Citat:
Ursprungligen postat av
wandw
Vissa gånger inga match alls o vissa gånger får jag en hel del. Tinder blivit rätt konstig fattar inte vad utvecklarna bakom appen försöker uppnå med denna taktik men appen håller på dö ut pga detta.
Men å andra sidan inte sä konstigt med tanke på appens demografi där är 62% män och bara 38% kvinnor.
http://cdn2.hubspot.net/hubfs/304927/Assets_Blog/Tinder_in_Numbers.png
Samma här, ibland får jag 20-30 per dag. Sen ibland knappt 1 per dag, halvdan dessutom.
Jag har kört tinder snart 1 år. Har haft totalt kanske 2000 matches, därrunt. Alltid haft Selfie som förstabild.
Har kanske träffat en 20-25 st via tinder. Har dock börjat tröttna på allt med tinder numera, tappat lusten till att skriva för de flesta är så jävla tråkiga (vilket gjort att jag inte får lika mkt matches längre eller något?)
Eller så blir det så att dom man verkligen vill träffa, 9-10orna slutar skriva av någon anledning, även om jag fått till det några gånger och träffat några 9or typ 2 gånger.
Tror det blir en ond cirkel av allt dessutom, för jag har slutat svara många själv nu istället. För jag orkar inte mer "Hej, läget" konvos som tjejer startar som man vet rinner ut i sanden ändå. Men man ska själv vara så jävla finurlig och kreativ för att få ett svar

. Vilket jag slutat orka vara. Vilket resulterar i att jag numera nästan direkt frågar om de är sugna på att träffas = typ 7/10 riktigt fina tjejer svarar inte och 3/10 är sugna men som jag skulle säga är strax under min nivå.
Många snygga tjejer är väl helt enkelt inte sugna på att träffas, eller så väljer de någon annan. (Finns ju fler snygga killar menar jag).
Nu skriver jag till extremt få, och då är det bara någon jag eventuellt skulle kunna se mig i en relation av det yttre att döma då alltså, och inget medelknull som jag är ute efter. Men dessa få tjejer svarar oftast inte när man frågar om träff direkt. Man blir väl "desperat" då, även fast jag verkligen inte är det, trivs bra själv men orkar inte med tiden och energin chattandet tar för att sen plötsligt bara dö efter 2 dagar. Jag brukar ge det 2-3 dagar, får jag inget svar då unmatchar jag, så ibland vet jag inte om det ens sett meddelandet för de kan ju vara extremt inaktiva men då känns det ju lönlöst oavsett ändå så.
Som sagt, jag ser nog hyffsat ut. Är lång, tränad, utbildning osv vilket genererat mycket matches men trots de så är man så trött på skiten då endel bara slutar svara eller är tråkiga/dryga. Då kan man ju bara tänka hur det är för andra, mindre lottade män vad gäller längd och utseende.