2014-08-08, 16:19
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
Skrattade rätt gott då jag såg Ullenfjants valaffisch idag. Ja till invandring - nej till rasism. Någonstans får jag magkänslan att stoltsera med ja till invandring kanske inte riktigt är rätt slogan om man vill vinna val
Dock ska han ha en eloge för att han står för sina åsikter. Även om dom kommer sänka såväl honom som stollepartiet han tillhör.
Hahaha! Jag skrattar också, vilken genial slogan!
Citera
2014-08-08, 16:51
Medlem
NuSkaViVaraGladas avatar
Ullenhag är för jävla modig.
Citera
2014-08-08, 17:34
Medlem
Interitums avatar
Det var skottlossning häromdagen i Hammarkullen som ligger precis brevid Hjällbo. Hoppas det händer igen när Ullenhag är där så han får känna på det som vi i förorten måste stå ut med.
Citera
2014-08-08, 18:14
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuSkaViVaraGlada
Ullenhag är för jävla modig.

Som någon skrev:

Låt ullenhag gå omkring i hbtq kläder på kvällen i hjällbo sedan diskuterar vi invandring.
Låt ullentott klä ut sig till pensionär med rullator en sen kväll i hjällbo,sedan diskuterar vi invandring.
Låt ulvenhag klä ut sig till kvinna och sedan gå ut en kväll i hjällbo.

Nancy tavsans familj kan ullenfjant hälsa på,och prata invandring.
Citera
2014-08-08, 19:43
Medlem
NuSkaViVaraGladas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
Som någon skrev:

Låt ullenhag gå omkring i hbtq kläder på kvällen i hjällbo sedan diskuterar vi invandring.
Låt ullentott klä ut sig till pensionär med rullator en sen kväll i hjällbo,sedan diskuterar vi invandring.
Låt ulvenhag klä ut sig till kvinna och sedan gå ut en kväll i hjällbo.

Nancy tavsans familj kan ullenfjant hälsa på,och prata invandring.

Eller låt bara Ullenhag vara Ullenhag ensam på kvällen i Hjällbo. Det räcker nog fint. Gråt och lite kiss i byxan.
Citera
2014-08-08, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuSkaViVaraGlada
Eller låt bara Ullenhag vara Ullenhag ensam på kvällen i Hjällbo. Det räcker nog fint. Gråt och lite kiss i byxan.
Förhoppningsvis har han pallen med sig när han blir konfronterad..

http://parnassen.files.wordpress.com/2014/07/erik-ullenhag-pc3a5-pall.jpg
Citera
2014-08-08, 20:18
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Någon annan som hörde det lilla äcklet på radio förra veckan där han sa att han ville avskaffa "rasbegreppet" för att det var "bevisat" att det inte finns några raser?
Om det inte finns några raser kan det väl inte heller finnas någon rasism, eller..?
Citera
2014-08-08, 20:29
Medlem
Funkydudes avatar
Erik Ullenhag äcklar mig något enormt. Det är inte bara det att han är något sorts språkrör för regeringens vidriga invandrings-linje utan hela han känns genomrutten.

En falsk jävel utan personlighet. I varenda debatt spelar han på känslan hur jävla synd det är om alla som inte bor i Sverige och vilken enorm skyldighet vi har att rätta till det.

Edit: Googlade på fanskapet nu och såg att han var 42 år! Han ser ut som en liten skolpojke, hade tippat på max 33.
Citera
2014-08-08, 20:44
Medlem
verkar finnas några i tråden som uppskattar ullenhag. Visst han är en politiker i Sverige idag , inget med Sverige idag är normalt så han måste givetvis anpassa sig. Det är ju uppenbart att han säger det som går hem i det offentliga rummet, det är ju det som grundproblemet med dagens Sverige. Det är skrämmande.
Citera
2014-08-08, 21:01
Medlem
ture.karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsoptimist
Oavsett vad en tycker om Ullenhag så är han en av de mest gedigna politikerna. En politiker som är extremt down to earth även med svenska mått.

Han är tre äpplen hög. Är det det du menar?

Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsoptimist
Och att kräva att Ullenhag ska bo i ett tält mitt i ett bostadsområde är bara ren och skär idioti.

"Ullenhag vill inte bo bland det patrask han säger är bra för Sverige".
Citera
2014-08-08, 21:08
Bannlyst
Varför ska det krävas av honom att han ska få uppleva det värsta av invandring och invandrare? Alltså bli rånad, misshandlad och dylikt av de få kriminella invandrare som finns i Hjällbo? Varför ska den lilla skaran dåliga människor representera den stora massan?

Klart som fan att Ullenhag inte övernattar i Hjällbo. Han är en av landets främsta politiker och precis som alla andra toppolitiker så ska han bo på ett propert hotell i stan där han kan arbeta på kvällarna. Är det inte bra att han i alla fall tar sig till miljonprogrammen och lär känna folket som bor där? Tro mig, man kan lära känna folk på dagen så som på natten.

Det är så jävla lantisaktigt att kräva att han ska övernatta mitt i ett ghetto, men även om Ullenhag hade hyrt ett rum av Abdulla från Mogadishu som bor i en trea i Hjällbo med sina 7 barn så hade det ändå klagats på något.

"Vadå, tar han ett helt rum? Varför delar inte den gode Ullenfjanten rum med några av barnen? DÅ hade han minsann fått se somaliernas sanna ansikte!" Och så vidare. Det är sånt här som gör att folk utanför FB, tyvärr, skrattar åt forumet och i synnerhet I&I.

Denna tråd kan jag faktiskt tänka mig slå upp på krogen senare så att alla i min umgängeskrets kan skratta åt er, haha.
Citera
2014-08-08, 21:10
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
till skillnad från andra kollegor så bryr sig erik ullenhag om sitt land sin kultur o sin nation därför besöker han dessa ställen som ingen vill besöka

att han ej sover där beror på att de inte finns nåra hotel

Och säpovakterna/poliserna som eskorterar honom är för att förhindra alla rasistattacker som utförs mot honom va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in