2022-02-19, 15:46
Så kan det vara på båda håll. Dels män som vill camrunka och för trovärdighet ändra location till något annat land än sitt eget, samt såklart horor som ändrar sin location till att mer passa för Swish och dylikt - särskilt Western Union.
Citera
2022-02-19, 15:49
Medlem
Saknar väl alla suckers att blåsa nere i Thailand nu när pandemin dödat kommersen och resandet.
Citera
2022-02-19, 15:50
Medlem
franges avatar
Kan vara så att folk börjar tröttna på Tinder och Badoo så de får fylla upp med "annat", jämför med hur onlinespel fyller lowtiers med bottar eftersom de riktiga spelarna håller sig till högre tiers men att det ändå skall gå och spela om någon enstaka spelare letar sig ner i tiers'en.
Citera
2022-02-19, 16:21
Medlem
fittslems avatar
Nu är jag inte intresserad av Thailändska brudar. Men det hade ju varit intressant att matcha med några för att luska ut vad det rör sig om. Och vad dom tänker sig.

Borde jag testa? Jag rapporterar tillbaka här
Senast redigerad av fittslem 2022-02-19 kl. 17:10.
Citera
2022-02-19, 18:25
Medlem
dooeys avatar
Tanken med Tinder ska väl vara att selektivt enbart swipa like på de man verkligen finner intressanta. En tanke som i praktiken fallerar totalt då i princip samtliga killar swipar gilla på samtliga brudar som inte är groteskt fula för att ens känna sig ha en chans att överhuvudtaget få kontakt med en enda tjej.

Mycket av nätdejting handlar väl också om att vilja vara mer social, söka kontakt med nya människor etc. mer än att specifikt enbart söka sex eller en kärleksrelation. Men inte ens det är särskilt lätt idag, d.v.s. att som kille ens få kontakt med någon vettig tjej för att prata.
Nätdejtingen är helt klart ett annat typ av game där bilder och presentationer blir kritiskt att ha så attraktivt som det går. Man blir väl tvungen att göra som Tinder svindlaren till slut, d.v.s. ha bilder på sig i flyguniform etc. för att få kontakt med någon.
Citera
2022-02-19, 23:34
Medlem
Nexus-6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouchs
Så är det. Jag förstår att tjejer tröttnar på "Tja! Läget?", det hade nog vi alla gjort. Men jag tror inte riktigt tjejer själva förstår vilken 'börda' de lägger på männen genom att sticka ut i första meddelandet, speciellt om tjejen inte har någon presentationstext, då kan det bli extremt tufft. Om tjejer också hade tagit ansvaret att skriva först så hade det gjort konversationerna så mycket smidigare. Som kille måste du nästan (såvida du inte ser riktigt bra ut) hitta den där perfekta balansen i ditt meddelande. Du får inte vara för på, men inte heller för passiv. Humor utan att det är för mycket, trevlig men inte för trevlig/rövslickande. Intressant, men inte ge ut för mycket.

Det jag tycker är mest irriterande är inte att hitta det där första, perfekta meddelandet. Problemet många gånger är att du som kille försöker pumpa liv i konversationen medan tjejen aldrig samarbetar och gör jobbet så mycket tuffare för dig, samtidigt som hon kräver att du ska sticka ut och vara intressant. Det är detta tjejer måste börja förstå. Ställ krav på killars meddelanden, absolut. Men har ni någon aning om hur EXTREMT svårt det är att chatta med någon som alltid skriver oneliners, aldrig några motfrågor osv? Det är inte "rättvist" att ställa såna höga krav på killars meddelande när ALLT de får att jobba på är "Nä ingenting tar de bara lugnt". "jaha va kul", "jaså?", "hehe ok".

Man brukar säga att det krävs två för att dansa Tango, men tjejerna vägrar dansa samtidigt som de kräver att killen ska dansa tango. INGEN kille kan briljera i text om tjejen kväver konversationen med dessa oneliners. Tjejer svarar men det dom inte gör är att konversera. Stor skillnad på dessa två.

Finns inga vinnare ingen här ekvationen.
Citera
2022-02-20, 00:10
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Jag tror att förutom att karln är psykopat eller allvarligt störd på annat sätt i personligheten så innebär hans framgång dels på hans yttre men dels för att han la tid på uppvaktning.
Möjligvis berodde det också lite på att hans Tinderbilder och instagram var fyllt av exempel på lyx och pengar, och att han på andra träffen tog med kvinnorna i ett privatflyg för middag i en annan stad. Men vad vet jag.
Citera
2022-02-20, 00:21
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Möjligvis berodde det också lite på att hans Tinderbilder och instagram var fyllt av exempel på lyx och pengar, och att han på andra träffen tog med kvinnorna i ett privatflyg för middag i en annan stad. Men vad vet jag.
Han ansträngde sig enormt mycket mer än "Hej". "GM""VGD?" osv. Jag garanterar att en väldigt stor del låg främst i hans yttre men även hans engagemang med att uppvakta kvinnorna.
Citera
2022-02-20, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosaicakort
Det är tyvärr inget skämt. Kolla det här tinder-experimentet så ser du hur en rejält överviktigt oattraktiv kvinna får över 400 likes på ett dygn och hur flera män inleder konversationer med henne. https://www.youtube.com/watch?v=dKmvvBelNcw&t=318s .

