Citat:
Ursprungligen postat av
SvartaVargen
Vem fan bryr sig om du blir arg eller förolämpad? Alla på tinder letar inte efter lediga män eller kvinnor. Du kanske ska söka dig till något mer pk eller kanske något kyrkligt? Komiskt att du tror någon dåre bryr sig 😅.
Tror du jag sitter och blir arg över alla trans grisar på tinder? Det kryllar av olika människor med olika behov så du kanske ska hålla dig ifrån appen istället?
Det är väldigt nära att bli ofredad eftersom upptagna män skapar en obehaglig situation för singlar som inte vill men måste stå ut med att de ändå försöker baserat på att singlar söker något. Vill jag ligga, kan jag göra det med en singel.
Jag använder inte Tinder pga sådana som dig. Ni har era knullsidor och otrohetssidor och borde ge fan i oss ofrivilliga. Det är
äckligt och ja
förolämpande att ni inbillar er att ni är värda något på marknaden och om nu andra söker efter otrogna så borde det stå i profilerna precis som hos er män. Läs min profil och dra åt helvete när det inte står, söker andras upptagna idioter. LÄS PROFILERNA!
Jag bryr mig inte om någon är trans. De söker väl också partners men de är färre och får åtminstone leta, liksom människor av olika storlekar osv. Du kanske inte vill ha en kraftig tjej, men som singel har hon större rätt än vad du har att befinna sig på en marknad som faktiskt singlar söker sig till för att träffa andra singlar.