Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-11, 22:27
  #43657
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Jag har haft kontot i 1 år och köpt guld nån gång ibland för att få bort alla likes, jag får fortfarande in likes snabbare än jag hinner swipea och jag swipear slut mina swipe dagligen.
Kan tillägga att jag inte är nån modell heller, ser väl bra ut har jag fått höra men inte ens i närheten av en 10a.



Ok,jag är inte ful så det problemet har jag inte, däremot matchar jag iprincip aldrig med någon, det problemet hade jag inte för säg 6-7 år sedan när jag använde appen.
Är du tjej eller kille?
Citera
2024-05-11, 22:28
  #43658
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Är du tjej eller kille?
Kille
Citera
2024-05-11, 22:32
  #43659
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Kille
hur kan du inte matcha när du får en massa likes...
Citera
2024-05-11, 22:35
  #43660
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
hur kan du inte matcha när du får en massa likes...

Ingen aning, rätt skumt faktiskt.
Får väl någon enstaka matchning i månaden men likesen bara staplar på.
Oftast blir det en match när jag får sån secret admirer.

Gissar att det är någon typ av algoritm så att man ska köpa gold eftersom jag köpt det innan när jag haft många likes.
Systemet kanske märker att när man har många likes så köper man en månad gold så nu gör systemet så jag knappt matchar och bara får in likes? En ren gissning.
Citera
2024-05-11, 22:37
  #43661
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Ingen aning, rätt skumt faktiskt.
Får väl någon enstaka matchning i månaden men likesen bara staplar på.
Oftast blir det en match när jag får sån secret admirer.

Gissar att det är någon typ av algoritm så att man ska köpa gold eftersom jag köpt det innan när jag haft många likes.
Systemet kanske märker att när man har många likes så köper man en månad gold så nu gör systemet så jag knappt matchar och bara får in likes? En ren gissning.
Köp då gold och se vad det är för likes? Det kanske är bara massa fakes?
Citera
2024-05-12, 07:58
  #43662
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Ingen aning, rätt skumt faktiskt.
Får väl någon enstaka matchning i månaden men likesen bara staplar på.
Oftast blir det en match när jag får sån secret admirer.

Gissar att det är någon typ av algoritm så att man ska köpa gold eftersom jag köpt det innan när jag haft många likes.
Systemet kanske märker att när man har många likes så köper man en månad gold så nu gör systemet så jag knappt matchar och bara får in likes? En ren gissning.
Vaffan köp inte gold du kan se dina likes med Firefox + Greasemonkey + ett github script

BETALA ALDRIG FÖR TINDER

ALDRIG ALDRIG ALDRIG!

Guide:

Ladda ner Firefox
Sök och installera Greasemonkey i Firefox
Installera detta script från github under "How to use"
https://github.com/tajnymag/tinder-deblur

Du kan inte använda appen, måste använda Firefox.
Citera
2024-05-13, 10:06
  #43663
Medlem
Nu får datasupporten på Tinder lösa mitt problem, o jag kan inte vara den jag som har problem att radera profilen!
Citera
2024-05-15, 11:04
  #43664
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeagardiner
Ja men det ser rätt ut, det brukar vara så att de skickar över mejlet till en svensk medarbetare som då svarar dig inom ett dygn. Håll ut ☺️

De har fortfarande inte hört av sig om någon lösning.
Citera
2024-05-17, 13:28
  #43665
Medlem
Frågan är hur snygg man måste vara för tinder. Har ej Tinder nu men har kill kompisar som har & de ser bra ut fast får inga matcher hur kan de vara så?På krogen har de inga problem, fast på Tinder får de inget & då undrar jag om snygga killar ej lyckas vilka ligger tjejerna med då på Tinder?
__________________
Senast redigerad av Fotbollskillen92 2024-05-17 kl. 14:00.
Citera
2024-05-18, 05:13
  #43666
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Frågan är hur snygg man måste vara för tinder. Har ej Tinder nu men har kill kompisar som har & de ser bra ut fast får inga matcher hur kan de vara så?På krogen har de inga problem, fast på Tinder får de inget & då undrar jag om snygga killar ej lyckas vilka ligger tjejerna med då på Tinder?

