2023-10-05, 03:17
Medlem
Har ni några företeelser som får er att svepa vänster med automatik oavsett.

Några av mina jag kommer på direkt.

Svindyr handväska.
Beskriver sig själv i texten som "jag är snygg".
Anknäbb.
Golfbilder.

Citat:
Ursprungligen postat av Zepar
On topic: Hur många ligg skulle ni säga att ni har fått från Tinder?

Ca 10 nu.
Citera
2023-10-05, 03:19
Medlem
Ägnar ni er åt självcensur, dvs skiter i dom ni tror er inte ha en chans på?
Citera
2023-10-05, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Vem har sagt nåt om att vara homosexuell ? Alla vet hur svårt killar har det som letar efter en tjej på tinder och alla såna sidor

Ja, men jag sa att från min kvinnliga horisont känns tinder som en dålig uppfinning. Vem har sagt nåt om hur det är för killar? Det var du som började prata om hur svårt det är för killar, inte jag.
Citera
2023-10-05, 09:38
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riotsstoir
Ja, men jag sa att från min kvinnliga horisont känns tinder som en dålig uppfinning. Vem har sagt nåt om hur det är för killar? Det var du som började prata om hur svårt det är för killar, inte jag.

Ja det är sant att tinder är skit men det är tio gånger lättare för en average tjej hitta en kille där oavsett hur ni ser ut.
Citera
2023-10-05, 11:50
Medlem
DayNites avatar
Fråga, har ett flertal gånger upplevt ett fenomen som blivit återkommande
man går på date, har kul hela kvällen, bjuder på drinkar, etc, och givetvis taxi hem efter att vi haft kul hemma hos mig så att hon säkert kommer hem på natten

dock får man aldrig ens ett "tack" eller någon ansträning att vilja bjuda tillbaka....
börjat fundera på om det är en generell förväntning eller om dessa personer bara är ouppfostrade

har inga problem att bjuda, betala men det är tråkigt att en vuxen kvinna inte kan ens säga "tack" för jag kunde lika gärna stält dem utanför min dörr 03.00 på natten och inte brytt mig om dom kommer hem säkert eller inte, vilket inte är min stil

vad tycker du?
Citera
2023-10-05, 11:55
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Fråga, har ett flertal gånger upplevt ett fenomen som blivit återkommande
man går på date, har kul hela kvällen, bjuder på drinkar, etc, och givetvis taxi hem efter att vi haft kul hemma hos mig så att hon säkert kommer hem på natten

dock får man aldrig ens ett "tack" eller någon ansträning att vilja bjuda tillbaka....
börjat fundera på om det är en generell förväntning eller om dessa personer bara är ouppfostrade

har inga problem att bjuda, betala men det är tråkigt att en vuxen kvinna inte kan ens säga "tack" för jag kunde lika gärna stält dem utanför min dörr 03.00 på natten och inte brytt mig om dom kommer hem säkert eller inte, vilket inte är min stil

vad tycker du?

Alltså jag kanske är udda men hade en man jag gjort ovanstående med skickat hem mig i en taxi tre på morgonen hade jag uppfattat det som att han mer eller mindre såg mig som en hora och att vidare kontakt inte var något han önskade sig. Att han betalade för taxin för att slippa vidare kontakt med mig efter sex. Och som jag inte är intresserad av att hora så hade jag förmodligen varit rejält ledsen och sårad, även om du nu så chevalreskt bjöd på taxin istället för att bara slänga ut mig på gatan tre på morgonen att ta mig hem själv...
Citera
2023-10-05, 13:29
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Alltså jag kanske är udda men hade en man jag gjort ovanstående med skickat hem mig i en taxi tre på morgonen hade jag uppfattat det som att han mer eller mindre såg mig som en hora och att vidare kontakt inte var något han önskade sig. Att han betalade för taxin för att slippa vidare kontakt med mig efter sex. Och som jag inte är intresserad av att hora så hade jag förmodligen varit rejält ledsen och sårad, även om du nu så chevalreskt bjöd på taxin istället för att bara slänga ut mig på gatan tre på morgonen att ta mig hem själv...
Håller med. Om inte övernattning och frukost dagen efter erbjuds så ses det hela troligen som ett engångsföreteelse. Inte konstigt att kontakten bryts där.
Citera
2023-10-05, 14:41
Medlem
DayNites avatar
Citat:
det var för att personen var tvungen att åka hem för att vara hemma på morgonen samt att gå till jobbet, och att sova över kommer ej på tal 1: daten, vi både hade möten på morgonen

