligen uppstår svenska enklaver, och inte helt otroligt är att något form av land bildas. Tror dock inte att det blir så att svenskar bildar arme och återtar den idag svenska landsytan. Men svenskarna borta kommer själva landet Sverige inte va så mycket att ha.