Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-22, 00:49
  #1069
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Varför vill man skriva med folk som man ändå inte kommer kunna träffa?

Man får bekräftelse om man matchar med folk.
Citera
2014-08-22, 07:42
  #1070
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Amiralen, jag väntar med spänning på att höra om dina framsteg med 33åringen!
Hon är 36, visar sig vara tvåbarsmorsa, och naturligtvis tatuerad på axeln, men ser grymt "gullig" och ungdomlig ut, tyvärr inte över 1.70 men man kan inte få allt tydligen! allt enligt målande Ratsit i facebook.

Jag är sådan där idiotpedant så att jag nu är negativ...hon sa att det kanske skulle gå och ordna att mötas redan till helgen, och nu har hon inte svarat sedan kl 14 igår när jag frågade efter vilken dag isåfall, men hon varit online för 5 timmar sedan!, skandal! så nu gäller det att ta ner förväntningar här för att ödet ska välja att gå in och ingripa över hennes tankar och handlingar som gör mig positivt överraskad, annars blir det nämligen tvärtom.
__________________
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-08-22 kl. 07:54.
Citera
2014-08-22, 09:14
  #1071
Medlem
evilbeavers avatar
Nu har jag skaffat tinder, och tryckt väldigt friskt på like, ni som gör samma sak hur många matches per dag brukar ni få?
Citera
2014-08-22, 09:40
  #1072
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Hon är 36, visar sig vara tvåbarsmorsa, och naturligtvis tatuerad på axeln, men ser grymt "gullig" och ungdomlig ut, tyvärr inte över 1.70 men man kan inte få allt tydligen! allt enligt målande Ratsit i facebook.

Jag är sådan där idiotpedant så att jag nu är negativ...hon sa att det kanske skulle gå och ordna att mötas redan till helgen, och nu har hon inte svarat sedan kl 14 igår när jag frågade efter vilken dag isåfall, men hon varit online för 5 timmar sedan!, skandal! så nu gäller det att ta ner förväntningar här för att ödet ska välja att gå in och ingripa över hennes tankar och handlingar som gör mig positivt överraskad, annars blir det nämligen tvärtom.

Ta det bara lugnt och skicka inte fler meddelanden! Hon kanske inte är säker på när mötet går att ordna eller vilken dag. Dock känsligt stadium och risken är ju att de "ballar ur" pga trivialiteter. Bra att du inte räknat hem fisken redan, gör inte jag heller även om tjejen sagt att hon är övertänd på mig. Finns så mkt som kan ställa till det och mycket riktigt så höll mitt sista möte på att ställas in minuter innan.
Citera
2014-08-22, 13:18
  #1073
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Man får bekräftelse om man matchar med folk.

Den fattar jag helt och hållet. Men då är man ju egentligen inte mycket bättre än de bekräftelsesökande tjejer som många killar ofta klagar på...
Citera
2014-08-22, 19:19
  #1074
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Den fattar jag helt och hållet. Men då är man ju egentligen inte mycket bättre än de bekräftelsesökande tjejer som många killar ofta klagar på...
Vad är det tjejerna vill ha bekräftelse för?, kan dom inte få det av sina kompisar..varför "killar"
Citera
2014-08-22, 22:41
  #1075
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Vad är det tjejerna vill ha bekräftelse för?, kan dom inte få det av sina kompisar..varför "killar"
För att de aldrig blir mätta. Bekräftelse är a och o för många i denna världen, och vem är det om inte ytliga tjejer behovet är som störst?
Citera
2014-08-22, 22:59
  #1076
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av almightyjew
För att de aldrig blir mätta. Bekräftelse är a och o för många i denna världen, och vem är det om inte ytliga tjejer behovet är som störst?
Jag frågar vad dom ska med killar till för å få bekräftelsen?..


Förövrigt skulle du inte hjälpa mig å fatta hur man
tar en skärmbild inne i Tinder
Citat:
Håll in avstängningsknappen och där får du alternativet att ta en screenshot. När du har bilden!
Ta en screenshot över sin egen mobilskärm...hur fan går det ihop?
__________________
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-08-22 kl. 23:02.
Citera
2014-08-23, 00:11
  #1077
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Jag frågar vad dom ska med killar till för å få bekräftelsen?..


Förövrigt skulle du inte hjälpa mig å fatta hur man
tar en skärmbild inne i Tinder
Ta en screenshot över sin egen mobilskärm...hur fan går det ihop?

1. Jo men all bekräftelse för ytliga människor är bekräftelse, oavsett om det kmr från Facebook likes, instagram, tinder etc.

2. Lol har du bott under en sten eller? Haha, printscreen på dator vet du hur man gör eller? Samma sak fast på mobilen. På många håller man in avstängnings knappen och då dyker alternativet "spara skärmbild" upp. Tryck på den och det du såg på skärmen är nu lagrat på en bild, som du förmodligen hittar i gallerit och inte på rock mountain på Mars. Men man vet aldrig!
Citera
2014-08-23, 01:26
  #1078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Vad är det tjejerna vill ha bekräftelse för?, kan dom inte få det av sina kompisar..varför "killar"

För att dom är heterosexuella. Den främsta driften är att vara åtråvärd av män. Kvinnors intresse för smink och kläder grundar sig i att en tjejs värde mångt och mycket ligger i hur vacker och sexig hon är.
Citera
2014-08-23, 01:29
  #1079
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Dock så har ju en charmig snygg kille större chans än en svinig snygg kille. Och det tycker jag är en viktig poäng.

Sedan är ju utseendet faktiskt ändå lite subjektivt. Jag vet tjejer som tycker att jag är skitsnygg och jag vet tjejer som tycker att jag är direkt ful, så lite mer komplext är det nog än vad du vill få det till.

Är lite nyfiken på hur du fått reda på tjejer som tycker du är direkt ful. Ingen normal tjej skulle säga något så ärligt till en bekant/vän.
Citera
2014-08-23, 03:37
  #1080
Avstängd
Jegoooooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cloudminds
Är lite nyfiken på hur du fått reda på tjejer som tycker du är direkt ful. Ingen normal tjej skulle säga något så ärligt till en bekant/vän.

Han är uppenbarligen korkad eller lever han i förnekelse. Klart att även snygga sviniga killar får mycket brudar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback