2025-08-28, 10:50
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profeten-Allan
Känner en kille som är 29. Brunhårig, fit kropp, 185 cm lång drygt, relativt snygg(7a) och jobbar inom it. Han har någon betaltjänst på Tinder, minns ej vilken. Han har varit där i 2 år och knappt fått en dejt. Knappt någon matchning heller.

Dvs ett resultat som om han vore en motbjudande uteliggare runt 60 år.
Varför sitter man där nör msn blir behandlad som om man vore den minst attraktiva och mest misslyckade personen på planeten??
Sinnessjukt.

Har själv bättre bilder än jag hade när jag sökte aktivt för sex år sedan - fick flera träffar då - och det går sämre än någonsin. Mycket hög kvalitet på samtliga bilderna, profilbilden är ett högupplöst huvudporträtt där jag med finaste sommarbrännan, klarblåa vikingaögon, och halvlånga mörkbruna hår ler med mina Colgatetänder, några bilder från väldigt olika platser, vältränad och slank som framgår av helkroppsbilder, har verifierat mig. Bra, välbetalt jobb. Genomtänkt profil. Vetef-n vad jag hade kunnat göra annorlunda. Bedömer mig som en stabil åtta en bra dag, kanske en nia då jag som det ser ut nu inte behöver arbeta i framtiden.

Hade kunnat tro att jag är en jävla orch som har helt misslyckats med livet. Den vanlige mannen måste ju vara helt körd och ska vara glad för någon lajk om året.

Tror som sagt tyvärr inte att algoritmerna är fuckade utan att detta är medvetet för att mjölka manliga användare som det boskap de ses som.

Första veckan inte avklarad än, men ser mörkt ut hittills.
Citera
2025-08-28, 10:55
Medlem
Citat:
Känner en kille som är 29. Brunhårig, fit kropp, 185 cm lång drygt, relativt snygg(7a) och jobbar inom it. Han har någon betaltjänst på Tinder, minns ej vilken. Han har varit där i 2 år och knappt fått en dejt. Knappt någon matchning heller.

Dvs ett resultat som om han vore en motbjudande uteliggare runt 60 år.
Varför sitter man där nör msn blir behandlad som om man vore den minst attraktiva och mest misslyckade personen på planeten??

Tinder är inte som det var förr i tiden, nuförtiden vill de bara att folk ska betala så mycket som möjligt. Det var helt anorlunda förr och känns som att extremt många blir shadow bannade.
Citera
2025-08-29, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Sinnessjukt.

Har själv bättre bilder än jag hade när jag sökte aktivt för sex år sedan - fick flera träffar då - och det går sämre än någonsin. Mycket hög kvalitet på samtliga bilderna, profilbilden är ett högupplöst huvudporträtt där jag med finaste sommarbrännan, klarblåa vikingaögon, och halvlånga mörkbruna hår ler med mina Colgatetänder, några bilder från väldigt olika platser, vältränad och slank som framgår av helkroppsbilder, har verifierat mig. Bra, välbetalt jobb. Genomtänkt profil. Vetef-n vad jag hade kunnat göra annorlunda. Bedömer mig som en stabil åtta en bra dag, kanske en nia då jag som det ser ut nu inte behöver arbeta i framtiden.

Hade kunnat tro att jag är en jävla orch som har helt misslyckats med livet. Den vanlige mannen måste ju vara helt körd och ska vara glad för någon lajk om året.

Tror som sagt tyvärr inte att algoritmerna är fuckade utan att detta är medvetet för att mjölka manliga användare som det boskap de ses som.

Första veckan inte avklarad än, men ser mörkt ut hittills.

Försök inte ens lägga tid på det. Stötta det inte. Det är lurendrejeri och inget annat.

Spara dock dina fina bilder, de kan komma till nytta i andra sammanhang utanför Tinder.
Senast redigerad av Profeten-Allan 2025-08-29 kl. 12:43.
Citera
2025-08-29, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draggenharald
Tinder är inte som det var förr i tiden, nuförtiden vill de bara att folk ska betala så mycket som möjligt. Det var helt anorlunda förr och känns som att extremt många blir shadow bannade.

Tinder är vinstdrivande och allt ska generera maximal vinstdrivande till aktieägarna.

Stötta det inte. Det är lurendrejeri.
Citera
2025-08-29, 14:31
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Tinder är vinstdrivande och allt ska generera maximal vinstdrivande till aktieägarna.

Stötta det inte. Det är lurendrejeri.
"Megan gav dig precis en like". Skapligt genomskinliga namn på bots/fejkprofiler.
Citera
2025-08-29, 14:40
Medlem
Citat:
"Megan gav dig precis en like". Skapligt genomskinliga namn på bots/fejkprofiler.

Hur mycket betalar du för tinder?
Citera
2025-08-29, 14:52
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Hur mycket betalar du för tinder?
0 kr hittills. Nästan i överkant.

Förr fick man superlikes gratis. Idag ska man betala för precis allt, inkl. viss synlighet så att man öht kan använda appen, och det kan jag ju säga att jag totalvägrar.
Senast redigerad av lakritc 2025-08-29 kl. 14:57.
Citera
2025-08-29, 15:01
Medlem
Citat:

Förr fick man superlikes gratis. Idag ska man betala för precis allt, inkl. viss synlighet så att man öht kan använda appen, och det kan jag ju säga att jag totalvägrar.

Betala aldrig 50 öre.

Tinder och alla andra appar som ägs av Match är auktoriserat lurendrejeri.

Du kommer aldrig hitta en partner där. Slösa inte tid, energi och framförallt pengar på det. Tips.

De är helt oreglerade och kan scamma oavbrutet och okontrollerat.
Senast redigerad av Profeten-Allan 2025-08-29 kl. 15:44.
Citera
2025-08-29, 23:54
Medlem
Tinder-depressions avatar
Citat:

Fejkprofilerna har etablerat sig ordentligt kan jag säga. Nu är de inte längre asiater som står med rygg. Blivit lurad säkert 10+ gånger senaste veckan, de brukar också ha sin snap med i sin profil.
Citera
2025-08-30, 15:41
Medlem
lakritcs avatar
Har vänstersvept två kvinnor som jag utifrån ålder och namn är ganska övertygad om gillat mig. Ändå är antalet gillamarkeringar oförändrat. Skitapp.
Citera
2025-08-30, 20:26
Medlem
Citat:
Har vänstersvept två kvinnor som jag utifrån ålder och namn är ganska övertygad om gillat mig. Ändå är antalet gillamarkeringar oförändrat. Skitapp.

Bara lite nyfiken - varför skulle någons namn ha betydelse för om den gillar dig?
Citera
2025-08-30, 20:41
Medlem
Citat:

Vänstersvep på alla kvinnor, brukade jag göra på Badoo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in