Flashback bygger pepparkakshus!
2023-01-08, 01:17
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Shit.

Står det även vilken typ av "device" också??
Tack

Använder ni Android? Isåfall står det vad för typ av telefon du har också. Typ exempel är "Android A52 ifrån Järfälla har försökt logga in på Tinder.
Citera
2023-01-08, 01:24
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Använder ni Android? Isåfall står det vad för typ av telefon du har också. Typ exempel är "Android A52 ifrån Järfälla har försökt logga in på Tinder.

Va i helvete. På riktigt?

Nu är jag rökt!! Fan
Citera
2023-01-08, 01:26
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Va i helvete. På riktigt?

Nu är jag rökt!! Fan

Alltså, om det kom upp att hon behöver godkänna inloggningen så är det så. Vet ju inte hur hon har connectat sin tinder.

Om det är ditt ex så skit samma ? Eller har ni fortfarande en bra relation? (Not my business men vafan om inte så skit samma).
Citera
2023-01-08, 02:05
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Alltså, om det kom upp att hon behöver godkänna inloggningen så är det så. Vet ju inte hur hon har connectat sin tinder.

Om det är ditt ex så skit samma ? Eller har ni fortfarande en bra relation? (Not my business men vafan om inte så skit samma).

Ja. Att exet behöver verifiera så det verkligen är rätt person som försöker logga in. En avisering om återställning har skickats tydligen

Vän relation numera så lite korkat att förstöra det. Var bara nyfiken liksom. Kommer fatta det är jag pga vissa saker

Tack iaf för dina snabba svar!
Citera
2023-01-08, 02:07
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ja. Att exet behöver verifiera så det verkligen är rätt person som försöker logga in. En avisering om återställning har skickats tydligen

Vän relation numera så lite korkat att förstöra det. Var bara nyfiken liksom. Kommer fatta det är jag pga vissa saker

Ok, jobbigt. Hoppas det löser sig. Säg ingenting och hoppas hon är korkad nog att inte fatta så kanske du lyckas klara dig ! Lycka till !
Citera
2023-01-08, 02:33
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:

Hahahaha roligaste jag läst på länge, ditt jävla klantarsle! Men vafan, så länge ni inte gjorde slut idag så spelar det väl ingen roll när du skaffar Tinder? Hoppas det går bra för dig
Citera
2023-01-08, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frasseingenstans
Är så förbannat less på Tindertjejer just nu. Även om jag får matchningar med viss frekvens så suger det något så enormt mycket energi att skriva med dessa.

Allt ansvar i tjejernas värld ligger hos killen. Man ska vara rolig, originell, spännande, ta initiativ osv...och nästan aldrig får man ens 10% av det tillbaka. Bara tråkiga passiva svar med svagt engagemang. Sedan behöver man hela tiden gå på äggskal, skriver man minsta lilla fel eller föreslår träff för tidigt eller vad det nu kan vara åker man direkt i papperskorgen (papperskorgen = sluta svara). Annars dör ju nästan alla chattar ut efter 5-15 meddelande är min erfarenhet.

Någon mer som har samma upplevelse?

Exakt så är det. Flesta tjejer på tinder har storhetsvansinne och tror de är några jävla gudinnor som förtjänar det absolut bästa av det bästa när de själva inte är speciella. Men det är delvis appens fel också som uppenbart är så chockerande riggat för tjejers fördel. Det är ett skämt och ett hån för killar.

Det värsta är att jag har experimenterat lite. Jag gjorde en profil som tjej en gång, jag använde alltså en face-app som gör om ens ansikte till det motsatta könet. Och jag fick över 100 likes på mindre än en timme. Alltså mer likes än vad jag någonsin fått som kille.
Jag såg ju samtidigt att majoriteten av killars profiler är USLA. Majoriteten har rent sagt bedrövliga bilder, så på den fronten är tjejer faktiskt mycket bättre. Men man inser samtidigt att ens profil är bättre än 90% av killarna, men ändå får man knappt några likes. Patetisk, hjärndöd app är det.
Citera
2023-01-08, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frasseingenstans
Är så förbannat less på Tindertjejer just nu. Även om jag får matchningar med viss frekvens så suger det något så enormt mycket energi att skriva med dessa.

