Citat:
Ursprungligen postat av
Katzyn
Alltså jag kanske är udda men hade en man jag gjort ovanstående med skickat hem mig i en taxi tre på morgonen hade jag uppfattat det som att han mer eller mindre såg mig som en hora och att vidare kontakt inte var något han önskade sig. Att han betalade för taxin för att slippa vidare kontakt med mig efter sex. Och som jag inte är intresserad av att hora så hade jag förmodligen varit rejält ledsen och sårad, även om du nu så chevalreskt bjöd på taxin istället för att bara slänga ut mig på gatan tre på morgonen att ta mig hem själv...
det var för att personen var tvungen att åka hem för att vara hemma på morgonen samt att gå till jobbet, och att sova över kommer ej på tal 1: daten, vi både hade möten på morgonen
så inget konstigt med det
men tack för input då du inte visste hela storyn,
och att aldrig ses igen var det ingen som sa något om, utan vi båda sa att vi ville ses igen för vi gillade att umgås, knulla och hade kul ihop
kanske något man säger när man är nyknullad, trött och ganska många vinglas senare samt vill åka hem till din egen säng och somna gott
det var aldrig tal om att vi skulle ha sex, eller sova över, för det kunde hon inte ha gjort hursom, utan vi skulle ses för att ta ett glas vin och känna av kemin, sedan blev det som det blev
vet inte hur många snubbar du träffar som bjuder dig på en helkväll med allt betalt och taxi hem när du vill åka hem, för att han är mån om att du kommer hem snabbt, säkert och uppskattar ditt sällskap
men du är väl en av dom som inte har hyffs att säga "tack"