2014-08-17, 04:06
Medlem
disk00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Undrar när någon förbannad Svensson beslutar sig för att avrätta kiwihuvudet, många har säkerligen tänkt tanken efter hans politiska självmord.
Krävs väldigt lite kritiskt tänkande nu för att inse att den store landsfadern och hans följeslagare har ljugit om invandringens kostnader och konsekvenser.
Självklart ignoreras detta av redan inbitna kulturmarxister, vi måste ju prioritera den stundande sexismen i samhället och låta homosexuella vara fria när vi samtidigt importerar grupper som avskyr homosexualitet och vars kvinnosyn är långt ifrån den vi har i dagens Sverige.

Rätt kul att snacka med feminister/homosexuella som tror att alla invandrare är goda individer som älskar homosexualitet och lika rättigheter för män/kvinnor.
Man behöver bara vända sig till första arab eller jugge för att fråga vad dessa anser om bögar.
Svaret man får innefattar alltid orden usch, ööh, bögar är äckliga, det är svinigt och fel.
Sedan är kvinnosynen hos vissa muslimer skrämmande där fruar inte tillåts vara ute eller snacka med andra män osv.

Samtidigt som FI älskar alla mörka män och hatar alla vita heterosexuella män ... Förstår inte, kommer aldrig förstå, ser inget ljus i tunneln, finns det ljus i denna tunnel? Svar: Nej.
Citera
2014-08-17, 04:08
Medlem
disk00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Men en röst på S är en röst på ett MP som inte är så mkt svagare, speciellt inte när de kan liera sig med Vänstern. Men jag planerar redan nu för att konstant diskutera politik med alla inom vård omsorg och annat.

Sa nästan upp vänskapen med ett flertal personer efter Moderaternas sanning om invandring, mina nära vänner som tar illa upp bara jag pratar om invandrig då en är guling och några judar. Varför måste de bli så jävla BUTTHURT för att jag inte vill islamisera Sverige?
Citera
2014-08-17, 04:11
Medlem
130 sidor! Läste igenom allt och det imam Reinfeldt sa kom ju inte som en chock precis. Men detta är en av dom snabbast växande trådarna på länge utan massa bollocks från vänstermuppar och annat diverse pack. Ganska talande. SD 2014
Citera
2014-08-17, 04:15
Medlem
drickerintekaffes avatar
Jag tror gemene man ser det här på ett helt annat sätt än vi som sitter här på Flashback gör. Var hemma hos föräldrarna på släktmiddag då rapport sände hans uttalande. Reaktionerna efteråt var:
"Åh, vad fint sagt. Det är ju så synd om de där stackarna"
"Hans hjärta är gjort av guld. Borgare har nog en själ trotts allt."
"Jag har en sommarstuga som står tom 9 månader om året, de kan få bo hos mig!"

Tror detta knappt påverkar M. Kanske t.o.m. gynnar dem då de säkert snor åt sig några röster från MP.
Citera
2014-08-17, 04:19
Medlem
disk00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drickerintekaffe
Jag tror gemene man ser det här på ett helt annat sätt än vi som sitter här på Flashback gör. Var hemma hos föräldrarna på släktmiddag då rapport sände hans uttalande. Reaktionerna efteråt var:
"Åh, vad fint sagt. Det är ju så synd om de där stackarna"
"Hans hjärta är gjort av guld. Borgare har nog en själ trotts allt."
"Jag har en sommarstuga som står tom 9 månader om året, de kan få bo hos mig!"

Tror detta knappt påverkar M. Kanske t.o.m. gynnar dem då de säkert snor åt sig några röster från MP.

Tråkigt att de inte förstår hur invandrare fungerar, vore kul att se personen som vill ge iväg sin sommarstuga 9mån/år vistas i ett rum med antingen en zigenare, en våldtäktsbenägen somalier eller en kvinnoförnedrande muslim!
Citera
2014-08-17, 04:33
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Utan att överdriva nu, svara helt ärligt på min fråga.

Hur tror ni Sverige kommer att se ut om 25 år?

Ganska odramatisk är min profetsia.

Det kommer vara betydligt färre svenskar på grund av utflyttning, kanske 50 procent.

Invandringen kommer ha upphört efterssom pengarna till bidrag är slut. De som dragit i bromsen är dock själva invandrare. Debatten om hur mycket vi har råd att hjälpa kommer helt ha företagits av dem efterssom de har invandrar-alibi.

Förutom att vilja minska invandringen kommer det också vara invandrare som är gränsvakt mot allt för stor islamisering. De kommer dock inte kunna hålla emot så jättemycket. Det kommer vara halal i skolor, böneutrop, slöja på nyhetsuppläsare osv. Men de kommer protestera mot shairalagar osv.

Överlag kommer det uppstå en hel del inbördes stridigheter när resurserna börjar sina. Muslimer mot kristna, albaner mot jugoslaver osv. Svenskarna kommer dock stå ganska utanför dessa konflikter, och rasistanklagelserna kommer ha dämpats.

Svenskar är mest gamla gubbar och gummor på landet eller någon ensam sate i lägenheten jämte. De är harmlösa åskådare när andra folkslag slåss om landet. Brott mot svenskar kommer däremot vara vanligt. Men inte så mycket av hat-motiv. Mer för att de är väldigt enkla. Med en svenne vet man att det aldrig finns någon stor släkt med vapen som rycker ut till försvar.

Svenskarna kommer dock vara glada och tacksamma för invandrarna som tar hand om dem på ålderns höst. "Snälla Jasmine från Sri Lanka som kommer från hemtjänsten med matkasse varje vecka. Vad skulle de göra utan henne. Svenska ungdomar finns ju inga kvar".

Det här scenariot tror jag inte beror så mycket på svensk mesighet. Snarare en kombination av att vio förslappats av unik välfärd och homogenitet. Olyckliga omständigheter har också lyckats skapa någon sorts låsning i just Sverige, som gör att det liksom inte spelar någon roll vad för fakta som kommer fram. proppen vill aldrig riktigt gå ur ändå, så som har skett i till exempel Danmark.

Denna förnedrande livsmiljö och hopplösa tröghet gör att många fritänkare flyttar. Det sker idag i stor skala och kommer öka. Kvar blir de lite mer menlösa, som finner sig, biter ihop, gillar läget.

Så när jag beskriver svenskarna om 25 år är det alltså inte att jag ser svensken som mesig. Men det är främst de som blir kvar. Dessutom blir folk svaga när de har den statusen. Hur tuffa var svarta under slavtiden liksom?

På sett och vis kan det gynna vårt lynne rent evolutionärt. De som är kvar efter några generationer blir de med lite mer självtänkande gener. Troligen uppstår svenska enklaver, och inte helt otroligt är att något form av land bildas. Tror dock inte att det blir så att svenskar bildar arme och återtar den idag svenska landsytan. Men svenskarna borta kommer själva landet Sverige inte va så mycket att ha.
Citera
2014-08-17, 04:34
Medlem
sneakydudes avatar
Tror Reinfeldt sköt M i sank med det där talet. Att i åratal förnekat att invandringen kostar pengar och sen vända tvärt. Att han ber svenska folket har tålamod tolkar jag (och säkerligen många andra) att det kommer att bli en svångrem av bibliska mått. Jag kan för mitt liv inte förstå varför man vill öppna dammluckorna på vid gavel och ta in så mycket utlänningar att ens eget folk blir lidande... Vilken jävla dåre. Den här inverterade rasismen har verkligen spårat totalt.
Citera
2014-08-17, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disk00
Sa nästan upp vänskapen med ett flertal personer efter Moderaternas sanning om invandring, mina nära vänner som tar illa upp bara jag pratar om invandrig då en är guling och några judar. Varför måste de bli så jävla BUTTHURT för att jag inte vill islamisera Sverige?
Det ingår i planen. Det finns en agenda som bygger på materialism 100%. Planen är sionistisk.
Förklara för dem att du vill ha ett svenskt Sverige, i det finns det plats för alla som är svenskvänner.
Och är sin abekanta emot Sverige bör de ju flytta. Ännu så kan de dra nytta av passet, en gång det bästa pass du kunde ha i stort, idag, degraderat!
Citera
2014-08-17, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disk00
Tråkigt att de inte förstår hur invandrare fungerar, vore kul att se personen som vill ge iväg sin sommarstuga 9mån/år vistas i ett rum med antingen en zigenare, en våldtäktsbenägen somalier eller en kvinnoförnedrande muslim!
Är så dina utländska vänner beter sig?
Citera
2014-08-17, 04:40
Medlem
disk00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Är så dina utländska vänner beter sig?

Jag kan säga att jag ser stor skillnad på mina judiska vänners beteende jämfört med mina svenska. Tror det kan ha att göra med att de fortfarande känner sig förföljda eller att det inte är stolta att vara uppväxta med att vara hala, giriga och osköna i vissa typer av sammanhang. Har du judiska vänner? Isf känner du av någon skillnad?
Citera
2014-08-17, 04:43
Medlem
Stormkrashs avatar
Jag ska öppna hjärtat på dig med en sked din jävla cirkusneger, mitt tålamod tog slut för 15år sen nu är jag blodtörstig. Där har du mitt svar.
Citera
2014-08-17, 04:47
Medlem
Talet var som ett "God Jul till Bert Karlsson från Fredrik Reinfeldt"
Om jag ändå hade aktier i Bert Karlssons verksamhet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in