2014-08-16, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baghdadbob
Nja du överdriver ju det helt otroligt mycket men här på flashback så går pekar man på invandrare som roten till all ondska och alla problem som sverige har är invandrarna fel. Du målar ju upp en bild av en apocalypse som inte kommer att hända. Även ifall många här tror att dom är otroligt smarta och klurat ut hur allt funkar så har ni ju ingen aning faktiskt.

Varför skulle det vara upplopp i ett normalt land när premiärministern manar till förståelse och att hjälpa människor. Bara SD rasister som ballar ur som vanligt.
Ni kan väl gå ut som neanderthalarna gjorde i kärrtorp och knivhugga folk.

ditt inlägg är ju typ som: "pucko tre plus tre är inte fem, det är åtta"

gå och köp ditt vasselin och rösta på reinfeldt du. vinner han valet nu så fuskar han. det är nog bäst för honom att han slutar som politiker innan någon skjuter honom.
Citera
2014-08-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ispik
Raskt landade denna och tråden om en flödande tant Mellin på listan för "Övriga ämnen".
Knappt några timmar gamla ämnen, 2500 aktiva läsare i dessa två trådar jämfört med ett vardagligt mord i Tullinge och en random våldtäkt i Malmö som tillsammans låg på 450 läsare.

Styrs Flashback av samma judar som Aftonbladet?
Eller har Flashbacks moderatorer blivit kollegor med Bert Karlsson?
Ämnen som rör landsförräderi av politiker har en förmåga att dra till sig läsare.
Citera
2014-08-16, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ispik
Raskt landade denna och tråden om en flödande tant Mellin på listan för "Övriga ämnen".
Knappt några timmar gamla ämnen, 2500 aktiva läsare i dessa två trådar jämfört med ett vardagligt mord i Tullinge och en random våldtäkt i Malmö som tillsammans låg på 450 läsare.

Styrs Flashback av samma judar som Aftonbladet?
Eller har Flashbacks moderatorer blivit kollegor med Bert Karlsson?

Vardagligt mord i Tullinge? För er som inte har koll så ligger Tullinge i Botkyrka kommun och inför valet 2014 skall de röstas om kommundelning. Tullingepartiet är kommunens 3e största parti och som enfrågeparti vill de bryta sig ut från Botkyrka. Iom bulans tal om ökade kostnader så kan nog detta gynna dom...trådarna på FB går mer ihop än vad ni tror
Citera
Medlem
Snacka om att Reinfeldt lindar in det med "fina" ord

Han kunde lika gärna sagt att det kommer att kosta 3000 kr per månad per skattebetalare. Och att vi gemensamt ska bereda oss på tider där man kommer att få slåss om minsta sketna fabriksjobb.

Men nu sa han inte så - Bara att vi ska "öppna våra hjärtan" och ha "tålamod" - Så jävla patetiskt att tro att vi väljare inte är smartare än så.

Förra gången han lurade svenska folket var när han sa att "Vi ska sänka skatten på arbete". Vem i helvete trodde då att han menade att inkomst av ex vis pension skulle få en HÖGRE skatt - Det var nog MÅNGA pensionärer som kände sig rejält lurade.

Det här kommer att sluta med katastrof för Sverige om det inte stoppas nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag hade nog kunnat överväga en röst på SD om de inte var så jäkla anti-islam. I synnerhet om de var någorlunda neutrala, ärliga och utan splittringar och grupperingar varav somliga betraktar muslimer som djur. Om man inte ursprungligen framträdde som ett nynazistiskt parti.

Det är fan i mig synd att det inte finns ett alternativt parti.

Vilket är varför ett parti som Folkpartiet, KD eller S kommer att lansera ett förslag som tilltalar dig. Och du kommer bli grundlurad och besviken, igen.

Fattar du inte det? Exakt de här funderingarna dyker upp i varje valrörelse, och som ett brev på posten har ett parti i riksdagen försökt snappa upp missnöjet med en debattartikel i DN, för att sedan glömma det helt efter valnattfesten.

Jag säger inte att du ska rösta på SD om du inte vill det (och det leder inte heller till något de facto inflytande), men för guds skull rösta inte på någon annan heller om du vill se en framtid med mindre invandring
Senast redigerad av gorea 2014-08-16 kl. 23:53.
Citera
2014-08-16, 23:51
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Moderaterna har ju sällan varit något positivt parti till invandring .
Jo, det har dom visst. När de hade makten på 90-talet ökade de invandringen betydligt mer än vad sossarna hade i perioden innan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Han skär ner Försvaret att tom hans Försvarsminister avgår för att se sig själv och försvarsanställda i ögonen. Han vill fortsätta att skära ner försvaret och plötsligt så är Ryssland aggressivt mot sina grannar (suprise) då kan kan tänka sig att öka anslagen.

Samma media som hjärntvättat folket i invandringsfrågan, hjärntvättar nu folket till ryssfobi.
Fundera på om du bör lita på västmedia som informationskälla.
Citera
Medlem
2nice4myownGs avatar
Hur mkt dynga kan idioten Schweinfeldt få spy ut innan folket vaknar och kraftfullt reagerar.

