Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-01, 16:37
  #469
Medlem
Lantbruks avatar
Pendlar mellan att å ena sidan känna mig road, sprallig och hämndlystet euforisk och å andra sidan känna mig nedstämd, äcklad och suicidal till temperamentet över att läsa TS troll-tråd och hur verkligheten faktiskt ser ut om man skrapar lite på ytan.

Hur känner ni er?
Citera
2014-08-01, 16:44
  #470
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Men tjejer går inte igång på det visuella! på samma sätt som vi killar, så därför vill hon inte ha honom eftersom han är avslöjad med att vara ute efter sex!, och det ska inte imponera utan snarare indikera en oseriös slaggprodukt till människa!, för att få ligga måste man vara seriös! och gå all in! och uppvisa samma sak som vid förhållande/vänskapssök

För tjejer behöver inte sex rent biologiskt! utan kan ju vänta & välja den som är charmig och har humor! alltså är det enda kriteriet som fäller avgörande! och snygghet är bara bonus! har jag bestämt! Stig Hail!!
Det är ju hela grejen med denna tråd.
Tjejer går visst igång på det visuella, minst lika mycket som killar.
Det har denna tråd visat.

Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
Det jag inte riktigt förstår, gäller inte bara dig utan många andra stackare här inne, är följande, varför är du så fixerad av att få ha sex? Förstår dig om du vore 13 år eller liknande. Livet är inte en tävling som går ut på att man ska ha haft sex med så många som möjligt innan man dör.
Um.. kanske för att vi är programmerade av naturen att älska sex?
Livet är precis det, en tävling som går ut på att försöka sig så mycket som möjligt. Det är därför vi lever, biologiskt och vetenskapligt sett är förökning meningen med livet även hos homo sapiens.
I grund och botten är vi djur, och våran art råkar ha intelligens och abstrakt tänkande som nisch. Vilket har visat sig vara en väldigt effektiv nisch.

Det är väl pga. hur många människor vi finns på jorden som tjejerna är så otroligt kräsna när det gäller val av partner.
Men det finns ju tydligen ett men: när det är en extremt snygg kille så raderas nästan alla krav och de går in i något slags primitivt förökningstillstånd.
__________________
Senast redigerad av Anon2 2014-08-01 kl. 16:57.
Citera
2014-08-01, 16:46
  #471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Pendlar mellan att å ena sidan känna mig road, sprallig och hämndlystet euforisk och å andra sidan känna mig nedstämd, äcklad och suicidal till temperamentet över att läsa TS troll-tråd och hur verkligheten faktiskt ser ut om man skrapar lite på ytan.

Hur känner ni er?
Jag känner mig road och som medioker kille utseendemässigt känner jag mig inte alls nedstämd. Jag skulle förmodligen inte få många matchningar på tinder men i verkligheten kan jag ändå få till det ibland och sen är ju det här med tjejer en liten piss av allt livet har att erbjuda. Tycker helt ärligt att det är slöseri med tid att ragga på tjejer oavsett om man får till det eller inte, för vad fan fick man ut av det i slutändan, ett sprut?
Citera
2014-08-01, 16:50
  #472
Avstängd
Mad monks avatar
Tjejer dras till svin precis som de snälla killarna säger. Ingen myt bara konkret fakta. Har någon feminist/white knight försökt bortförklara det här. Har inte läst igenom hela tråden än.
Citera
2014-08-01, 16:54
  #473
Medlem
evilbeavers avatar
Kan du inte göra samma sak på badoo och happypancake!?!
Citera
2014-08-01, 16:57
  #474
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwarrior
ja det gör det för jag kan inte ta en facebook bild för då kan vem som helst bara leta reda på hans facebook och då är hela hans identitet outad.

Och? Langa fram nu låt oss se det här svinet i hela hans härlighet är han såpass dryg och äcklig som du beskrivit honom tar han det troligen bara som en komplimang.
Citera
2014-08-01, 17:00
  #475
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatkvadrat
Ser framför mig hur han pumpar och dumpar tjejerna varpå de efter att han blivit brutalt ägda och frivilligt behandlade som slynor gör en status på facebook som ser ut som följande: "Alla killar är svin "

Haha denna gjorde min dag. *ryggdunk*
Citera
2014-08-01, 17:01
  #476
Avstängd
Jegoooooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Tjejer dras till svin precis som de snälla killarna säger. Ingen myt bara konkret fakta. Har någon feminist/white knight försökt bortförklara det här. Har inte läst igenom hela tråden än.

Klart de har Deras soulmission in life verkar vara att sprida vita lögner
Citera
2014-08-01, 17:11
  #477
Medlem
2gunz1horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fb-1
Det är snarare stimuleringen av nerver som gör det skönt, endorfiner och oxytocin utsöndras hos både män och kvinnor vid sex. Testosteronet gör dig kåtare men vid själva sexakten så är det inte testosteronet som utgör mannens upplevelse.

Dumma mig, jag som trodde nerverna var kopplade till hjärnan

Hjärnan styr hormonernaregleringen och signalämnena. Läste någonstans att kvinnor aktiverar en lite annorlunda del av hjärnan än vad män gör vid sex vilket bidrar som sagt till att vi förknippar sexet med olika upplevelser om känslor med tillhörighet medans män uppfattar det lite annorlunda. Sen är jag ingen forskare inom ämnet och vet vilka hormoner som påverkar vilken del av hjärnan. Det går säkert att googla det om man orkar.
Citera
2014-08-01, 17:13
  #478
Medlem
evilbeavers avatar
Fan detta måste vara olagligt, kapad identitet eller?
Citera
2014-08-01, 17:14
  #479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Tjejer dras till svin precis som de snälla killarna säger. Ingen myt bara konkret fakta. Har någon feminist/white knight försökt bortförklara det här. Har inte läst igenom hela tråden än.
Pröva då med ditt eget ansikte och kolla om det funkar?
Citera
2014-08-01, 17:59
  #480
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2gunz1horse
Tjejer kan koppla kärlek till sex, det är ingen revolutionerande nyhet. Det handlar om det naturliga opioider som hjärnan utsöndrar hos kvinnor vid sex, som kvinnor kopplar till kärlek.

Hos män fungerar hjärnan annorlunda vid sex och det är inte oxytocin som styr deras upplevelse utan testosteron. Hur kvinnor och män använder hjärnan vid sexuella upplevelser är olika, det skiljer hur män och kvinnor "uppfattar" sex.

Så det är inte så konstigt om vi kvinnor inte har samma uppfattning som killar när det gäller sex.

Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Kärlek och knull är inte samma sak, när ska tjejer förstå det

Citat:
Ursprungligen postat av 2gunz1horse
Läste någonstans att kvinnor aktiverar en lite annorlunda del av hjärnan än vad män gör vid sex vilket bidrar som sagt till att vi förknippar sexet med olika upplevelser om känslor med tillhörighet medans män uppfattar det lite annorlunda. Sen är jag ingen forskare inom ämnet och vet vilka hormoner som påverkar vilken del av hjärnan. Det går säkert att googla det om man orkar.
Hur kommer det sig då att så otroligt många kvinnor kan ligga med killar (kk's, one night stands osv.) utan att få känslor?
Har inte själv märkt av den där effekten heller (alltså jag är en kille som haft mycket, bra sex med en tjej och hon utvecklade inte känslor. Kanske blev lite snurrigt där.)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback