Citat:
Ursprungligen postat av
camo
Stockholm. Verkar dock som att jag är ett par år äldre än dig och sveper också på högre åldrar, 26-35.
Porrskadad är jag inte då jag konsumerar noll porr. "Förväntar" mig inte 9-10or, försöker däremot matcha med 8-9or helst. 10 är för högt.
Har blivit såhär kräsen eftersom jag blev less på att gå på dejter med tjejer som är 6-7or då jag ändå aldrig blir intresserad av dem, inte ens för ligg. Är som sagt ingen kritik mot dig att du gillar det, men det förklarar ändå faktumet att du kan ha så många matcher eftersom du lägger ribban lägre.
Rekommenderar att sänka åldern. Kvinnor är bäst 18-25 typ. 32 har jag som högst men det är extremt sällan jag finner någon över 30 attraktiv.
Jo, men för att du ska lyckas generellt med 8-9or så ska du själv vara en 9-10a liksom. Är du det?
Du verkar ha missat att män dejtar neråt, kvinnor uppåt.
Givetvis matchar jag med 9or och t.o.m. 10or ibland, men det är ovanligt och det är dessutom oftast slöseri med tid eftersom de får så mycket uppmärksamhet online ändå.
7-8or är absolut bäst och det är de jag träffar. Som du såg på min bild så hade jag 2000+ matchningar och ungefär 500 konversationer. Då har många skrivit till mig först också som jag inte svarat på, så jag skriver givetvis enbart till de snyggaste.
De (få) gånger jag satt en 10a har det varit ett krogragg eller liknande eftersom man kan gejma mycket bättre IRL.