2023-10-24, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovii
Okej. Vad gör jag om jag träffar på en kille som jag vet tagit vänster på mig?
Ska jag låtsas som ingenting?

Jag vet ju nu att dom inte tycker jag ser bra ut. Sedan ses vi ibland. Så det känns lite märkligt, speciellt eftersom han inte är speciellt snygg.

Jag kan komma på flera anledningar som inte har med just ditt utseende eller personlighet att göra varför han kan tänkas gjort som han gjorde.
Så ja bäst att droppa det vilket kan va svårare för vissa att göra än andra. Alternativt fråga honom rakt ut, då får du svaret utan att gå ovis.
Citera
2023-10-24, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niiilson
Om ni ses ibland och han är intresserad kanske han hellre lägger in stöten där än på tinder. Sen kan det ju vara så att folk som inte dyker upp i flödet tillfälligt har dolt sin profil, så brukar jag göra när jag har en intressant matchning/konversation igång då jag är gammalmodig och sämst på att ha flera bollar i luften samtidigt.

Jag är ganska säker att han inte dolt sin profil, han har varit medlem i flera år. Vilket såklart är väldigt konstigt det också?

Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Jag kan komma på flera anledningar som inte har med just ditt utseende eller personlighet att göra varför han kan tänkas gjort som han gjorde.
Så ja bäst att droppa det vilket kan va svårare för vissa att göra än andra. Alternativt fråga honom rakt ut, då får du svaret utan att gå ovis.

Okej. Kan du berätta några anledningar som det kan ha att göra med om det inte beror på att han tycker jag ser väldigt dålig ut?
Jag kommer förmodligen träffa honom imorgon och vet inte hur jag ska klara av det.
Citera
2023-10-24, 17:34
Medlem
Citat:
Okej. Kan du berätta några anledningar som det kan ha att göra med om det inte beror på att han tycker jag ser väldigt dålig ut?
Jag kommer förmodligen träffa honom imorgon och vet inte hur jag ska klara av det.

Om ni känner varandra sen innan, jobbkompis eller vad det nu är så kan han helt enkelt vart för blyg för att svepa på dig eller tänkt att det är lite för frammåt övertänkt precis som du "vad ska jag göra om hon ser men inte svarar..." och tagit den lätta vägen ur.
Citera
2023-10-24, 17:40
Medlem
Citat:
Om ni känner varandra sen innan, jobbkompis eller vad det nu är så kan han helt enkelt vart för blyg för att svepa på dig eller tänkt att det är lite för frammåt övertänkt precis som du "vad ska jag göra om hon ser men inte svarar..." och tagit den lätta vägen ur.

Hehe. Ja, det hade väl varit bra om det var så.
Men känns det inte märkligt om jag går runt och tänker att ’’tänk om han är intresserad ändå’’ och sedan har han kanske egentligen visat tydligen genom att svept nej på mig på Tinder redan.
Citera
2023-10-24, 17:42
Medlem
Citat:
Hehe. Ja, det hade väl varit bra om det var så.
Men känns det inte märkligt om jag går runt och tänker att ’’tänk om han är intresserad ändå’’ och sedan har han kanske egentligen visat tydligen genom att svept nej på mig på Tinder redan.

Han vet ju inte att du vet, så att han har vart tydlig är fel!
Citera
2023-10-24, 17:55
Medlem
Citat:
Han vet ju inte att du vet, så att han har vart tydlig är fel!

Det är sant
Man undrar ju vilka har sveper höger på.
Han är liksom 170cm. Men tydligen dejter efter dejter eftersom han varit medlem i flera år.
Citera
2023-10-24, 18:59
Medlem
Citat:
Det är sant
Man undrar ju vilka har sveper höger på.
Han är liksom 170cm. Men tydligen dejter efter dejter eftersom han varit medlem i flera år.

Folk tummar på preferenser titt som tätt, men att han nu vart där så länge kanske betyder något?
Citera
2023-10-24, 19:13
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Yes så är det kan intyga. Har testat det själv med en tjejkompis när hon satt bredvid hon fick inte upp mig alls så hennes kortlek tog tom slut.

Osäker på hur länge det är så, det vågar jag ej svara på.

Ganska svag bevisning skulle jag påstå. Hur kan du veta på förhand att just din profil kommer ens visas i din tjejkompis flöde? Mycket talar ju för att ens profil ligger inaktiv då och då.
Citera
2023-10-24, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Ganska svag bevisning skulle jag påstå. Hur kan du veta på förhand att just din profil kommer ens visas i din tjejkompis flöde? Mycket talar ju för att ens profil ligger inaktiv då och då.

Tycker det är mer bevis för än emot faktiskt, annars gör som jag fast kolla med säkerhet att ni båda får upp varandra.
Citera
2023-10-24, 19:19
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Tycker det är mer bevis för än emot faktiskt, annars gör som jag fast kolla med säkerhet att ni båda får upp varandra.

Personligen så bryr jag mig föga om detta. Tycker bara det skulle vara märkligt. Det händer ju dessutom titt som tätt att man råkar swipa fel.
Citera
2023-10-24, 19:29
Medlem
Citat:
Folk tummar på preferenser titt som tätt, men att han nu vart där så länge kanske betyder något?

Kan det kanske betyda att han inte är ute efter något seriöst? Utan bara använder appen och träffar nya tjejer hela tiden? Det känns väl mest rimligt?
Usch, då är jag inte ens intresserad om det är så.
Citera
2023-10-24, 19:52
Medlem
Citat:
Kan det kanske betyda att han inte är ute efter något seriöst? Utan bara använder appen och träffar nya tjejer hela tiden? Det känns väl mest rimligt?
Usch, då är jag inte ens intresserad om det är så.

Ja eller är han inte så populär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in