2014-07-31, 21:08
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KenRingInte
Nej.
Jo.
Citera
2014-07-31, 22:06
Medlem
maenskligs avatar
Nej, resor var verkligen ingen dum sak att lägga pengarna på anser jag, mycket upplevelse per krona. Tycker däremot det var dumt att du inte hushöll bättre med pengarna, en symbolisk summa på bara 30kkr tror jag hade gjort mycket för din egna sinnesro vid hemkomsten.
Citera
2014-07-31, 22:40
Medlem
Zikniks avatar
Du gjorde rätt, minnena kan ingen annan än droger och demens ta ifrån dig!
Citera
2014-08-01, 21:47
Medlem
Har lagt 500k kr på resor senaste 8-10 åren kommer förmodligen bli lika mycket till under samma tidshorisont.

Roligare att prata om sina resor än tex den Porsche men kunde köpt istället.
Citera
2014-08-02, 00:50
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Snarare är du helt efterbliven som inte tänker på framtiden alls men du kan ju ha kul när du fortfarande jobbar när du är 75.

Skulle nog säga att man bör lägga sig i mitten, Just resor anser jag att det är värt att spendera på. vi vrider och vänder på varenda krona när det kommer till vardagen så vi kan kosta på oss ett par resor per år, men samtidigt spara en stor del av lönen.

Tycker ts har gjort ett ok val, grabben är ung. Jag hade knappt nå pengar för bara några år sedan.
Går hyffsat fort att spara ihop lite kapital om man verkligen vill.
Citera
2014-08-02, 12:21
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.Kent
Vad kommer du att ångra när du ligger på dödsädden? Att du inte levde livet när du hade chansen eller att du inte har mer pengar på banken?

Där har du ditt svar.
Intressant att så många tror att livet har med sekunderna på dödsbädden att göra. Det är det sjukaste feltänket någonsin.

Men jag håller iaf med om att det inte låter som ett misstag att resa i 3 år för 175k. Ärligt talat låter det även billigt.
Citera
2014-08-12, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KenRingInte
Precis allting du skrev just nu var så otroligt fel att jag blir irriterad men jag är inte tillräckligt smart för att klara av att rätta dig. Du verkar dessutom ha en viss teflonbeläggning så jag antar att du inte är mottaglig oavsett. Skriv lite färre dumheter nästa gång bara, så kan jag hjälpa dig på traven till att bli en bättre och klokare människa. Just nu känns projektet övermäktigt.

Lite sen på bollen nu. Men jag ändrade lite i ditt inlägg så att det blir rätt.

För din egen skull så är det bättre att du låter bli att svara nästa gång. Nu framstod du bara som otroligt korkad när du stod helt svarslös och istället försöker få det till att det är jag som har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in