Denna video får en förstå hur fruktansvärt skev den sexuella marknaden är på tinder är i väst-världen, för ni kan ju tänka er hur det går för en rejält överviktig man på tinder? Visserligen hade denna kvinna troligtvis inte fått till en seriös relation med några av dessa män, om hon var ute efter relation, men vill hon ligga så har hon en buffé av män att välja på.

Många klagar här i tråden på att kvinnorna bara väljer toppkillarna, men vi män har ju också ett ansvar att ha standards och inte like allt. Om du som man inte får några matchningar är det bättre att lägga ned appen och försöka ragga IRL istället.

Jävlar vad dagens män har låga standards och är kåta. Om en oattraktiv tjock kvinna får såhär mycket uppmärksamhet och intresse från många snubbar så är det ett mirakel att man ändå har lyckats ligga med attraktiva kvinnor från tinder med tanke på att man inte är en superhunk
Citera
2022-02-20, 11:52
Citat:
Han ansträngde sig enormt mycket mer än "Hej". "GM""VGD?" osv. Jag garanterar att en väldigt stor del låg främst i hans yttre men även hans engagemang med att uppvakta kvinnorna.

Håller inte riktig med där. Jag ser över medel ut (utifrån tjejerna) och jag har inte haft problem med att skriva ”hej hur är det” som första öppnare, det är bara nu på sistone många inte svarar på det då många tjejer idag på Tinder är i princip där för tidsfördriv och ego boost.
så länge du har bilder som honom så kvittar det vad du än skriver men självklart måste du hålla igång en intressant konversation och inte bara ”mmmhh” ”ok”, ”ja” typ såna svar som många brudar under 25 år på Tinder håller på med.

Sen angående Tinder swindler snubben så använder han taktik och personlighet som kvinnor omedvetet svarar positivt på . Kvinnor har aldrig begärt att bli bra behandlade, de gillar och går igång när man nedvärderar de och ser ner på de och kallar de för massa saker som man sedan blandar med viss charm. Men som sagt det är inte bara den personligheten som får kvinnor på fall utan hela paketet dvs visa man lever lyx liv samt en Dark Triad personlighet.

Personligen har provat allt, allt från att respektera kvinnor till behandla de som skit. Det enda jag lyckats med och som många andra är att behandla de som om hon vore din hora för en natt.
Senast redigerad av doc-leaks 2022-02-20 kl. 11:55.
Citera
2022-02-20, 12:28
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Håller inte riktig med där. Jag ser över medel ut (utifrån tjejerna) och jag har inte haft problem med att skriva ”hej hur är det” som första öppnare, det är bara nu på sistone många inte svarar på det då många tjejer idag på Tinder är i princip där för tidsfördriv och ego boost.
så länge du har bilder som honom så kvittar det vad du än skriver men självklart måste du hålla igång en intressant konversation och inte bara ”mmmhh” ”ok”, ”ja” typ såna svar som många brudar under 25 år på Tinder håller på med.

Sen angående Tinder swindler snubben så använder han taktik och personlighet som kvinnor omedvetet svarar positivt på . Kvinnor har aldrig begärt att bli bra behandlade, de gillar och går igång när man nedvärderar de och ser ner på de och kallar de för massa saker som man sedan blandar med viss charm. Men som sagt det är inte bara den personligheten som får kvinnor på fall utan hela paketet dvs visa man lever lyx liv samt en Dark Triad personlighet.

Personligen har provat allt, allt från att respektera kvinnor till behandla de som skit. Det enda jag lyckats med och som många andra är att behandla de som om hon vore din hora för en natt.
Egoboost säger ni så fort ni inte får som ni vill. Du är helt enkelt tråkig

Saken är att man inte matchar för att omedelbart vilja ses. Det innebär inte att det alltid är samma lika. Om jag träffar någon snabbt, beror det inte ett skit på killen utan infall från mig. Utan det måste tråkmånsen arbeta.

Många försöker. Ni skämmer ut er själva för en enorm mängd kvinnor ni aldrig uppfattar hur pinsamma ni är inför. Matchade med stans tönt nyligen som verkligen trodde att jag var intresserad. Det var jag vagt, sedan skickade han runkvideo. Äckel och så trodde han att han var någon dröm med mediokert utseende. Skymtade någon brud i hans trashiga hem. Skulle absolut inte förvåna mig om det var någon med självskadebeteende som tolererade den sortens smuts jag inte gör

Du ser det som fungerar men inte alla oss som aldrig skulle falla för er. Även vi kvinnor kan knulla en hora och spela tillgivna utan att egentligen bryr oss. Det tänker ni aldrig på,ni tror att ni har ett vinnande koncept. Utan att se att det inte är toppen av kvinnor ni får utan dem absolut längst ner. Inte ens jag som lever med sjukskrivning har sjunkit tillräckligt lågt för att se någon sådan som annat än ett Easy-fuck. Det krävs en hjärna för att bygga en relation och det har inte män som behandlar kvinnor som horor. Men fint att du har ett ansikte. En dag sitter du och är 40+ och inser att du aldrig fick något att fungera med det som enda verktyg. För så bra knullar ni inte.

Det krävs som regel känslor eller djupt förakt för att en kvinna ska kunna tända till på en man. För det är också en sanning. Att en hel del kvinnor ligger med er egentligen av makt. Dvs det är deras känslor av makt och kontroll över er de kamouflerar som "kärlek" dvs det intresse du erfar är inte bottnade i djup kärlek. Du är ett objekt för dem och det är de som har kontrollen över dig eftersom du inte klarar av att fullfölja din "motvilja" utan ändå blir som smör i solsken av dem.

Sug på den ett tag och du inser att jag har rätt
Citera
2022-02-20, 12:52
Citat:
Egoboost säger ni så fort ni inte får som ni vill. Du är helt enkelt tråkig

Saken är att man inte matchar för att omedelbart vilja ses. Det innebär inte att det alltid är samma lika. Om jag träffar någon snabbt, beror det inte ett skit på killen utan infall från mig. Utan det måste tråkmånsen arbeta.

Många försöker. Ni skämmer ut er själva för en enorm mängd kvinnor ni aldrig uppfattar hur pinsamma ni är inför. Matchade med stans tönt nyligen som verkligen trodde att jag var intresserad. Det var jag vagt, sedan skickade han runkvideo. Äckel och så trodde han att han var någon dröm med mediokert utseende. Skymtade någon brud i hans trashiga hem. Skulle absolut inte förvåna mig om det var någon med självskadebeteende som tolererade den sortens smuts jag inte gör

Du ser det som fungerar men inte alla oss som aldrig skulle falla för er. Även vi kvinnor kan knulla en hora och spela tillgivna utan att egentligen bryr oss. Det tänker ni aldrig på,ni tror att ni har ett vinnande koncept. Utan att se att det inte är toppen av kvinnor ni får utan dem absolut längst ner. Inte ens jag som lever med sjukskrivning har sjunkit tillräckligt lågt för att se någon sådan som annat än ett Easy-fuck. Det krävs en hjärna för att bygga en relation och det har inte män som behandlar kvinnor som horor. Men fint att du har ett ansikte. En dag sitter du och är 40+ och inser att du aldrig fick något att fungera med det som enda verktyg. För så bra knullar ni inte.

Det krävs som regel känslor eller djupt förakt för att en kvinna ska kunna tända till på en man. För det är också en sanning. Att en hel del kvinnor ligger med er egentligen av makt. Dvs det är deras känslor av makt och kontroll över er de kamouflerar som "kärlek" dvs det intresse du erfar är inte bottnade i djup kärlek. Du är ett objekt för dem och det är de som har kontrollen över dig eftersom du inte klarar av att fullfölja din "motvilja" utan ändå blir som smör i solsken av dem.

Sug på den ett tag och du inser att jag har rätt

Men oj tack för uppsatsen.

Du matchade med en snubbe fast du inte var intresserad? Hur går det ihop, varför matcha med någon från början om man inte har nån intresse för?
Dessutom att du försöker intala oss om att nån har skickat en runkvideo till dig via Tinder när man inte har möjlighet och skicka videos eller filer via meddelande på Tinder.

Nej jag har inte tänkt och skaffa ett monogami förhållande och leva i en fantasivärld där man sätter regler för vad som är Ok och inte, den kan jag lämna över till desperata beta hane killarna som tror att bara de får ett förhållande så är de lyckliga för alltid och deras livsproblem är löst.
Men tack för omtanken eftersom vi män kan få kvinnor oavsett ålder, det är ni kvinnor som passerar utgångsdatumet när ni passerat 30.

https://pbs.twimg.com/media/Dxh8W6jU0AA-X6u.jpg
Senast redigerad av doc-leaks 2022-02-20 kl. 12:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in