Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
Vad är din taktik/inställning på Tinder? Är det att knulla?
Jag tycker det är så oerhört svårt detta med Tinder och att få matchningar. Uppenbarligen spelar du och jag i olika ligor

Inställningen att knulla ja. Har efter ganska mycket Tindrande insett att majoriteten av tjejerna på Tinder inte är flickvänsmaterial. Även om några få är det egentligen, så gör deras beteende/mindset på appen att det ändå typ inte kommer funka eftersom de har en sån oseriös inställning till Tinder och killar som använder det. (vilket i sin tur gör att jag själv får en oseriös syn också)
Taktiken, vara trevlig och flirtig samt jävligt rakt på sak. Våga vara ärlig med sina intentioner, men säga det på ett "snyggt" sätt. Flytta konversationen från Tinder till whatsapp eller annan lämplig app så fort man har bra flyt i konversationen. Tjejerna blir bombade på Tinder och tar "pauser" från appen eftersom de inte orkar med skiten. Då spelar det ingen roll att du var "intressant", du glöms bort och drunknar i mängden. Se till att säkra kontaktuppgifter när hon är på bra humör och på G.
För att ovanstående ska funka måste man ha en bra profil, utan matcher eller likes är det ju dött. En bra Tinderprofil är inget man vispar ihop på fem minuter. Det kräver tid och engagemang att hitta sin stil, sina bilder och att man framstår så jävla bra som man kan. Man får förbättra/byta bilder när man har nytt och ständigt fila på sin profil.
Är inte i närheten av Vaxads resultat, men har helt klart bra flöde i perioder (appen går som många sagt i vågor) och får ligga. Är dessutom jävligt kräsen. Skulle jag sänka ribban 1-2 poäng på tjejerna hade det svämmat över förmodligen.