Dagens käftsmäll bör ha väckt de flesta "sjusovarna" i Sverige kan man hoppas.

Stå och prata om att "Det Svenska Folket" fint ska stå och vänta, ha tålamod och förvänta oss mer invandrare att försörja. Vilken jubelidiot!!!

Nej Tack!!! vi har så vi klarar oss till nästa istid din D¤¤¤LA MUPP.

Dagens uttalande är det VIDRIGASTE JAG NÅGONSIN HÖRT

Rösta för Sveriges framtid
SD2014
Citera
2014-08-16, 23:52
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lenamellin/article19375557.ab

Den vänstervridna suggan Lena Melin är givetvis den som tycker det är bra att Sverige dräneras dag för dag, att vi tar emot hiskeliga mängder asylsökande och att det kommer kosta pengar som inte finns.

Om hon vore hyfsat vänster i stället för låtsasvänster skulle hon inte gilla imam Kukskalles utspel. Ni Jimmyrunkare vill aldrig lära er vad som är höger och vänster utan fortsätter hjälpa imamen genom att snacka skit om hans motståndare. Varför skylla vänstern för det som högern ställer till med?

Lena Mellin är ute och cyklar som vanligt, men hon röstar säkert med de hjärndöda MP.
Citera
2014-08-16, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag fick ju höra från jehovas vittnen att jag skulle brinna i helvetet för jag inte levde efter deras tro. Dom sa så då jag skulle stänga dörren. Helt otroligt hjärntvättade. Dom sprang när jag slängde upp dörren igen. Religösa människors synsätt på oss icktroende är att likna med rasism. Jag sa bara att jag inte trodde på gud.

Undra om dom säger samma sak till familjen Hussein, låt dom hålla på så länge det är tillåtet. Dom har ringt på hos mig med men då var det trevliga välklädda damer i 40 års åldern. Skillnaden är att jehovas får man skratta åt utan att bli mördad men när det gäller islam är det andra regler, alla är livrädda. Tänk när muslimerna börjar ragga på samma sätt som jehovas.
Citera
Medlem
NeutronStars avatar
Snart dags att skaffa krycka och dra till Rumänien eller Bulgarien och sätta sig med kaffemuggen framför något snabbköp. Gudskelov har vi ju kompetenta EU-migranter här som man kan fråga om yrkesråd.
Senast redigerad av NeutronStar 2014-08-16 kl. 23:56.
Citera
Medlem
Det kan också vara så här:

Reinfelt är desperat. Men inte på grund av att Alliansen förlorar valet. Problemet är att Sverige inte växer av eget barnalstrande. Det leder till att vi riskerar att sjunka i folkmängd. När ett land krymper befolkningsmässigt börjar det tyna bort för att på 100 års sikt dö helt.

Reinfelt har sökt att bota detta med stor invandring. Men problemet är att för få invandrare stannar. Det kostar mycket att integrera en person från annat land och det blir bara värre av att investerade pengar inte ger utdelning. Det vill säga: det kommer dyra inflyttare som kostar i etablering och SFI men de stannar inte!* Nu är det så illa att invandrare (för att inte tala om svenskar) lämnar Sverige efter en tid och t o m tar med sig bidragen utomlands och lämnar skulderna. (Jag läste nånstans att av typ 70 000 invandrare flyttar 20 000 hem inom kort).

Nu vill Reinfelt bota detta med att släppa in ännu fler i en allt accelererande takt. Han resonerar kanske som så att några stannar alltid. Han bryr sig inte om de sociala oroligheterna det skapar.

Det som förvånar mig är varför vi inte gör något åt grundproblemet. Svensken och svenskan behöver skaffa fler barn. Ett barn extra per familj. Vi borde gjort detta redan för 20 år sedan. Göran Persson nämnde detta med barnafödandet vid något tillfälle men blev utskrattad av ett enigt etablissemang. Jag gissar att vi inte kan uppmuntra barnafödande för att Hitler gjorde det och att vi bestämt att svenskan ska vara upptagen med att vakta andra mammors barn.

Dessutom har vi tillåtit polisen bli vek, eftergivande och improduktiv. Polisen ska hålla ordningen men numera fikar polisen istället. (Gå in på en polisstation och kolla). Det kanske inte är polisens fel men vi vet ju att den organiserade brottsligheten ser Sverige som ett oupptäckt kantarellställe.

* Ja. Många stannar men inte så många som vi behöver. Fler tärande än närande stannar. Det är alltför dyrt. Dessutom släpps inte de närande invandrarna in på arbetsmarknaden. Jag ser få invandrare på mina och mina närliggande arbetsplatser och det beror inte på att alla invandrare är outbildbara analfabeter. Vi anställer ogärna nackar. Det är ett faktum. Det är galenskap att tro att denna inställning ändras av att journalisterna prioriterar att intervjua utlänningar i samtliga nyhetsinslag i alla tidningar, tevekanaler och radioprogram.

Skaffa fler barn, anställ en blatte och beordra polisen att bunta bus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in