så inget konstigt med det
men tack för input då du inte visste hela storyn,
och att aldrig ses igen var det ingen som sa något om, utan vi båda sa att vi ville ses igen för vi gillade att umgås, knulla och hade kul ihop
kanske något man säger när man är nyknullad, trött och ganska många vinglas senare samt vill åka hem till din egen säng och somna gott

det var aldrig tal om att vi skulle ha sex, eller sova över, för det kunde hon inte ha gjort hursom, utan vi skulle ses för att ta ett glas vin och känna av kemin, sedan blev det som det blev

vet inte hur många snubbar du träffar som bjuder dig på en helkväll med allt betalt och taxi hem när du vill åka hem, för att han är mån om att du kommer hem snabbt, säkert och uppskattar ditt sällskap

men du är väl en av dom som inte har hyffs att säga "tack"
Senast redigerad av DayNite 2023-10-05 kl. 14:58.
Citera
2023-10-05, 14:53
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
det var för att personen var tvungen att åka hem för att vara hemma på morgonen samt att gå till jobbet, och att sova över kommer ej på tal 1: daten, vi både hade möten på morgonen

så inget konstigt med det
men tack för input då du inte visste hela storyn,
och att aldrig ses igen var det ingen som sa något om, utan vi båda sa att vi ville ses igen för vi gillade att umgås, knulla och hade kul ihop
kanske något man säger när man är nyknullad, trött och ganska många vinglas senare

vet inte hur många snubbar du träffar som bjuder dig på en helkväll med allt betalt och taxi hem när du vill åka hem, för att han är mån om att du kommer hem snabbt, säkert och uppskattar ditt sällskap

men du är väl en av dom som inte har hyffs att säga "tack"

Jag skulle gissa att hon ville bli/förväntade sig att bli erbjuden att sova över.

Alltså jag vill inte bli behandlad som en hora och att bli det får mig inte att känna mig tacksam även om det var dyrt för dig, sorry. Jag har faktiskt aldrig varit med om att en man skickat hem mig tre på natten i en taxi betald av honom, men om det någonsin händer lär det vara för att mitt liv kraschat totalt och jag måste jobba som eskort.
Citera
2023-10-05, 14:56
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Jag skulle gissa att hon ville bli/förväntade sig att bli erbjuden att sova över.

Alltså jag vill inte bli behandlad som en hora och att bli det får mig inte att känna mig tacksam även om det var dyrt för dig, sorry. Jag har faktiskt aldrig varit med om att en man skickat hem mig tre på natten i en taxi betald av honom, men om det någonsin händer lär det vara för att mitt liv kraschat totalt och jag måste jobba som eskort.
läs det jag skriver innan du börjar säga att hon blev behandlad som en hora, hon kunde inte sova över även om vi båda vlljat det
Citera
2023-10-05, 14:58
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
läs det jag skriver innan du börjar säga att hon blev behandlad som en hora, hon kunde inte sova över även om vi båda vlljat det

Ja eller så kan du läsa vad jag skriver och förstå att det som i dina ögon tydligen är väldigt hövisk och chevaleresk uppvaktning som damer bör uppskatta och vara tacksamma för för andra låter rätt tacky och snarlikt sexköp. Må så vara att just hon kanske var nöjd med den grejen, det är ju dock minst lika tacky.
Citera
2023-10-05, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ägnar ni er åt självcensur, dvs skiter i dom ni tror er inte ha en chans på?
Ja. Alla som känns "too much", pampiga bilder, framhäver statusen och hur bra de har går alltid alltid bort. Alla tjejer som skrivit sin instagram är ointressanta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in