2025-02-28, 17:49
Medlem
Crapmagics avatar
Jävla pisshemsida, kör du tinder på datorn så hittas ingen editeringsmöjlighet att ifylla profiltext etc, allt du kan ändra är bilderna tycks det, men kör du appen dyker alternativen upp
Citera
2025-02-28, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha

Grattis att du föll för Tinder’s trick att bli nyfiken på dina likes.

Har skrivit det åtskilliga gånger att det är mer eller mindre menlöst att betala. 99% av likes är såna du swipat vänster på eller är utanför dina preferenser. För dom som enbart vill doppa i vad som helst och kan tänka sig åka land och rike runt så visst…

Troligtvis har du inte fler likes än vad som står där. För att gissa lite så har du helt enkelt en profil som inte funkar eller beter dig ”bot’igt” och swipar höger på allt så din algoritm blir skum eller profil kanske blir dold.
Jag hatar att le, ser vanlig ut, inte så seriös, men ler inte direkt, är inte världslig, sitter inte på bar och tar bilder, sitter inte vid grillen eller tar bild vid något köpcentret med affärer i bakgrunden. Tror inte denna app är till för såna här typer som mig. Sen gillar jag personligen fylliga och kraftiga kvinnor vilket man inte kan filtrera.... Hela appen är jude om allt, inte ens normalt att den har 3 stycken premium varianter som man kan betala för.

Ständigt reklam om allt också.
Citera
2025-03-01, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Gaska upp dig, jag har några garanterat svenska! kvalitetskvinnor till dig som påstår sig lajka mig under min inaktivitet https://imgbox.com/L17iQPq6
https://i.imgur.com/2DV59So.jpeg

tjejen skriver tydlig

"jag vill titta på dig i hundra år sällan har jag sett ett så vackert ansikte"

JAG är en tiopoängare INTE du din tönt
Citera
2025-03-01, 11:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av businessasunusual
https://i.imgur.com/2DV59So.jpeg

tjejen skriver tydlig

"jag vill titta på dig i hundra år sällan har jag sett ett så vackert ansikte"

JAG är en tiopoängare INTE du din tönt
Det är inte det som står på din skärmbild, och själva texten låter lite smått AI degenererad men det är möjligt att du har rätt
Citera
2025-03-05, 19:24
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det är inte det som står på din skärmbild, och själva texten låter lite smått AI degenererad men det är möjligt att du har rätt
Låter inte som en normal människa, nej. AIs utveckling borde gynna scam.
Citera
2025-03-06, 10:51
Medlem
Overminds avatar
Gäller inte bara tinder men senaste matchningarna, 2 st så har kvinnan tagit första steget och skrivit och jag tappat hakan. Jag svarar inom 24 timmar och sen är de tysta. Jag förstår ingenting. Oerhört märkligt beteende av kvinnorna.
Citera
2025-03-07, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Gäller inte bara tinder men senaste matchningarna, 2 st så har kvinnan tagit första steget och skrivit och jag tappat hakan. Jag svarar inom 24 timmar och sen är de tysta. Jag förstår ingenting. Oerhört märkligt beteende av kvinnorna.

Rent biologiskt tror jag att mycket grundar sig i att du tävlar med hundratals andra män på appen. En kvinna på en utseendebaserad app kommer alltid att välja instinktivt den med bäst genetik. När du svarar har du bekräftat för dem att du är intresserad, vilket ger dem en slags bekräftelse på att de är värdiga att få dig.

Det är ett väldigt vanligt fenomen idag. Tyvärr får du ta din kölapp och vänta med gylfen stängd tills ditt framtida parningsdjur blir tillgänglig. Du kan bara föreställa dig hur det stärker självförtroendet och egot hos en medelmåttig kvinna. Idag blir en ful/genomsnittlig tjej behandlad som en prinsessa på 1500 talet, då allt fler män blir desperata på grund av att kvinnor naturligt blir mer kräsna, i samband med ett stärkt ego på grund av den överdrivna mängden komplimanger de tar emot dagligen på sociala medier. Det var helt enkelt bättre förr.
Senast redigerad av jkk22 2025-03-07 kl. 12:01.
Citera
2025-03-07, 17:22
Medlem
Crapmagics avatar
Enorm fraude, har fått en ny like där det står "ny" visar sig vara exakt samma användare som redan låg i min lajkslista igår fast då hade inte lajksantalet ökat med 1. vilket den gjorde iom detta

Så vad som sker är att samma lajkare återvänder hela tiden och ger sken av att det är en ny lajk
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-07 kl. 17:24.
Citera
2025-03-07, 17:41
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkk22
Rent biologiskt tror jag att mycket grundar sig i att du tävlar med hundratals andra män på appen. En kvinna på en utseendebaserad app kommer alltid att välja instinktivt den med bäst genetik. När du svarar har du bekräftat för dem att du är intresserad, vilket ger dem en slags bekräftelse på att de är värdiga att få dig.

Det är ett väldigt vanligt fenomen idag. Tyvärr får du ta din kölapp och vänta med gylfen stängd tills ditt framtida parningsdjur blir tillgänglig. Du kan bara föreställa dig hur det stärker självförtroendet och egot hos en medelmåttig kvinna. Idag blir en ful/genomsnittlig tjej behandlad som en prinsessa på 1500 talet, då allt fler män blir desperata på grund av att kvinnor naturligt blir mer kräsna, i samband med ett stärkt ego på grund av den överdrivna mängden komplimanger de tar emot dagligen på sociala medier. Det var helt enkelt bättre förr.

Mycket bra reflektioner och tankar. Jag kan bara sucka och skaka på huvudet och instämma med dig.
Citera
2025-03-10, 02:30
Medlem
Generalkosmoss avatar
Payat för tinder plus men får fan inga matchningar, några år sen fick ja så vete fan va ja hör fel. Ändrade till preferens killar för å se va andra snubbar kör me för bilder men kom på att de blir alla gay snubbar då ju, kunde dock inte se ja sticker ut ja kör en gym.bild, en semester vi stranden och sen två på stan selfie typ... Äre min ålder kanske 30+?

Skrev också kalla mig Daddy i min profil lol fast på skämt å sen en kort intro va ja söker å vill hitta på
Senast redigerad av Generalkosmos 2025-03-10 kl. 02:33.
Citera
2025-03-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkk22

Bra skrivit! Tyvärr tar nog båda parter skada av detta. Kvinnorna blir väldigt kräsna och slösar bort sin tid på att hitta den perfekta mannen.
Citera
2025-03-11, 20:33
Medlem
Och att det finns ett stort mansöverskott totalt i Sverige i yngre och medelålders åldersgrupperna. Av matematiska skäl är överskottet särskilt stort bland singlarna. Det gör ju att kvinnorna kan välja och vraka. Ytterligare skäl att det är brist på jämnåriga kvinnor för de yngre männen är att medelålders män med status och pengar blir ihop med betydligt yngre kvinnor och de tar ju då de unga kvinnorna från de unga männen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in