2015-04-26, 16:15
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackese
Via hudceller kan två av samma kön få barn, dock via en surigat mamma om det är två män.
Vad jag har läst kan vara möjligt om två år.

Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Tja, kan inte bögar komma på ett bättre sätt att skaffa barn så får de väl ägna sig åt detta

För vissa människor är det genetiska arvet viktigt.

Citat:
LOL.

Visst är du HEMSK vitsig.

Citat:
(Jag kan informera dem om lättare sätt att skaffa barn. Det involverar 1st man och 1st kvinna)

Sluta. Jag dör av skratt om du inte läggar av med att vara så rolig.
Citera
2015-04-26, 16:25
Medlem
Citat:
Tja, kan inte bögar komma på ett bättre sätt att skaffa barn så får de väl ägna sig åt detta, LOL.

(Jag kan informera dem om lättare sätt att skaffa barn. Det involverar 1st man och 1st kvinna)
Vad har bögar för nytta av den informationen?
Citera
2015-04-26, 16:31
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av kiss74

I tant gredelins värld av labyrintisk demagogi finns det kanske några enstaka homosexuella som inte vet något om forplantning, och det var säkert dom gredelin ville informera.
Citera
2015-04-26, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
I tant gredelins värld av labyrintisk demagogi finns det kanske några enstaka homosexuella som inte vet något om forplantning, och det var säkert dom gredelin ville informera.
Jo,men dom är ju fortfarande homo? Ungefär som att föreslå till en vegetarian att det finns hamburgare på menyn också......
Citera
2015-04-26, 16:44
Bannlyst
Inge homosex, inge europop.Så FUCK YOU
Citera
2015-04-26, 19:44
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
Jo,men dom är ju fortfarande homo? Ungefär som att föreslå till en vegetarian att det finns hamburgare på menyn också......

Jag ironiserade över tant gredelins demagogi.
Citera
2015-04-26, 19:49
Medlem
Han var full alternativt bakfull.
Citera
2015-04-26, 19:56
Medlem
Citat:

Jag har hur som haver inga moraliska invändningar mot denna krångliga version av fortplantning.

En annan potentiell idé är att de kan bygga in en livmoder i en av männen kanske?
Citera
2015-04-26, 19:58
Medlem
Citat:
Jag ironiserade över tant gredelins demagogi.
Jag också.....
Citera
2015-04-26, 20:22
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Jag har hur som haver inga moraliska invändningar mot denna krångliga version av fortplantning.

En annan potentiell idé är att de kan bygga in en livmoder i en av männen kanske?

Ja, din apologetik innehåller ju vanligen en hel del bisarre hitta-på argument.
Citera
2015-05-02, 14:30
Medlem
Citat:

Själv är jag på idén att bygga en livmoder och allt det som krävs som kvinna, utan kvinna. Kan lika väl vara en robot med mänskliga faktorer om man vill vara ensam fader om det är möjligt.
Samt om man haft den oturen och inte hittat någon för att fortplanta sig med.

Personligen är jag för kvinna och man blir barn om det ska vara naturligt, men som denna värld håller på och spårar ur så är allt möjligt. Dessutom borde vara möjligt. Då kvinnor har blivit mer självständiga och anses klara sig själva och väljer att springa till spermabank för de anser inte hitta någon. Fullt med vackra kvinnor som missar fina män, bara dom ger dem chansen. :-)
Citera
2015-05-02, 14:43
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubakrisen
Inge homosex, inge europop.Så FUCK YOU
Sexualitet i sig, är vad existensen per se består av, du skulle inte tänka utan att vara direkt underställd det kombination du har i ryggmärkens komplexa DNA-uppsättning.

Så gud och gudstro är ganska lönlöst att ha som en polemisk motkraft för de varelser som redan ingår i livsförlopp av tillblivelse..

Du kan enbart med aggression BÄNDA sexualitet med din viljekraft, att försöka påstå att så som en majoritet älskar, så är lagen - det finns atypiska fenomen i nom varje art. Träd som inte alls beter sig som människans solipsistiskt uppställda lag dikterar.

Redan inom heterosexualitet, sker ständig slitning och icke-tro och tvivel om det är rätt kärlek eller om det är synd och var de troende syndar...

Så ditt blåsta yttrande här, är djupt intelligensbefriad, du saknar intresse av vad sexualitet ens är för mekanism. Det krävs unset av forskning för att förstå vad genetik är.

Dessutom, är inte kärlek automatiskt nödvändigt för sexuell magnetism att tillse arters fortblandning, snarare raka motsatsen. Sexualitet kör på instinkt, och heteronorm inre splittring sker därför så frekvent.

Du kan alltså inte diktera var när och hur en individ känner hunger och ska ha att äta den kaka du bjuder på, för att en bok, författat att det kan vara godhet att äta sand, man ska bara tro på att människor har förmåga att metabolisera sand.
Det är som att säga, utifrån att en varelse har bröst, måste sexuell laddning därmed manifesteras, då ska du säga att också han-grodor känner sexualitet gentemot allt som är av hon-kön : nej det funkar inte så!

Jag tänder inte på min katt, bara för att han är maskulin, det räcker inte , lika lite räcker det att bli tänd utifrån att ng har ett klockspel mellan benen, det ska fler faktorer till! och musik är nog det sista... som är människans egna artificiella förmåga att förhöja känsla av meningsfullhet, det kallas för civilisation.

Olikheter, finns överallt. Bara du som är narrowminded. (smak... är INDIVIDSTYRT) , vad är gult för en, är grått för annan, t.ex färgblindhet.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2015-05-02 kl. 14:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in