2014-07-27, 19:46
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannenpamanen
Detta är också ett exempel på att när det händer något så sjukt, att man verkligen undrar vem i helvete som kan med att göra det, då är det alltid en neger/arab/zigenare. I detta fall skulle jag vilja satsa mina pengar på en somalier. Dvs. en person med generellt låg iq, instinktsbeteende och med stor sexualdrift.

Eftersom Holma ligger direkt bredvid och det är där en stor del av Malmös somalier huserar så är du kanske inte särskilt långt från sanningen...
Citera
2014-07-27, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Eftersom Holma ligger direkt bredvid och det är där en stor del av Malmös somalier huserar så är du kanske inte särskilt långt från sanningen...

Du menar Holmastan?

http://holmastan.se/
Citera
2014-07-27, 20:14
Medlem
bergochdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Jag sätter en hundring på att våldtäktsmannen är hemmahörande på Holma som ligger ett stenkast ifrån Emporia. Eventuellt Kroksbäck.

Edit: Föräldrar i Malmö måste bli bättre på att varna sina döttrar för invandrare. Som det ser ut nu så följde de först med frivilligt för att sen frihetsberövas och våldtas. Det är dags att sluta vara så jävla PK och ta ert ansvar som föräldrar.
Man undrar verkligen vilken typ av föräldrar det handlar om som låter sina döttrar gå med främlingar. Har de inga käftar att upplysa sina döttrar med får de väl fan ta och lära sig teckenspråk.
Citera
2014-07-27, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergochdal
Man undrar verkligen vilken typ av föräldrar det handlar om som låter sina döttrar gå med främlingar. Har de inga käftar att upplysa sina döttrar med får de väl fan ta och lära sig teckenspråk.

De läser väl bara Asylsvenskan och tittar på Snyftnytt?
Citera
2014-07-27, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Fan babblar du om, på Holma är det nästan bara araber och albaner. Det är max en promille somaler på Holma.
Citera
2014-07-28, 21:26
Medlem
irishrages avatar
Som jag förstår det handlar det om barn här, var är föräldrarna?????
Citera
2014-07-28, 21:43
Medlem
irishrages avatar
Hela deras sexualbild är för all framtid förstörd. Vilket ansvar har föräldrarna???
Citera
2014-07-28, 23:39
Medlem
Avpixlat har målnumret (B 6956-14), dessvärre är de misstänktas namn belagda med sekretess.
Citera
2014-07-29, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Hela deras sexualbild är för all framtid förstörd. Vilket ansvar har föräldrarna???

Ja det är förstås väldigt, väldigt traumatisk upplevelse dom utsatts för och jag hoppas dom får ordentligt upprättelse. Men eftersom vi bor i Sverige så tycker ju folk inte att gärningsmän ska straffas för hemskheter dom gör.

Jag tycker föräldrar har ett visst ansvar men i detta fallet ingenting. Vi vill ju inte ha ett svenskt samhälle med inlåsta tjejer och burka på huvudet.

Citat:

Utveckla detta, tack!
Citera
2014-07-29, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enochfemtio2
Avpixlat har målnumret (B 6956-14), dessvärre är de misstänktas namn belagda med sekretess.

Läs ensamkommande ankarbarn från afrika, 30 år gamla.
Citera
2014-07-29, 07:59
Medlem
kajakhyvlarns avatar
Citat:

Vad fan menar du med det här egentligen? Ska man inte kunna låta en 15-åring gå till affären menar du??
Är du helt dum i huvudet eller??
Citera
2014-07-29, 12:15
Medlem
Citat:
I det här fallet? Inget alls. Ska en trettonåring inte kunna besöka ett köpcentrum själv tycker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in