Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Inte använt Tinder sen 2015-2016. Min fråga är om det går träffa nån idag utanför Tinder? Tycker det varit svårare att träffa nån i samhället de sista åren mot för 10 år sedan tex.
Saker jag hört om Tinder:
Det är bara en knullapp
Du träffar ingen vettig där
Ska du ha förhållande är det Tinder som gäller
Kille över 30 år på Tinder kommer du bara träffa äldre kvinnor
Vilka av dessa är myter och sanningar?
Mitt ärliga svar som kvinna är att du gör bäst att inte ladda ner dessa dejtingappar utan att du som man ska fokusera på dig själv och att gå på sociala event. Du ska fokusera på att bli mer extrovert och ha ett intresse som du kan prata med kvinnor om
Dejtingappar är för fåfänga människor som går efter utseende.
En kvinna som söker karaktär, personlighet, intelligens kommer inte vara på såna meningslösa appar
Du gör bäst att gå på AW på jobbet
Kanske pratar med manliga vänner som har en fru/sambo/flickvän som kan ta med sig en vän eller släkting
Jag vet en man som jag skulle säga inte är bland topparna i utseende men däremot har han karaktär, personlighet och en riktig fin charm. Jag hade ingen aning om att han var superrik tills han själv påpekade det efter några träffar men jag hann se hans personlighet och karaktär innan jag bara fokuserade på hans utseende. Insidan ger utsidan en chans.
Hade jag sett honom på någon dejtingapp hade jag kanske scrollat förbi då utseendet inte hade tilltalat mig så värt
Så kan det vara tvärtom också. Du kan gå miste om en kvinna som kanske inte tilltalar dig utseendemässigt men i karaktär och personlighet så får du en helt annan känsla.
Dejtingappar begränsar såna faktorer