2022-09-25, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Intressanta tips. Tack.

Mellan raderna kan jag utläsa att du har stort självförtroende och ser bra ut, något som behövs?

Ser ganska bra ut ja men vad gäller självförtroende finns det en del att jobba på. Men den metod jag beskrev utstrålar/signalerar ju självförtroende, absolut, så säkert delvis därför den fungerat rätt bra för mig.
Citera
2022-09-25, 19:14
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dameon
Ser ganska bra ut ja men vad gäller självförtroende finns det en del att jobba på. Men den metod jag beskrev utstrålar/signalerar ju självförtroende, absolut, så säkert delvis därför den fungerat rätt bra för mig.

Det där antalet resultat matchningar är ju helt galet. Snacka om att du har bröst, läppar och vaginor att välja mellan.
Citera
2022-09-25, 19:20
Medlem
Citat:
Det där antalet resultat matchningar är ju helt galet. Snacka om att du har bröst, läppar och vaginor att välja mellan.

Nu tror jag du citerar fel person haha. Jag har inte direkt någon imponerande mängd matchningar. Däremot har det funkat rätt bra att få till dejter med de få matchningar jag haft på sistone genom den metod jag beskrev.
Citera
2022-09-25, 19:21
Medlem
camos avatar
Citat:

Det är galet bra, ja. Men det är inte galet eller konstigt.

Alla som läst på kring tjejers beteende och särskilt gällande dejtingappar känner till 80/20-regeln. Som förmodligen är mer 90/10 eller till och med 95/5. Dvs 80% av kvinnorna dejtar/ligger med 20% av männen, osv.

Ha en presentation som majoriteten av tjejerna inte kan tacka nej till. Att "nischa" sig funkar inte på Tinder. Bättre att låta personlighetsdrag, ovanliga intressen och såna saker som KAN vara attraktivt för vissa tjejer komma fram i konversationen istället för i presentationen.
Citera
2022-09-25, 19:25
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camo
Det är galet bra, ja. Men det är inte galet eller konstigt.

Alla som läst på kring tjejers beteende och särskilt gällande dejtingappar känner till 80/20-regeln. Som förmodligen är mer 90/10 eller till och med 95/5. Dvs 80% av kvinnorna dejtar/ligger med 20% av männen, osv.

Ha en presentation som majoriteten av tjejerna inte kan tacka nej till. Att "nischa" sig funkar inte på Tinder. Bättre att låta personlighetsdrag, ovanliga intressen och såna saker som KAN vara attraktivt för vissa tjejer komma fram i konversationen istället för i presentationen.

Vad är din taktik/inställning på Tinder? Är det att knulla?

Jag tycker det är så oerhört svårt detta med Tinder och att få matchningar. Uppenbarligen spelar du och jag i olika ligor
Citera
2022-09-25, 19:37
Medlem
camos avatar
Citat:
Vad är din taktik/inställning på Tinder? Är det att knulla?

Jag tycker det är så oerhört svårt detta med Tinder och att få matchningar. Uppenbarligen spelar du och jag i olika ligor

Inställningen att knulla ja. Har efter ganska mycket Tindrande insett att majoriteten av tjejerna på Tinder inte är flickvänsmaterial. Även om några få är det egentligen, så gör deras beteende/mindset på appen att det ändå typ inte kommer funka eftersom de har en sån oseriös inställning till Tinder och killar som använder det. (vilket i sin tur gör att jag själv får en oseriös syn också)

Taktiken, vara trevlig och flirtig samt jävligt rakt på sak. Våga vara ärlig med sina intentioner, men säga det på ett "snyggt" sätt. Flytta konversationen från Tinder till whatsapp eller annan lämplig app så fort man har bra flyt i konversationen. Tjejerna blir bombade på Tinder och tar "pauser" från appen eftersom de inte orkar med skiten. Då spelar det ingen roll att du var "intressant", du glöms bort och drunknar i mängden. Se till att säkra kontaktuppgifter när hon är på bra humör och på G.

