2024-11-20, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Ok.. Anledningen till att jag frågar är att jag hört att "muskelbilder" eller "gymbilder" är nått som skrämmer kvinnor, alltså nått man bör undvika. Nu låter det inte så på dig, vilket är intressant. Förvisso är det inte gym, men det är väl fortfarande väldigt lättklätt. Tror du att en gymbild kan funka om det inte är en spegelseflie? Jag tränar själv mycket styrketräning/fitness.

Din fråga.
Vet inte vad snittet är. Men rent spontant låter dina resultat som grymma. Sett till helheten så har du nog bättre resultat än de flesta andra, även om det finns folk som har bättre än dig.

Det beror ju lite på hur man presenterar bilden o hur snygg din kropp är. Positiva med en strand eller bild när du solar är den är normalt av vara shirtless där. Tror en spegelselfie kan funka om det inte är på en sunkig toa. Testa lite se om det får lite mer likes än dina andra bilder. Du kan ju ha träningsbild eller klipp där du kör pullups utan tröja o ha en promt typ "can teach how to" bjuder på första rundan ifall du gör fler.
Men det mesta handlar ju om att se attraktiv ut. Bara för att tjej presenterar sig själv bra så betyder det inte att jag likear även om det hjälper mycket. Om en ass snygg tjej t.ex. har bilder där hon stirrar dött in i kameran så likear jag nog fortfarande men vill nog ta en date public
Citera
2024-11-20, 22:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micropirre
Det beror ju lite på hur man presenterar bilden o hur snygg din kropp är. Positiva med en strand eller bild när du solar är den är normalt av vara shirtless där. Tror en spegelselfie kan funka om det inte är på en sunkig toa. Testa lite se om det får lite mer likes än dina andra bilder. Du kan ju ha träningsbild eller klipp där du kör pullups utan tröja o ha en promt typ "can teach how to" bjuder på första rundan ifall du gör fler.
Men det mesta handlar ju om att se attraktiv ut. Bara för att tjej presenterar sig själv bra så betyder det inte att jag likear även om det hjälper mycket. Om en ass snygg tjej t.ex. har bilder där hon stirrar dött in i kameran så likear jag nog fortfarande men vill nog ta en date public

Det jag har hört är att en relativt stor del kvinnor, förutsatt att de själva inte är aktiva inom fitness eller aktiv styrketräning, finner lättklädda kropps eller muskelbilder som motbjudande. Eller att det skulle vara ett tecken på att mannen i fråga är en ytlig fuckboy.

Men du verkar ha andra erfarenheter hör jag.
Citera
2024-11-21, 00:07
Medlem
Citat:
Det jag har hört är att en relativt stor del kvinnor, förutsatt att de själva inte är aktiva inom fitness eller aktiv styrketräning, finner lättklädda kropps eller muskelbilder som motbjudande. Eller att det skulle vara ett tecken på att mannen i fråga är en ytlig fuckboy.

Men du verkar ha andra erfarenheter hör jag.
Är ju skillnad på om bilden är "naturlig" eller bara är flex, typ om du solar eller nåt. Sen ska du inte alltid lyssna på vad tjejer säger. Tjejer säger ensak o gör en annan haha

För mig hade varit nice om man tvingades av bild som i ett dataspel.
En front, en sido, en 3/4 , en på stranden(visar kropp) o en utan smink för damerna o sen valfria
Senast redigerad av micropirre 2024-11-21 kl. 00:27.
Citera
2024-11-21, 00:12
Medlem
Banga topless bilder i spegeln å skit. Blir bara sunkigt! men om det är på stranden så tycker jag det ger bra resultat!!! om man då har en tilltalande kropp förstås
Citera
2024-11-21, 10:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
Banga topless bilder i spegeln å skit. Blir bara sunkigt! men om det är på stranden så tycker jag det ger bra resultat!!! om man då har en tilltalande kropp förstås

En vanlig bild från gymmet då? Inte någon spegelselfie där man spänner sig på toa utan en bild från där man gör någon aktivitet på gymmet?
Citera
2024-11-21, 10:16
Avstängd
Citat:
Är ju skillnad på om bilden är "naturlig" eller bara är flex, typ om du solar eller nåt. Sen ska du inte alltid lyssna på vad tjejer säger. Tjejer säger ensak o gör en annan haha

För mig hade varit nice om man tvingades av bild som i ett dataspel.
En front, en sido, en 3/4 , en på stranden(visar kropp) o en utan smink för damerna o sen valfria

Kan mycket väl stämma att de säger en sak och gör en annan. För att det ska låta som att de inte är ytliga och att de inte uppskattar muskler och yta, utan att de ska framstå som mer djupa och "värdiga".
Citera
2024-11-21, 21:48
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
En vanlig bild från gymmet då? Inte någon spegelselfie där man spänner sig på toa utan en bild från där man gör någon aktivitet på gymmet?
Gymbilder är endast motiverat om du gör något imponerande skulle jag säga. Typ muscle-ups, jättehöga box jumps eller tar 250+ kg i marklyft. Men inte avklätt förstås. Man har kläder på gymmet.

Ska du vara avklädd tar du en bild i naturlig miljö, på strand eller båt etc. Gärna att du badar eller dyker också. Stå inte bara och posea som ett fån. Det ser tillgjort ut.
Citera
2024-11-22, 16:00
Medlem
Jag skulle tro att era gymbilder attraherar en viss typ av kvinnor samtidigt som de avskräcker en annan typ av kvinnor. Vilken typ av tjej är det ni vill attrahera, ankläpps- botox- löshårsbrudar torde det fungera på och de har samma typ av bilder på sin profil.
Citera
2024-11-22, 16:02
Medlem
Av installerade appen fifan det är som att se en skräckfilm av låg kvalitets kvinnor
Citera
2024-11-25, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Av installerade appen fifan det är som att se en skräckfilm av låg kvalitets kvinnor
Problemet är att det är svårt att hitta tjejer. Klubbandet går ner o folk sitter allt mer med mobilen. Men håller med pre 2010 måste ha varit en härligare tid.

Sen är socialmedie tjejer hemska att datea även fast vissa kan vara snygga men de har inga egna åsikter
Citera
2024-11-25, 01:23
Medlem
Citat:
Kan mycket väl stämma att de säger en sak och gör en annan. För att det ska låta som att de inte är ytliga och att de inte uppskattar muskler och yta, utan att de ska framstå som mer djupa och "värdiga".

Ja så länge det inte är överdrivet show off. Tjejer tänder inte egentligen inte på muskler men snarare att det ser ut som man är större o har bredare axlar. På samma sätt som män inte tycker att just en muskel rumpa är snyggare det är för det ser ut som de har bredare höfter.

Attraktion är inte så svårt för tacka incels för deras forskning haha
Citera
2024-11-25, 11:09
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Problemet är att det är svårt att hitta tjejer. Klubbandet går ner o folk sitter allt mer med mobilen. Men håller med pre 2010 måste ha varit en härligare tid.

Sen är socialmedie tjejer hemska att datea även fast vissa kan vara snygga men de har inga egna åsikter

Det finns sjukligt stora mängder kvinnor som bara länkar till sin instagram också och använder dejtingsidor/appar för att göra reklam. Rapportera dem alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in