Citat:
Ursprungligen postat av
gurka1991
Nu, tre år senare, har jag rest troligtvis mer än 99% av världens 22-åringar. Jag har haft dom tre bästa åren i mitt liv och träffat så mycket människor som jag aldrig kommer glömma. Jag har minnen som kommer att bestå resten av livet.
OK, jag ska försöka ge ett ärligt svar och inte en massa raljerande som jag sett du fått hittills. Det var helt jävla rätt gjort. Som du själv säger har du fått uppleva något de flesta aldrig kommer få uppleva. Säkerligen har du en del "informell utbildning" som kommer av att ha lärt känna en massa nya människor och hantera en massa främmande situationer. OK, du får inga betyg för det, men erfarenheterna har du kvar.
Dessutom är du ung än. 22 år är rena barnrumpan och du har gott om tid på dig att etablera dig här hemma i Sverige (om du nu vill det) med utbildning och jobb. Det finns gott om 30-åringar som inte har vare sig vettig utbildning eller jobb idag och de har inte sett världen på det sätt du gjort utan spelat WoW på vardagarna och supit om helgerna. Du är i en mycket bättre position än dem.
Jag tycker du gjort helt rätt. Jag önskar att jag gjorde detsamma när jag var ung. Hoppas du fick knulla en del också!