[quote=Interitum|49879670][quote=hushlittledarling|49878507]
Citat:
Ursprungligen postat av
Office
Mångkultur fungerar ypperligt. Allt annat är bara internet-trollning som du verkar ha gått på. Lättlurad?
Jag känner, jobbar, anställer invandrare från hela världen. Gör affärer med omvärlden, varje dag. Vad är det som inte fungerar?
Herregud vilken verklighet lever du i? Har du nyligen vart i en förort? Vet du ens hur det är där? Det är konflikter mellan somalier och kurder ena dagen för att vara andra folkgrupper nästa. Det är kränkningar mellan de olika invandrargrupperna dagligen !!Sedan är det gäng bråken och knarkhandeln som ofta är relaterat till vilken folkgrupp de har! Hatet mot samhället och polisen är enormt! Dessutom vill de inte integrera sig till vår kultur utan vill hålla sig till sin egna och att vi anpassar oss efter dom!! Anledningen till att Ullenhag borde sova över i Hjällbo är att han får hela bilden. Därför gängen som styr och kontrollerar invånarna är mer aktiva på natten. Du säger att du växte upp i förorter jag kan säga dig att de förorterna är mycket värre nu vakna människa!!!
Ja, stridigheter mellan grupper har och kommer alltid finnas. Min morsa blev halvt ihjälslagen av min alkoholiserade farsa.
Nazister dödar nästan dagligen nån bög, invandrare, politiker, nånstans i världen.
Rasister hänger svarta i träden, klär sig i vita lakan och hetsar mot svarta.
SDare sitter hela dagarna och hetsar mot invandrare på avpixlat och flashback.
Islamister hetsar dagligen mot icke troende muslimer.
Sionister dödar muslimer med bomber. Hetsar mot homosexuella och vill att kvinnor inte ska ha rösträtt.
Feminister hatar män.
Homohatare hatar bögar.
Ja, det är en sanning. Hat finns överallt.
Samtidigt på andra sidan myntet finns det judar som arbetar med muslimer. Muslimer som arbetar med kristna. Och bryr sig inte ett dugg om religion.
Det finns överallt människor som skiter fullständigt i varifrån människor kommer.
Vi har 1,5 miljoner människor som kommer från andra länder och vi jobbar, lever, älskar och knullar med varandra varje dag. 600 000 invandrare går till jobbet varje dag. Betalar sin skatt och lever hur lugnt som helst. De bor i fina områden, de bor i miljonområden, de bor i småstäder, i storstäder.
Människor.
New York har 10 miljoner invånare och färre brott än hela Sverige. Där frodas mångkulturen.
Människor som är fredligt inställda hatar inte.
Men ni, rasister och främlingsfientliga ni hatar och hetsar varje dag och det är NI om är problemet.
De som hatar somalier, kurder, bosnier, muslimer, judar, bögar, feminister, media, journalister. Det är ni som är problemet. Ni för med er hat. Det är hatet mot de andra som är problemet.
Ullenhag vill motbevisa detta genom att jobba i Hjällbo.
Ni är inte nöjda. Ni önskar honom illa.
Det är därför ni är hatade. Ni är en skam för Sverige