Troligen tvärtemot vad kvinnorna själva vill. Du SKA vara en fotomodell. Du SKA vara rik. Då får du första tjing. Sen kan du skriva vad som för det spelar ingen roll, tvärtemot vad kvinnorna själva beskriver.

Sen kan man ju undra hur kvinnor själva tänker när majoriteten utav bilderna är skit. Det är bilder på nån jävla blomma, hår, svart, vatten, SKIT! De försöker ju inte ens. Att föreställa sig vad en motpart vill ha, för att få, är väl, vad man presenterar i första granskande skedet!?! Så vad fan får man ut av att lägga ut skitbilder?

Sen verkar Tinder för övrigt dött. Har skickat likes till minst 500 st. efter jag restartade skiten och superlikat nån handfull = noll matchningar. Fick 8 stycken fläskpaddor som likes efter nån 2 timmars lång session med nåt skit som ska "öka" ens efterfrågan eller vad fan man ska kalla det. Wow.

Sen om man lyckas matcha med någon, så får man självklart av någon jävla anledning inleda konversationen eftersom kvinnor är socialthandikappade och här, här är det verkligen nära halshuggning. För allt beror på vad du skriver och tycker inte hon om detta, då är det adjö. Så att inleda med "hej" eller en lång monolog om intressen, framtid och frågor, så är det adjö.

Så med andra ord. Lyckas man matcha med 1. Vilket blir när någon tjej tar initativet, vilket aldrig händer, så gäller det att den här tjejen inte är en "bitch" som ska granska ord för ord vad personen säger. För att sen avmatcha. För då sitter säkert den killen, med den enda matchningen, som han faktiskt försökte skriva och var glad över, som sen försvann "utan anledning".

Men jag förstår att problemet är dubbelsidigt. En ordinary tjej för säkert minst 1000 gånger matchnigar mot en ordinary kille. Hon selekterar och tar givetvis tinderbedragarna *host host* jag menar, de som ser bäst ut. Så hon lägger tid på dessa. Hon får sig ett sprut i muttan, hatar killar för han ghostar dem, litar inte på andra killar, men går ändå igenom sin lista med 1000 kåta killar, men den rätta faller undan för hon är... korkad?

Om tjejer lägger samma tid och energi på att konversera, selektera och verkligen försöka hitta den rätta så är det ju inte så svårt. Om man ser hur det ser ut mellan könen, vad som tar och vad som får, och hur man ger och hur man tar, så borde man ju enkler kunna lösa detta med att samspela? Men vad är felet?
__________________
Senast redigerad av Rutinerad-Anka 2024-05-18 kl. 05:15.
Citera
2024-05-18, 06:42
  #43667
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
TEXT

Lång utläggning men det enda du behöver veta och känna till Rutinerad-Anka är att Tinder inte är en app för dejting utan för att tjejer ska känna sig validerade och bekräftade. De är inte intresserade av att verkligen träffa någon.

En video på 1minut som säger exakt det jag ovan skriver.
https://www.youtube.com/shorts/1_MIVbPcraw

// CC
Citera
2024-05-18, 06:51
  #43668
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Lång utläggning men det enda du behöver veta och känna till Rutinerad-Anka är att Tinder inte är en app för dejting utan för att tjejer ska känna sig validerade och bekräftade. De är inte intresserade av att verkligen träffa någon.

En video på 1minut som säger exakt det jag ovan skriver.
https://www.youtube.com/shorts/1_MIVbPcraw

// CC

Sant när det gäller vissa kulturer. Lägger man sig i exempelvis Ryssland får man hundratals likes, men kulturellt är väl de mer benägna av pengar eller liknande. Undrar om tjejer som sitter uttråkade, likt männen, känner samma sak.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback