Citat:
Ursprungligen postat av
Profeten-Allan
Känner en kille som är 29. Brunhårig, fit kropp, 185 cm lång drygt, relativt snygg(7a) och jobbar inom it. Han har någon betaltjänst på Tinder, minns ej vilken. Han har varit där i 2 år och knappt fått en dejt. Knappt någon matchning heller.
Dvs ett resultat som om han vore en motbjudande uteliggare runt 60 år.
Varför sitter man där nör msn blir behandlad som om man vore den minst attraktiva och mest misslyckade personen på planeten??
Sinnessjukt.
Har själv bättre bilder än jag hade när jag sökte aktivt för sex år sedan - fick flera träffar då - och det går sämre än någonsin. Mycket hög kvalitet på samtliga bilderna, profilbilden är ett högupplöst huvudporträtt där jag med finaste sommarbrännan, klarblåa vikingaögon, och halvlånga mörkbruna hår ler med mina Colgatetänder, några bilder från väldigt olika platser, vältränad och slank som framgår av helkroppsbilder, har verifierat mig. Bra, välbetalt jobb. Genomtänkt profil. Vetef-n vad jag hade kunnat göra annorlunda. Bedömer mig som en stabil åtta en bra dag, kanske en nia då jag som det ser ut nu inte behöver arbeta i framtiden.
Hade kunnat tro att jag är en jävla orch som har helt misslyckats med livet. Den vanlige mannen måste ju vara helt körd och ska vara glad för någon lajk om året.
Tror som sagt tyvärr inte att algoritmerna är fuckade utan att detta är medvetet för att mjölka manliga användare som det boskap de ses som.
Första veckan inte avklarad än, men ser mörkt ut hittills.