2024-10-22, 19:01
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Nej jag känner många snygga singeltjejer som är 25-35. Men jag hänger inte på Tinder så jag vet inte hur dom ser ut där. Jag tror att dom bästa tjejerna inte är intresserade av Tinder. Dom är väl ute och rör på sig och träffar killar i verkliga livet istället. Vad jag vet så är det inte många i mina kretsar som håller på med Tinder iaf.
Citera
2024-10-22, 21:20
Medlem
Sasha08s avatar
För dom som är över 22 och är snygga är upptagna
Citera
2024-10-23, 02:53
Medlem
Kosmos.s avatar
Enligt statistik tycker i stort alla åldersspann av män att kvinnor är snyggast vid 22 i snitt. Det innebär per default att det går utför därefter.

Enligt min erfarenhet är det väldigt varierande. Vissa kvinnor ser perfekta ut till 35. Andra börjar få rynkor o saker börjar sagga vid 27. Gener och livsstil...
Citera
2024-10-23, 05:13
Medlem
Hänger folk på tinder fortfarande? 🤣
Citera
2024-10-23, 07:00
Medlem
Vet inte hur det ser ut idag men förr va ju typ 80% av alla "brudar" på dejtingsidor fakeprofiler skapade utav sidägarna, lär ju vara enklare nu med AI.
Citera
2024-10-23, 07:30
Medlem
Efter 22 års ålder är tinderhororna sönderknullade, har aids och apkoppor.

Eller så ljuger de om sin ålder.
Citera
2024-10-23, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Vet inte hur det ser ut idag men förr va ju typ 80% av alla "brudar" på dejtingsidor fakeprofiler skapade utav sidägarna, lär ju vara enklare nu med AI.

Är mest onlinesidor som kört med sånt. Och 80% räcker inte. Såg en dokumentär som visade att vissa dejtingsidor inte hade en enda kvinna registrerad. Det var istället männen som drev sidorna som låtsades vara tjejer och klämde män på pengar. De mer seriösa som tinder har inte haft det dock.

För att svara TS. Tinder ses nog inte som så seriöst längre gällande partner. Det är mest incels eller småpojkar som egentligen bara vill doppa den. De mer attraktiva killarna får tjejer irl och har slutat använda appen och då försvinner också de mer attraktiva tjejerna. Kvar är småtjejer som bara vill ha uppmärksamhet när många killar skriver till dem, flodhästar som hoppas på det bästa och desperata incels som borde skippa hela uppläget och fokusera på annat
Senast redigerad av Doosing 2024-10-23 kl. 08:21.
Citera
2024-10-23, 08:26
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Är alla attraktiva tjejer 22+ i relationer eller vad fan händer? Har nästan aldrig i världshistorien matchat med en snygg tjej som inte är runt 18 och då är jag själv betydligt äldre. Jag har inget emot det iuf men det är svårt att ha en emotionell kontakt med en 18 åring då de bara förstår koncept som status och utseende och saknar helt kritiskt tänk och egna perspektiv. Samtidigt är alla äldre tjejer tjocka flodhästar utan någon som helst energi för livet. Dom som redan är snygga verkar ha passerat för big och hittat sina bundsförvantar. Nu till frågan: ska jag nöja mig med någon slags 18 åring utan fantasi? Ska jag nöja mig med en 28 årig flodhäst? Samt, varför ser det ut som det gör för mig psykologiskt? Är det sant att alla kvinnor som inte är i förhållande bara är snygga mellan åldrarna 18-22?

Har du faktiskt träffat någon av dem? Ibland när jag är trött på samma gamla ansikten kollar jag lägre åldrar och ungdomarna jag får upp är rätt uppenbara bedrägerier. Eller så är de rent groteskt feta/fula.
Citera
2024-10-23, 08:46
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Nej det stämmer inte. Det finns många killar som är söta som bebisar sedan blir dom fulare med åren. Alla är ju inte som dig och mig.
Olika människor peakar vid olika åldrar utseendemässigt. Men generellt skulle jag säga att kvinnor har sin bästa ålder runt 25-30 faktiskt.

Förklaringen på TS fråga är väl helt enkelt att de riktigt snygga kvinnorna över 22-23 år helt enkelt är upptagna eller inte behöver Tinder för att få det de vill ha...
Citera
2024-10-23, 09:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Är alla attraktiva tjejer 22+ i relationer eller vad fan händer? Har nästan aldrig i världshistorien matchat med en snygg tjej som inte är runt 18 och då är jag själv betydligt äldre. Jag har inget emot det iuf men det är svårt att ha en emotionell kontakt med en 18 åring då de bara förstår koncept som status och utseende och saknar helt kritiskt tänk och egna perspektiv. Samtidigt är alla äldre tjejer tjocka flodhästar utan någon som helst energi för livet. Dom som redan är snygga verkar ha passerat för big och hittat sina bundsförvantar. Nu till frågan: ska jag nöja mig med någon slags 18 åring utan fantasi? Ska jag nöja mig med en 28 årig flodhäst? Samt, varför ser det ut som det gör för mig psykologiskt? Är det sant att alla kvinnor som inte är i förhållande bara är snygga mellan åldrarna 18-22?

Orsaken är ju rimligen att du är mycket sent utvecklad och barnsligt lagd och därför matchas du med kvinnor som är 20 år yngre än dig, men ändå mentalt i samma ålder som dig
Citera
2024-10-23, 10:02
Medlem
Liberationfronts avatar
De tappar efter 22
Citera
2024-10-23, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Smaken är som baken .
Men nu är det tyvärr bevisat att män överlag, oavsett ålder, tycker 20-23 åringar är snyggast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in