2024-04-29, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeagardiner
Mejla Tinder supporten på länken jag gav dig, man brukar få svar väldigt snabbt och de är hjälpsamma

Ska man skriva på svenska/engelska?
Citera
2024-04-29, 09:55
Medlem
Overminds avatar
Otroligt många kvinnor på både tinder och andra sidor verkar bara vara ute efter uppmärksamhet och göra reklam för sin instagram och vill få fler följare där eller något. Jag har inte Instagram så vet inte hur den skiten fungerar.

En kommentar jag sett på profilen säger såhär:

"Svarar snabbare på insta!"
Citera
2024-04-29, 10:53
Medlem
Så jävla störigt att jag inte lyckas. Förhoppningsvis sitter supporten på lösningen.
Citera
2024-04-29, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Ska man skriva på svenska/engelska?

Skriver på Svenska och får svar på svenska
Citera
2024-04-29, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeagardiner
Skriver på Svenska och får svar på svenska

Ok bara att avvakta då med andra ord.
Citera
2024-04-29, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Ok bara att avvakta då med andra ord.

Man får svar inom 1 dygn
Citera
2024-04-29, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Men du är väl också inne i appen? Eller hur kan du annars se hennes aktivitet?

Jag har bara varit inne i syfte för att se hennes position. Inte någon svartsjuka, nu verkar ju inte heller någon veta med hundra procents säkerhet om det verkligen krävs att man måste gå in aktivt i appen för att positionen ska uppdateras. Jag tänker dock göra så att jag avmatchar henne utan att blockera henne, ställer mig i inkognito läge, sen borde hon komma upp när jag är i närheten.
Citera
2024-04-29, 16:26
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Jag har bara varit inne i syfte för att se hennes position. Inte någon svartsjuka, nu verkar ju inte heller någon veta med hundra procents säkerhet om det verkligen krävs att man måste gå in aktivt i appen för att positionen ska uppdateras. Jag tänker dock göra så att jag avmatchar henne utan att blockera henne, ställer mig i inkognito läge, sen borde hon komma upp när jag är i närheten.

Jo, men hon kanske har gjort samma sak i samma syfte? Det var ett par år sedan jag tindrade men vad menar du med att avmatcha och sedan dölja din profil/inkognito läge? På min tid kunde man inte svepa vidare i inkognito läge. Det innebar då (3 år sedan typ) att man bara kunde kommunicera med befintliga matchningar. Annars syntes man inte i den sk kortleken och man kunde heller inte svepa vidare själv. Jag hade då en gratisversion ska tilläggas. Vet inte hur det ser ut nu dock eller om man betalar för tjänsten.

Men varför pratar du inte med henne? Det är väl det enklaste? Jag har själv gjort den här grejen. Typ. Inte riktigt. Men typ.
Citera
2024-04-29, 16:36
Medlem
Citat:
Jo, men hon kanske har gjort samma sak i samma syfte? Det var ett par år sedan jag tindrade men vad menar du med att avmatcha och sedan dölja din profil/inkognito läge? På min tid kunde man inte svepa vidare i inkognito läge. Det innebar då (3 år sedan typ) att man bara kunde kommunicera med befintliga matchningar. Annars syntes man inte i den sk kortleken och man kunde heller inte svepa vidare själv. Jag hade då en gratisversion ska tilläggas. Vet inte hur det ser ut nu dock eller om man betalar för tjänsten.

Men varför pratar du inte med henne? Det är väl det enklaste? Jag har själv gjort den här grejen. Typ. Inte riktigt. Men typ.

Jag har betalversion så dom kan man swipa hur många ggr som helst. Naturligtvis skulle jag kunna fråga henne men jag vill veta hur hon funkar. Hon skriver att hon är så lycklig att hon träffat mig, så fort jag skriver till henne på snap så läser hon direkt och svarar. Jag vill bara se om hon fortsätter "leka" på tinder.
Citera
2024-04-29, 17:12
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Jag har betalversion så dom kan man swipa hur många ggr som helst. Naturligtvis skulle jag kunna fråga henne men jag vill veta hur hon funkar. Hon skriver att hon är så lycklig att hon träffat mig, så fort jag skriver till henne på snap så läser hon direkt och svarar. Jag vill bara se om hon fortsätter "leka" på tinder.

Jo. Betalar man har man obegränsat med svepningar. Så har det alltid varit. Men det var ju inte det vi diskuterade nu. Det som är relevant för diskussionen är huruvida ett konto i inkognitoläge/pausat syns för andra i den sk kortleken och vice versa. Du tänker att du ska dölja dig själv men ändå tänker du att du ska kunna svepa vidare och se henne komma upp igen efter avmatchning? Hur? Det kanske funkar så nuförtiden, men det låter sajko. Om du har den möjligheten att du ska avmatcha och själv gå ingoknito men ändå få uppe henne? Kan man alltså svepa vidare när man döljer sitt konto från andra förutom befintliga matchningar? Hur funkar det nuförtiden?

Jag frågar inte för egen del men två nära kompisar älskar att prata om det här och du verkar veta något de inte vet.
Citera
2024-04-29, 17:22
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:

Jag har aldrig fått upp avmatchningar i kortleken igen såvida dom inte startat om sitt konto igen.
Din plan är alltså att få upp henne igen och hoppas att det står att hon nyligen var aktiv eller vad? Som sagt tänk om hon gjort samma sak som du?
Har hon ens gjort något för att du ska känna tvivel? Låter annars som en rätt dålig plan, om det nu är så seriöst varför raderar inte du appen och hoppas hon gör samma sak?
Citera
2024-04-29, 17:31
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Jo. Betalar man har man obegränsat med svepningar. Så har det alltid varit. Men det var ju inte det vi diskuterade nu. Det som är relevant för diskussionen är huruvida ett konto i inkognitoläge/pausat syns för andra i den sk kortleken och vice versa. Du tänker att du ska dölja dig själv men ändå tänker du att du ska kunna svepa vidare och se henne komma upp igen efter avmatchning? Hur? Det kanske funkar så nuförtiden, men det låter sajko. Om du har den möjligheten att du ska avmatcha och själv gå ingoknito men ändå få uppe henne? Kan man alltså svepa vidare när man döljer sitt konto från andra förutom befintliga matchningar? Hur funkar det nuförtiden?

Jag frågar inte för egen del men två nära kompisar älskar att prata om det här och du verkar veta något de inte vet.

Jag tror att om man betalar för Tinder så kan man sätta sig i inkognitoläget och swipa som vanligt i kortleken. Däremot så syns du själv bara för dom personerna du swipat höger på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in