Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2016-07-27, 09:10
  #97
Medlem
Mack-Bolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Här kan ni följa upp med domen.

https://minfil.org/Q2U3nbb7b4/dom271.pdf

Tackar för uppladdningen.

Hovrätten ändrade alltså domen från våldtäkt till sexuellt utnyttjande av barn.
Citera
2016-07-27, 10:46
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Här kan ni följa upp med domen.

https://minfil.org/Q2U3nbb7b4/dom271.pdf


Tack, så sjukt att se hans facebookprofil, där han ljuger och har kontakt med flickor som faller för hans snyft historia när man läst domen.
Citera
2016-07-27, 13:53
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSKY
Tack, så sjukt att se hans facebookprofil, där han ljuger och har kontakt med flickor som faller för hans snyft historia när man läst domen.

Vad står det där då?
Citera
2016-07-27, 15:14
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_hulken
Vad står det där då?

Finns länk till hans facebook och hans lilla uppsats är också inkopierad lite längre bak i tråden.

Men kortfattat, det var synd om mig under min uppväxt, polisen var elak, jag är oskyldig och så en massa tjejer som tycker synd om den stackars pojken.
Citera
2016-07-27, 15:16
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSKY
Finns länk till hans facebook och hans lilla uppsats är också inkopierad lite längre bak i tråden.

Men kortfattat, det var synd om mig under min uppväxt, polisen var elak, jag är oskyldig och så en massa tjejer som tycker synd om den stackars pojken.


....saknar ord....
Citera
2016-07-27, 15:22
  #102
Medlem
partyboels avatar
Skicka länken till domen till hans flickvän.
Citera
2017-11-21, 03:51
  #103
Medlem
Har för mig att han har börjat ett nytt liv i Uppsala. Om inte jag minns fel så försökte han våldta nån tjej för många månader sen i gymnasiet han gick på. Ska ha smått misshandlat nån annan tjej där också. Såklart har det inte vidtagits några som helst åtgärder från skolans sida. Snarare tvärtom..
Citera
2020-09-10, 10:32
  #104
Medlem
Den här barnvåldtäktsmannen har en hitlåt på Spotify nu.
Maximus - Galen
Den är 6a på Spotify i Sverige och 26a i Norge.
Han har blivit känd på TikTok men har tagit bort kontot efter att han blivit uthängda.
På Instagram heter pedofilen @maximus.mp3, men han har privat konto.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback