Citat:
Ursprungligen postat av
doc-leaks
Håller inte riktig med där. Jag ser över medel ut (utifrån tjejerna) och jag har inte haft problem med att skriva ”hej hur är det” som första öppnare, det är bara nu på sistone många inte svarar på det då många tjejer idag på Tinder är i princip där för tidsfördriv och ego boost.
så länge du har bilder som honom så kvittar det vad du än skriver men självklart måste du hålla igång en intressant konversation och inte bara ”mmmhh” ”ok”, ”ja” typ såna svar som många brudar under 25 år på Tinder håller på med.
Sen angående Tinder swindler snubben så använder han taktik och personlighet som kvinnor omedvetet svarar positivt på . Kvinnor har aldrig begärt att bli bra behandlade, de gillar och går igång när man nedvärderar de och ser ner på de och kallar de för massa saker som man sedan blandar med viss charm. Men som sagt det är inte bara den personligheten som får kvinnor på fall utan hela paketet dvs visa man lever lyx liv samt en Dark Triad personlighet.
Personligen har provat allt, allt från att respektera kvinnor till behandla de som skit. Det enda jag lyckats med och som många andra är att behandla de som om hon vore din hora för en natt.
Egoboost säger ni så fort ni inte får som ni vill. Du är helt enkelt tråkig
Saken är att man inte matchar för att omedelbart vilja ses. Det innebär inte att det alltid är samma lika. Om jag träffar någon snabbt, beror det inte ett skit på killen utan infall från mig. Utan det måste tråkmånsen arbeta.
Många försöker. Ni skämmer ut er själva för en enorm mängd kvinnor ni aldrig uppfattar hur pinsamma ni är inför. Matchade med stans tönt nyligen som verkligen trodde att jag var intresserad. Det var jag vagt, sedan skickade han runkvideo. Äckel

och så trodde han att han var någon dröm med mediokert utseende. Skymtade någon brud i hans trashiga hem. Skulle absolut inte förvåna mig om det var någon med självskadebeteende som tolererade den sortens smuts jag inte gör
Du ser det som fungerar men inte alla oss som aldrig skulle falla för er. Även vi kvinnor kan knulla en hora och spela tillgivna utan att egentligen bryr oss. Det tänker ni aldrig på,ni tror att ni har ett vinnande koncept. Utan att se att det inte är toppen av kvinnor ni får utan dem absolut längst ner. Inte ens jag som lever med sjukskrivning har sjunkit tillräckligt lågt för att se någon sådan som annat än ett Easy-fuck. Det krävs en hjärna för att bygga en relation och det har inte män som behandlar kvinnor som horor. Men fint att du har ett ansikte. En dag sitter du och är 40+ och inser att du aldrig fick något att fungera med det som enda verktyg. För så bra knullar ni inte.
Det krävs som regel känslor eller djupt förakt för att en kvinna ska kunna tända till på en man. För det är också en sanning. Att en hel del kvinnor ligger med er egentligen av makt. Dvs det är deras känslor av makt och kontroll över er de kamouflerar som "kärlek" dvs det intresse du erfar är inte bottnade i djup kärlek. Du är ett objekt för dem och det är de som har kontrollen över dig eftersom du inte klarar av att fullfölja din "motvilja" utan ändå blir som smör i solsken av dem.
Sug på den ett tag och du inser att jag har rätt