2024-01-06, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Fan vad nice. Man ser när de har läst också!
Dock verkar judeappen ha shadowbannat mig så likes har fastnat på 1.
Nej nu är den igång, tre likes. De ser bra ut också men så gott som alla kvinnor är förståndshandikappade. Går för fan inte att skriva nånting utan att få nåt efterblivet eller inget svar tillbaka. Helt värdelösa oduglingar som borde ha stannat kvar i kondomen och de flesta kärringar borde ha rejält med stryk för de attityder de har. Självgoda och överjästa på sitt eget ego. Man ska fan gå in för att mobba sönder dessa horor, ljuga, lura och manipulera dem. Verklighet funkar inte på dessa asätare.
Senast redigerad av potofgold 2024-01-06 kl. 11:11.
Citera
2024-01-06, 16:39
Bannlyst
Vill ni se era likes gratis?

1.Ladda ner firefox
2. Gå in under tillägg, sök på Greasemonkey och installera
3. I Firefox, gå in sen på denna länk
https://raw.githubusercontent.com/tajnymag/tinder-deblur/main/tinder.user.js

Klart. Du ser nu dina likes i webbversionen
Citera
2024-01-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Tänkte mest på om det blev match när du swipade men förstår nu att det var hon som swipade sist. Man kan ju tycka att den som gör det borde vara den som tar kontakt men tyvärr så ligger det på mannen i 9 fall av 10.

Du kan ju alltid bara dra något mess till henne. Är hon intresserad på riktigt kommer du inte behöva spela Allan för att hålla henne intresserad.

Skrev igår men inget svar. Kommer avmatcha senare ikväll.

Skrev till en annan som verkar mer på. Verkar gladare och trevligare. Utseende är verkligen inte allt.
Citera
2024-01-06, 22:58
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Skrev igår men inget svar. Kommer avmatcha senare ikväll.

Skrev till en annan som verkar mer på. Verkar gladare och trevligare. Utseende är verkligen inte allt.

Alla är ju inte på appen varenda dag. Hade väntat ett par dagar ändå, spelar väl egentligen ingen roll större roll om en chatt ligger kvar? Finns många av den typen annars som inte svarar så det är bara att inte fundera så mycket och gå vidare.

Utseendet är verkligen inte allt men tyvärr så blir man rätt ytlig på en dejtingapp.
Citera
2024-01-07, 10:27
Medlem
Citat:
Nej nu är den igång, tre likes. De ser bra ut också men så gott som alla kvinnor är förståndshandikappade. Går för fan inte att skriva nånting utan att få nåt efterblivet eller inget svar tillbaka. Helt värdelösa oduglingar som borde ha stannat kvar i kondomen och de flesta kärringar borde ha rejält med stryk för de attityder de har. Självgoda och överjästa på sitt eget ego. Man ska fan gå in för att mobba sönder dessa horor, ljuga, lura och manipulera dem. Verklighet funkar inte på dessa asätare.

"Den som sa det han var det!" Har aldrig varit mer tydligt manifesterat.
Varför kan du inte hålla dig borta från appen?
Ditt liv skulle bli mer balanserat om du slutade med att försöka vara någon du inte kan leva upp till.
Citera
2024-01-07, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brettan
"Den som sa det han var det!" Har aldrig varit mer tydligt manifesterat.
Varför kan du inte hålla dig borta från appen?
Ditt liv skulle bli mer balanserat om du slutade med att försöka vara någon du inte kan leva upp till.
Vad menar du? Jag utger ju mig knappast för att vara någon jag inte är. Så vad då inte kunna leva upp till?
För mig går det bra när jag väl får matchningar och tjejen tar tummen ur röven och svarar. Jag är snygg och enda som behövs är en kärring som svarar.
Citera
2024-01-07, 11:05
Medlem
Citat:
Vad menar du? Jag utger ju mig knappast för att vara någon jag inte är. Så vad då inte kunna leva upp till?
För mig går det bra när jag väl får matchningar och tjejen tar tummen ur röven och svarar. Jag är snygg och enda som behövs är en kärring som svarar.
Din läsförståelse och självkännedom är ingen vidare.
Citera
2024-01-07, 11:16
Medlem
Citat:

Jävlar vad bitter man kan vara.

