2014-07-26, 14:45
Medlem
Don-Dallass avatar
Det låter som en modern variant av den gamla sagan... Råttfångaren från Holma, lockar iväg små barn till toaletten och låter dem smaka på flöjten.

Fast jag vill inte tro att unga tjejer är så naiva att de följer med främlingar på toaletten i dagens Sverige utan att tro att det ska gå illa. Jag tror inte att tjejerna har följt med frivilligt. Om man nu ska spekulera i händelseförloppet så tror jag att de båda gärningsmännen har hängt utanför toaletten och väntat på sina offer. När det kommit ett lämpligt byte har de följt efter. Den ena har kanske hållet igen dörren från insidan då det verkar en aningen misstänkt att stå på utsidan och hålla för på ett köpcenter där lattemorsor går på toa var och varannan sekund. Väl där inne har GM kunnat göra en full out våldtäkt utan att det chockade offret vågat yttra ett pip. Deras utövade taktik och upprepning kan också tyda på att det har skett fler än två gånger. Mycket möjligt att det träder fram fler offer som inte vågat säga något tidigare.
Citera
2014-07-26, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL
Släng upp namnet på utlänningen!

Det börjar bli en dålig vana att skriva ut namnen på unga brottsoffer
Citera
2014-07-26, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zazze
"Våldtäkterna ska ha skett vid två tillfällen under sommaren. Först utsattes en flicka under juni och sedan en annan flicka nu i juli."

"17-åringen sitter nu anhållen i polisarresten på Davidhalls torg."

http://www.sydsvenskan.se/malmo/tva-...na-pa-emporia/

Är det någon som läst om detta tidigare? Har medias tystnad om den första våldtäkten underlättat för våldtäkt nummer två?
De gick väl för lättklädda, inte alls godkänt av kulturberikarna.
Citera
2014-07-26, 19:23
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Du tycks köra med ganska märkliga definitioner här...
Citera
2014-07-26, 22:50
Medlem
Upp med häktningsdokument!!
Citera
2014-07-27, 02:48
Medlem
MrTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrrokkin
Iväg nu till tingsrätten och hämta ut häktningsdokumentet så vi får namnet

Någon vart där? :-)
Citera
2014-07-27, 14:44
Medlem
KycklingKlubbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komocka

Brottsoffer? Han ber ju om namnet på gärningsmannen?

Finns väl bara en sorts människa som känner empati med 17-åringar som våldtar barn. Vänsterpartister.
Citera
2014-07-27, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KycklingKlubban
Brottsoffer? Han ber ju om namnet på gärningsmannen?

Finns väl bara en sorts människa som känner empati med 17-åringar som våldtar barn. Vänsterpartister.

Komocka är en vänstertomte, då blir sällan någoting korrekt.

Oddsen att GM har ett islamistiskt namn är lååågt!
Citera
2014-07-27, 16:28
Medlem
KycklingKlubbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NitsirK72
Komocka är en vänstertomte, då blir sällan någoting korrekt.

Oddsen att GM har ett islamistiskt namn är lååågt!

Kan förstår det.

Jag har luskat i detta på alla sätt både idag och igår förmiddags. Och jag har funnit resultat. Men hur säkert det är att de är just han som sitter anhållen har jag mina aningar, men ej bekräftelse. Därför publicerar jag inte det bestående av enbart efterforskningar.

Men om det är den person som jag har fått fram så är det inte ett islamistiskt namn, nej.
Citera
2014-07-27, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KycklingKlubban
Kan förstår det.

Jag har luskat i detta på alla sätt både idag och igår förmiddags. Och jag har funnit resultat. Men hur säkert det är att de är just han som sitter anhållen har jag mina aningar, men ej bekräftelse. Därför publicerar jag inte det bestående av enbart efterforskningar.

Men om det är den person som jag har fått fram så är det inte ett islamistiskt namn, nej.

Förstå* (svenskpolis)

Jaha, ok men skriv vad du vet för f-n!
Citera
2014-07-27, 19:22
Medlem
Detta är också ett exempel på att när det händer något så sjukt, att man verkligen undrar vem i helvete som kan med att göra det, då är det alltid en neger/arab/zigenare. I detta fall skulle jag vilja satsa mina pengar på en somalier. Dvs. en person med generellt låg iq, instinktsbeteende och med stor sexualdrift.
Citera
2014-07-27, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannenpamanen
Detta är också ett exempel på att när det händer något så sjukt, att man verkligen undrar vem i helvete som kan med att göra det, då är det alltid en neger/arab/zigenare. I detta fall skulle jag vilja satsa mina pengar på en somalier. Dvs. en person med generellt låg iq, instinktsbeteende och med stor sexualdrift.

Skulle inte tro att din aning är helt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in