2014-08-17, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theyodor
Vad säger ni? är det dags att utvandra till ett land som japan till exempel där invandringen är låg?

Och bli invandrare själva...
Nej, jag föredrar att stanna kvar och kämpa....
Citera
Medlem
Aleh09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solroz
I ett normalt land så hade Reinfeldt hängt i en lyktstolpe just nu.

Men här i Sverige så verkar inte många bry sig om att det sker ett folkmord på oss just nu.

a) att döda medlemmar av gruppen;
b) att tillfoga medlemmar av gruppen svår kroppslig eller själslig skada;
c) att uppsåtligen påtvinga gruppen levnadsvillkor, som äro avsedda att medföra dess fysiska undergång helt eller delvis;
d) att genomföra åtgärder, som äro avsedda att förhindra födelser inom gruppen;
e) att med våld överföra barn från gruppen till annan grupp.

Efter negerjudens tal så stämmer nu inte bara C in utan också D och delvis B.

Negerjuden erkänner ju i princip att det kommer bli misär.

Ja, det förstår väl alla när invandringen kostar 250 miljarder varje år...

250 miljarder var ju lågt räknat och dessutom exklusive de 48 nya miljarderna migrationsverket ska ha. Alltså minst 300 miljarder/år från nästa år..
Citera
Medlem
disk00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojas
Även om det är föga troligt så kan det hela vara en skenmanöver av episka proportioner;de faktiska kostaderna har ju faktiskt inte presenterats än,och om SD ställer om hela sin valkampanj och utmålar asylanttsunamin som mycket mer allvarlig än den är och grovt överskattar kostanderna så vinner Reinfeldt på det när de faktiska siffrorna senare presenteras.

Återigen,knappast troligt,men jag kan faktisktr inte förstå varför Reinfeldt väljer att göra ett sådant spektakulärt självmål med mindre än 1 månad kvar till valet.

Att SD lägger om sin valkampanj är ju strategiskt bra, skulle göra samma sak. Att ett twitter från J.Å att man får välja mellan välfärd och massinvandring är ju inget nytt (Det är väl därför vi känner SD14?) men att folk litar på en artikel i Aftonhoran och N*ggerexpressen är också självmål.
Citera
2014-08-17, 03:20
Medlem
dontbeaheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriously?
Tror faktiskt Allahiansen fiskar efter någonting som skall förminska SD och S.

De visste mest troligt att SD kommer ändra sin valkampanj efter detta.
Att Reinfeldt endast skulle säga så för att begå politiskt självmord har jag svårt att tro.

När vi väl sitter där i skiten med några hundratusentals analfabeter extra till val 2018 och ekonomin är körd i botten kommer de skylla det på S (vilka troligtvis kommer regera efter detta val).

SD kommer spela alliansen rakt i händerna. Någonting mer kommer, gissar i någon partiledardebatt.
Jag tror Reinfeldt har begått politiskt självmord utan att veta om det.
Gubben var alltså inte smartare än så.
Citera
2014-08-17, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonki
Och bli invandrare själva...
Nej, jag föredrar att stanna kvar och kämpa....

lycka till.....
Citera
2014-08-17, 03:23
Medlem
disk00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontbeahero

Självmord 100%, men han visste att hans huvud redan var kapat och att han skulle bli bortvald men måste gå ut som en barmhärtig snäll man. Att han gjot allt han kunnat ekonomiskt för att göra Sveriges välfärd större men att det inte är möjligt pga invandringen och att det inte är hans fel....

http://nyheteridag.se/wp-content/uploads/2014/07/eu_pall4.jpg
Citera
2014-08-17, 03:23
Medlem
BAB7s avatar
Utan att överdriva nu, svara helt ärligt på min fråga.

Hur tror ni Sverige kommer att se ut om 25 år?
Citera
2014-08-17, 03:25
Bannlyst
Kul i sammanhanget ar att "Bagdad Bob" (Erik Ullenhag) som frenetiskt forsoker havda att invandringen ar lonsam for Sverige - Nu totalt avvapnats!

Nu kan han forsoka komma med; "Sandviken-rapporter" och hur viktiga invandrare ar for att halla igang Sverige. Sa manga invandrare gar till jobbet...bla,bla,bla

Det blir kul att se honom med "byxorna nere" i nasta debatt. Hans chef (Reinfeldt) har ju nu sagt att svenskarna far offra sin valfard for det har blir dyrt, MYCKET DYRT!

Kostnaderna blir sa stora att valfardsstaten Sverige ar DODSDOMD!
Citera
2014-08-17, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theyodor
lycka till.....

Jag vet att det i stort sett är utsiktslöst men jag älskar mitt land och vill åtminstone försöka.
Gillar inte att ge upp utan kamp...
Citera
2014-08-17, 03:27
Medlem
disk00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7

Det är över, bara inse här är en liten lista:

*IS överallt
*Blockerade att resa till andra länder pga uppförande av de nya "Svenska medborgarna"
*Att lämna sitt hem och vara den enda vita på gatan, smuts överallt, svenska pensionärerna borta.

Vill inte ens fortsätta men svara på denna fråga: Hur ska man inte vara deprimerad i dagsläget när det bara finns negativitet i framtiden?
Citera
2014-08-17, 03:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7

Det blir fler "gated communities". Hogre brottslighet. Vissa omraden blir som i Harlem och Favelor i Brasilien. Endast militaren vagar ga in i dessa omraden.

Hela samhallet blir mer segregerat. Vita omraden med dyra villor (gated) och slumomraden dar valdet lurar bakom hornet. Sen har vi fatt ett Islamistiskt parti som kommer in i riksdagen och vill ha Sharia-lagar i Sverige. Fler terrordad, valdsamma kravaller.

I takt med att laget forsamras kommer manga (som kan) att lamna Sverige. Bordan att forsorja horderna av muslimer blir blytung for arbetande svenskar och skotsamma utlanningar. Vilket far utvandringen att accelerera ytterliggare. Pensionarerna ar forst att lamna for varmare breddgrader (Portugal tex).

"Tack for att ni valde Sverige" (Sagt av Quislingen Reinfeldt)
Senast redigerad av Game-Set-Match 2014-08-17 kl. 03:35.
Citera
2014-08-17, 03:42
Medlem
kontrarevolutionars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontbeahero
Jag tror tvärt om. Tror precis han vann valet. Genom att göra det här utspelet får Sd massa medvind samtidigt som han får antirasiströster. Han håller kvar invandringen med hjälp av mp samtidigt som hans polare kan fortsätta att våldta och plundra offentlig sektor samtidigt som de nolltaxerar genom att redovisa att de betalar ränta till sig själva i skatteparadis.
Senast redigerad av kontrarevolutionar 2014-08-17 kl. 03:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in