Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Tinder bedriver inte välgörenhet och behöver intäkter utöver reklamintäkterna. Så ja.
Nej men det vore kul om man kunde få åtminstone någon valuta för pengarna. Det spelar ingen roll om man betalar eller inte idag. Man visas inte i flödet oavsett.
Det är uppenbart att något har hänt med algoritmen det senaste året. Så sent som förra sommaren hade jag i alla fall någorlunda framgång. Men det senaste halvåret har det varit fullständigt och totalt jävla tvärdött. Jag har provat med gold två gånger, jag har provat ta bort kontot och radera profilen, ny mobil, nytt nummer ny email, nya bilder, samma bilder som för bara ett år sedan genererade matchningar osv osv. Händer absolut ingenting. Någon enstaka like från en tjockis då och då är allt. Totalt hopplöst.
Nu är det sommar och man vill gå på dejter igen men Tinder (och lustigt nog även Bumble, Badoo, exakt samma upplevelse där) verkar ha bestämt sig för att det inte ska ske.
Suck, antar att man får ta och prova på daygame igen. Där finns det i alla fall inga jävla algoritmer som ska göra livet surt för en.