För att ovanstående ska funka måste man ha en bra profil, utan matcher eller likes är det ju dött. En bra Tinderprofil är inget man vispar ihop på fem minuter. Det kräver tid och engagemang att hitta sin stil, sina bilder och att man framstår så jävla bra som man kan. Man får förbättra/byta bilder när man har nytt och ständigt fila på sin profil.

Är inte i närheten av Vaxads resultat, men har helt klart bra flöde i perioder (appen går som många sagt i vågor) och får ligga. Är dessutom jävligt kräsen. Skulle jag sänka ribban 1-2 poäng på tjejerna hade det svämmat över förmodligen.
Senast redigerad av camo 2022-09-25 kl. 19:44.
Citera
2022-09-25, 19:45
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Har skrivit lite tips tidigare i tråden. B.la. här: (FB) Tinder-appen

Jag har hyfsat bra wit/text-game eller vad man ska säga så det kommer oftast naturligt. Man känner när det är läge att lägga in något sexuellt.

Typ när hon skrattat en del, visat mycket intresse och är "het" liksom. När det är "ping pong" i konversationen och bra flow.

Typ: Jävlar vad du kommer se snygg ut med min kuk i munnen.

Då svarar hon typ: Hahahah SLUTA

Det är ju inte tidigt i konversationen utan det kommer efter lite retsamt snack osv.

Jag hade ju personligen aldrig träffat en kille som skrev en sådan sak innan man setts, inte ens om mina egna avsikter var endast sexuella och tanken på hans kuk i min mun var trevlig i sig. Ärligt talat, den tjej som nappar på det saknar ju fullständigt självrespekt, men det kanske du gillar.

Har man väl inlett en sexuell relation är det en annan sak.
Citera
2022-09-25, 19:54
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Jag hade ju personligen aldrig träffat en kille som skrev en sådan sak innan man setts, inte ens om mina egna avsikter var endast sexuella och tanken på hans kuk i min mun var trevlig i sig. Ärligt talat, den tjej som nappar på det saknar ju fullständigt självrespekt, men det kanske du gillar.

Känner lite samma sak där.
Min uppfattning är att killen måste vara jävligt snygg och i stark beroendeställning för att det ska tas emot bra, men vad vet jag.
Citera
2022-09-25, 21:00
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camo
Inställningen att knulla ja. Har efter ganska mycket Tindrande insett att majoriteten av tjejerna på Tinder inte är flickvänsmaterial. Även om några få är det egentligen, så gör deras beteende/mindset på appen att det ändå typ inte kommer funka eftersom de har en sån oseriös inställning till Tinder och killar som använder det. (vilket i sin tur gör att jag själv får en oseriös syn också)

Nu har jag inte använt appen direkt länge men jag tror åldern ändå har ganska stor betydelse på punkten där det kommer till möjlig framtida partner. Bland 35+ så tycker jag det är rätt enkelt att hitta de som känns tillräckligt seriösa och som verkligen inte hade velat ha ett ”knulla?” meddelande.
Citera
2022-09-25, 21:02
Medlem
zebra121s avatar
Är det någon i tråden som varit med om att en tjej direkt efter en matchning skrivit något i stil med "sugen på sex?", "knulla?" eller dylikt?
Citera
2022-09-25, 21:28
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place

Vad kvinnor säger och vad kvinnor gör är två helt olika saker. Det borde en tant som du också veta
Citera
2022-09-25, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Vad kvinnor säger och vad kvinnor gör är två helt olika saker. Det borde en tant som du också veta

Osäker på om det faller utanför ramarna för denna tråd, men det finns dom "tanter" som agerar precis som dom säger att dom gör också.
Jag dejtar bara på sidor inriktade för sexuella relationer men där går män som börjar prata om kön på en gång fetbort än hur snygg han skulle vara. Kan han inte föra sig så blir det inte mera än "tack men nej tack"...
Sen om det fungerar på en del andra kan jag inte uttala mig om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in