Allt ansvar i tjejernas värld ligger hos killen. Man ska vara rolig, originell, spännande, ta initiativ osv...och nästan aldrig får man ens 10% av det tillbaka. Bara tråkiga passiva svar med svagt engagemang. Sedan behöver man hela tiden gå på äggskal, skriver man minsta lilla fel eller föreslår träff för tidigt eller vad det nu kan vara åker man direkt i papperskorgen (papperskorgen = sluta svara). Annars dör ju nästan alla chattar ut efter 5-15 meddelande är min erfarenhet.

Någon mer som har samma upplevelse?
Kan bara instämma.
Citera
2023-01-08, 19:16
Medlem
Citat:
Jag känner tvärt om, jag har inte tid å träffa de ja önskar å träffa, hade 5 olika nya tjejer att välja på ikväll att träffa (alla matchades idag eller igår) men jag valde att bli kvar hemma, orkar fan inte åka för att bara få en ny pinne längre. Nu får fan jag som kille vara lite selektiv.

Du måste vara en dunderhunk om det är så enkelt för dig. Förmodar att du bor i en storstad?
Citera
2023-01-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kusanagi
Exakt så är det. Flesta tjejer på tinder har storhetsvansinne och tror de är några jävla gudinnor som förtjänar det absolut bästa av det bästa när de själva inte är speciella. Men det är delvis appens fel också som uppenbart är så chockerande riggat för tjejers fördel. Det är ett skämt och ett hån för killar.

Det värsta är att jag har experimenterat lite. Jag gjorde en profil som tjej en gång, jag använde alltså en face-app som gör om ens ansikte till det motsatta könet. Och jag fick över 100 likes på mindre än en timme. Alltså mer likes än vad jag någonsin fått som kille.
Jag såg ju samtidigt att majoriteten av killars profiler är USLA. Majoriteten har rent sagt bedrövliga bilder, så på den fronten är tjejer faktiskt mycket bättre. Men man inser samtidigt att ens profil är bättre än 90% av killarna, men ändå får man knappt några likes. Patetisk, hjärndöd app är det.

Låter ju helt sinnessjukt. Ja jag har tappat hoppet fullständigt. Först blev jag glad och var taggad när jag fick en matchning, nu inser man att det inte lönt att bry sig ett dugg. Det slutar på samma sätt nästan jämt. Har nog haft en övertro till appen och inte insett hur skev den är...
Citera
2023-01-08, 19:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kusanagi

Undrar hur tjejer på Tinder kan ha fått storhetsvansinne, skulle det kunna tänkas ha att göra med att en hell del killar ger uppmärksamhet till dom flesta tjejerna? Utöver om själva appen är riggad som en del påstår.
Försök få till stånd att killar bara gillar tjejer som dom verkligen ser något intressant med, så att tjejer får mindre uppmärksamhet så kanske det blir lite mindre slagsida efter en tid.
Citera
2023-01-08, 22:22
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Undrar hur tjejer på Tinder kan ha fått storhetsvansinne, skulle det kunna tänkas ha att göra med att en hell del killar ger uppmärksamhet till dom flesta tjejerna? Utöver om själva appen är riggad som en del påstår.
Försök få till stånd att killar bara gillar tjejer som dom verkligen ser något intressant med, så att tjejer får mindre uppmärksamhet så kanske det blir lite mindre slagsida efter en tid.

This! Tyvärr verkar ju inställningen vara att bara få så många matchningar som möjligt. Sen om det är med personer man har noll gemensamt med spelar ingen roll. Sen sitter man och undrar varför ”det aldrig blir något”…undrar varför

Kan lova att det hade blivit väldigt mycket enklare om man börjar leta bland folk som åtminstone har lite samma livsstil. Hittar man en riktig ”match” kommer konversationen rulla av sig själv och det blir inte krystat eller svårt.
Gör den inte det så är det lika bra att gå vidare, pronto!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in