Det är en dejtingapp, såklart folk inte tar den så seriöst, det borde du inte heller göra. Vem fan bryr sig om någon random brud inte svarar..

Ett tips är dock att vara lite originell / humoristisk i dina öppningar, då svarar runt 80% enligt min erfarenhet, ett ”hej stumpan vad gör du” kommer man helt enkelt inte så långt på.
Citera
2024-01-07, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xivvan
Jävlar vad bitter man kan vara.

Det är en dejtingapp, såklart folk inte tar den så seriöst, det borde du inte heller göra. Vem fan bryr sig om någon random brud inte svarar..

Ett tips är dock att vara lite originell / humoristisk i dina öppningar, då svarar runt 80% enligt min erfarenhet, ett ”hej stumpan vad gör du” kommer man helt enkelt inte så långt på.
Japp men jag är trött på horungar som från ingenstans ska leka spydiga som att allt är glasklart. Idioten ovan kan väl förklara sig eller hålla käften.

Klart man ska vara rolig, alla vill väl ha kul men de flesta är inte där för att ens anstränga sig en enda mening. Hej vad gör du skriver jag aldrig.
Citera
2024-01-07, 11:26
Medlem
Citat:
Japp men jag är trött på horungar som från ingenstans ska leka spydiga som att allt är glasklart. Idioten ovan kan väl förklara sig eller hålla käften.

Klart man ska vara rolig, alla vill väl ha kul men de flesta är inte där för att ens anstränga sig en enda mening. Hej vad gör du skriver jag aldrig.

Se det lite såhär:

Om en brud är såpass loj att hon inte svarar dig pga diverse anledningar så är det ju bara en kula du automatiskt duckar. Du vill ju inte ha någon som lirar dejtingappar för validering eller ännu värre ha någon som inte pallar dra sitt lass i ett eventuellt förhållande.

Mycket trasiga människor på tinder, majoriteten skulle jag säga. Men de filtrerar ju ut sig själva. Ingen dejt alls är fortfarande bättre än dejter med skrot.

Jag ser dessa appar mer som ett pyttelitet hjälpmedel i kärlekslivet, om det händer något där (och det har det tidsvis på gott och ont) så är det bra, men inget värt och förvänta sig.
Citera
2024-01-07, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xivvan
Se det lite såhär:

Om en brud är såpass loj att hon inte svarar dig pga diverse anledningar så är det ju bara en kula du automatiskt duckar. Du vill ju inte ha någon som lirar dejtingappar för validering eller ännu värre ha någon som inte pallar dra sitt lass i ett eventuellt förhållande.

Mycket trasiga människor på tinder, majoriteten skulle jag säga. Men de filtrerar ju ut sig själva. Ingen dejt alls är fortfarande bättre än dejter med skrot.

Jag ser dessa appar mer som ett pyttelitet hjälpmedel i kärlekslivet, om det händer något där (och det har det tidsvis på gott och ont) så är det bra, men inget värt och förvänta sig.
Håller med dig, jag tar det knappast seriöst men har i grunden seriösa avsikter på sikt och en liten förhoppning

Så ja, jag har väl ungefär samma förväntan på appen men ibland kan man ha några matchningar och noll svarar. Trots att samma saker funkade hur bra som helst för bara nåt år sen.
Citera
2024-01-07, 13:56
Medlem
Amishways avatar
Citat:
Vad pratar du om?
Jag har nyligen använt Tinder och gått på flera dejter/hookups. Inga problem? Gott om matchningar, trevliga och vackra tjejer. Många mellan 18-25 på appen också, och det är ju alltid trevligt med lammkött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in