2014-08-08, 10:10
Medlem
hushlittledarlings avatar
Lika mycket som ni kräver att Erik ska leva som en fattig analfabet bland sopor för att bli trovärdig, hoppas jag ni kräver att Åkesson ska bo på ålderdomshem, utan sin Armanikostym, sin BMW, sina golfklubbor och leva bland spyor och bajs. Annars blir han inte trovärdig.

En person som säger sig hata Sverige för att det blivit mångkulturellt, borde ju i sin trovärdighet, flytta från Sverige direkt, för att inte stödja det "mångkulturella projektet"

En person som avskyr mångkultur bör inte sitta på kinakrogen, inte köpa jeans, inte dricka coca-cola, inte åka buss som körs av invandrare, inte gå och klippa sig om man inte kan kontrollera att frisören är helsvensk med genstam från 1500-talets Västergötland.

Så djävla tramsigt att kräva att Ullenhag ska leva och bo i det värsta invandrargettot för att få nån slags trovärdighet bland rasister.

Han lever och verkar ju i Sverige och jobbar hårt och mycket för det han tror på.

Såna här tramstrådar visar ju bara upp vilka djävla stolpskott ni är.
Citera
2014-08-08, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
till skillnad från andra kollegor så bryr sig erik ullenhag om sitt land sin kultur o sin nation därför besöker han dessa ställen som ingen vill besöka

att han ej sover där beror på att de inte finns nåra hotel

Är du ironisk eller dum i huvudet? Vet du att det är val? Förstår du att han åker dit för att få uppmärksamhet och kanske värva röster? Han vill inte vara där eller i något annat getto - han bara visar upp sig - sedan tar han in på Grand eller något i den stilen.

Han är bara där för att lura folk som du.
Citera
2014-08-08, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Europe

Ja, lille Erik är så klart för fin för tält, sova i lokal, hyra en säng och alla andra hundratals möjligheter som finns när man är en minister i regeringen och har en närmast gränslös budget...[/b]

hahahahah herre gud

du väntar dig att han ska TÄLTA där ?? vilken idiot du är

han är en topp politiker i landet så klart att han ska få ett topp hotel som alla andra

även om han hade sovit över hos en somalisk familj med 10 barn så hade du ändå sagt något i stil med "det där gör han bara för att vinna sympati"

fyfan ahha att det finns lantisar som väntar sig att politiker ska tälta på jobbet hahahah
Citera
2014-08-08, 10:21
Medlem
Benny76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Lika mycket som ni kräver att Erik ska leva som en fattig analfabet bland sopor för att bli trovärdig, hoppas jag ni kräver att Åkesson ska bo på ålderdomshem, utan sin Armanikostym, sin BMW, sina golfklubbor och leva bland spyor och bajs. Annars blir han inte trovärdig.

Du visar bara själv vilket stolpskott du är, Det finns en anledning och det är han Ullenhag själv har skapat utanförsamhällen, Ligger JÅ bakom hur ålderdomshemmen ser ut som idag?
Citera
2014-08-08, 10:25
Medlem
Citat:

En person som säger sig hata Sverige för att det blivit mångkulturellt, borde ju i sin trovärdighet, flytta från Sverige direkt, för att inte stödja det "mångkulturella projektet"

En person som avskyr mångkultur bör inte sitta på kinakrogen, inte köpa jeans, inte dricka coca-cola, inte åka buss som körs av invandrare, inte gå och klippa sig om man inte kan kontrollera att frisören är helsvensk med genstam från 1500-talets Västergötland.

Så djävla tramsigt att kräva att Ullenhag ska leva och bo i det värsta invandrargettot för att få nån slags trovärdighet bland rasister.

Han lever och verkar ju i Sverige och jobbar hårt och mycket för det han tror på.

Kloka ord kunde inte ha sagt det bättre själv.

Oavsett vad en tycker om Ullenhag så är han en av de mest gedigna politikerna. En politiker som är extremt down to earth även med svenska mått.

När skulle vi få se Göran Hägglund eller Jimmie Åkesson att gå och torka bajs på äldreboenden? Det kommer aldrig att hända.

Och att kräva att Ullenhag ska bo i ett tält mitt i ett bostadsområde är bara ren och skär idioti.
Senast redigerad av Framtidsoptimist 2014-08-08 kl. 10:30.
Citera
2014-08-08, 10:34
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny76
Du visar bara själv vilket stolpskott du är, Det finns en anledning och det är han Ullenhag själv har skapat utanförsamhällen, Ligger JÅ bakom hur ålderdomshemmen ser ut som idag?

Ditt djävla pucko. Erik kanske är nöjd med hur Sverige har utvecklats och varför ska han då göra det som du kräver av honom, som är missnöjd.

Trovärdigheten är väl folk som gnäller på skit men som själv bor i fina områden.
Som de djävla äckel till Sverigedemokrater som bor i sina fina villaområden och som inte har en invandrare på mils avstånd men som ändå gnäller. Det är hyckleri!

Jimmie gnäller som fan, ändå sitter han på stureplan som ägs av invandrare, käkar sushi som är mångkulturellt, köper öl av invandrare, körs omkring med chaufförer som är invandrare, kör affärer med invandrare varje dag men som sitter och gnäller på att det inte fungerar.

Det är hyckleri.

Såna djävla stolpskott som ni som kräver av andra att de ska leva som de lär... ja, men Erik lever ju som han lär idiot. Han är väl nöjd med hur det ser ut och jobbar varje dag för att få det bättre och bättre.

Medans ni, era djävla stolpskott, gnäller och gnäller på invandring och invandrarna, sen går ni ner till kemtvätten, köper eran öl, klipper er, åker bussen och jobbar med invandrare varje dag.

En vän berättar hur hans arbetskamrater gnäller och hatar muslimer och invandrare hela dagarna. Sen när Muhammed, från Irak, kommer in i lunchrummet så skrattar och dunkar de rygg, "du är min favoritinvandrare"... då säger de inte ett skit. De ljuger, hycklar och är så djävla tuffa bakom sina skärmar och bakom deras ryggar... men sen går de gärna ner och tar en öl med honom.

Det är hyckleri.
SDare är de största djävla hycklarna som ständigt sitter och gnäller men som gärna går ner och tar en öl på kinakrogen och lever på sina djävla bidrag.

Jimmie knullar er så hårt i röven för han utnyttjar era "patriotism". Han har varit med och sålt ut välfärden, sett till att Agda inte får sitt kaffe och kaka, sett till att skolan gått åt helvete, ser till att sjukvården säljs ut. Han och SD har röstat igenom varenda förslag som sänker vår välfärd men istället för att stå för det och erkänna att han är projektledaren bakom skiten i vårt samhälle, skyllar han på invandrarna. Och ni, era djävla stolpskott går på det.
Citera
2014-08-08, 11:03
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ditt djävla pucko. Erik kanske är nöjd med hur Sverige har utvecklats och varför ska han då göra det som du kräver av honom, som är missnöjd.

Trovärdigheten är väl folk som gnäller på skit men som själv bor i fina områden.
Som de djävla äckel till Sverigedemokrater som bor i sina fina villaområden och som inte har en invandrare på mils avstånd men som ändå gnäller. Det är hyckleri!

Jimmie gnäller som fan, ändå sitter han på stureplan som ägs av invandrare, käkar sushi som är mångkulturellt, köper öl av invandrare, körs omkring med chaufförer som är invandrare, kör affärer med invandrare varje dag men som sitter och gnäller på att det inte fungerar.

Det är hyckleri.

Såna djävla stolpskott som ni som kräver av andra att de ska leva som de lär... ja, men Erik lever ju som han lär idiot. Han är väl nöjd med hur det ser ut och jobbar varje dag för att få det bättre och bättre.

Medans ni, era djävla stolpskott, gnäller och gnäller på invandring och invandrarna, sen går ni ner till kemtvätten, köper eran öl, klipper er, åker bussen och jobbar med invandrare varje dag.

En vän berättar hur hans arbetskamrater gnäller och hatar muslimer och invandrare hela dagarna. Sen när Muhammed, från Irak, kommer in i lunchrummet så skrattar och dunkar de rygg, "du är min favoritinvandrare"... då säger de inte ett skit. De ljuger, hycklar och är så djävla tuffa bakom sina skärmar och bakom deras ryggar... men sen går de gärna ner och tar en öl med honom.

Det är hyckleri.
SDare är de största djävla hycklarna som ständigt sitter och gnäller men som gärna går ner och tar en öl på kinakrogen och lever på sina djävla bidrag.

Jimmie knullar er så hårt i röven för han utnyttjar era "patriotism". Han har varit med och sålt ut välfärden, sett till att Agda inte får sitt kaffe och kaka, sett till att skolan gått åt helvete, ser till att sjukvården säljs ut. Han och SD har röstat igenom varenda förslag som sänker vår välfärd men istället för att stå för det och erkänna att han är projektledaren bakom skiten i vårt samhälle, skyllar han på invandrarna. Och ni, era djävla stolpskott går på det.

Ett helt rubbat inlägg. Att motsätta sig mångkulturen som den utvecklats i Sverige innebär självfallet inte att man inte får åka buss som körs av en arab eller att dricka en Coca Cola eller käka en Kebab.

Självfallet står det var och en fritt att acceptera/gilla kulturyttringar som inte skadar samhället och landet men förkasta de som bryter ner. Exempelvis massimport av militanta islamister, somalier utan utsikter till självförsörjning, bilbränder, personrån, gruppvåldtäkter, förortsupplopp, 25 nya ghetto-områden varje år eller att mer än hälften av fångarna på landets fängelser har tolkbehov på arabiska plus alla andra eländigheter som följer i mångkulturens spår.

Kebaben, Colan och den arabägda kemtvätten existerar tack vare marknadsekonomin. För att folk efterfrågar produkten eller tjänsten och betalar för den. Ghetton, tiggarinvasioner, nedbrända skolor, gruppvåldtagna småflickor, bötning på skolor eller jihadister utbildade i landets moskéer efterfrågas inte av medborgarna utan har pådyvlats oss av ansvarslösa politiker, typ Ullenhag.

Man kan således gilla arbetskaraten Muhammed men ogilla hans kusiner som beter sig som bortskämda as i sitt nya generösa mottagarland samt de dårar som proppar landet fullt med dem. I strid mot sunt förnuft och tvärt emot vad andra länders politiker finner rimligt
Citera
2014-08-08, 11:06
Medlem
Benny76s avatar
Citat:

Det är hyckleri.

.

Hyckleri?
Har du ens erfarenhet av ett Arbete?
Som att man har ansvar för tex arbetsmiljön ,Man kanske inte gillar alla men kränkande behandling ska inte accepteras på ett Arbete.
Vi på 15 pers har också 1st från Iran, En riktig lismande idiot som inte kan skruva med maskiner,har inget konsekvens tänkade och helt hopplös. Det vet vi alla men för arbetsmiljön för alla lika trevlighet så får det fortgå med ryggdunkar.
Citera
2014-08-08, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realthug
Han kanske vill ha nära till stan? Måste han bo bland invandrarna eller? Din logik håller inte.
Det är ju dessa politiker (bland annat inom Folkpartiet) som ständigt hyllar ghettoiseringen av Sverige och fördömer alla som säger emot, men ändå väljar att bo långt ifrån det, så varför inte? Annars är de hycklare.
Citera
2014-08-08, 12:17
Medlem
Citat:

Haha, vilket korkat resonemang. Till skillnad från Ullenhag som hyllar mångkulturen och som verkar anse att smältdegeln Rosengprd är paradiset på jorden, har Åkesson aldrig hyllat äldrevård eller något annat till sådana bisarra proportioner på Ullenhag..
Citera
2014-08-08, 12:21
Medlem
Citat:

Det är hyckleri.

Det är hyckleri.

Vad är det du inte fattar? Ullenhag hyllar det mångkulturella samhället, men vägrar själv att bo i ett mångkulturellt område. Det är väl hyckleri om något? Varför tror du inte Ullenhag vill bo i Hjällbo? Eller Fittja, Rinkeby, Tensta, Rosengård etc.? Finns det ens ett enda mångkulturellt område som våra kära politiker ens skulle fundera på att flytta till? Nej? Men hur kan det inte vara helt uppenbart att något är fel med mångkulturen om inte ens våra politiker och journalister, som säger att de älskar den, inte vill bo i den?

Jag bor och är uppväxt i ett homogent svenskt område. Och ja, jag hatar mångkultur, och gör allt som står i min makt för att stoppa dess utbredning i Sverige. Du tycker alltså att det bara är rimligt att de som utsätts för mångkultur är de enda som får ogilla den? Så jag ska inte bry mig om mina landsmän? Jag ska inte bry mig om att mina skattepengar slukas ner i ett svart hål? Jag ska inte bry mig om mitt land raseras? Jag ska inte bry mig om att rörelsefriheten i mitt eget land minskar i takt med att ghettona blir allt fler? Jag ska inte bry mig om att mitt folk, svenskarna, håller på att bli en undanträngd minoritet i sitt eget land? Bara för att jag råkar ha Johansson och Lundström istället för Abdullah Mahmoud som grannar?
Citera
2014-08-08, 12:48
Moderator
Tinuviels avatar
Vad spelar det för roll?

Det rör sig om en ren symbolhandling och i det spelar det ingen roll var Ullenhag bor. Dessutom, den som tror att de centrala delarna av Göteborg är fri från mångkultur har inte vistats där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in