2022-05-18, 11:14
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Otrevligt för kvinnor som mig när 17 konton dyker upp och söker sex medan de är gifta när jag söker seriösare singelmän.

Ska ut och ragga i sommar. Redan planerat. Det är inte för att det är svårt att hitta män man går online, men tamejfan inte för att betala för att upptagna män ska försöka. Illa nog när de gör det i verkligheten.

Vi har en öppen relation

Det finns inga känslor kvar, vi bara bor med varandra

Vi har bara haft en till och från relation men jag står inte ut med henne och hur hon uppträder

Osv.

Du kanske har en öppen relation. Jag har det inte och jag vill inte ha andra kvinnors män.

Ni är oönskade på marknaden för oss som inte sitter på någon otrohetssida

Jag är tydlig med detta när jag har provat appen så jag försöker absolut inte lura någon. Söker likasinnad som har samma situation eller söker en partner för enbart sex.
Citera
2022-05-18, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Jag är tydlig med detta när jag har provat appen så jag försöker absolut inte lura någon. Söker likasinnad som har samma situation eller söker en partner för enbart sex.
Det finns sidor för det.

För min del är det förolämpande att hela mitt liv ha upptagna män som försöker, till och med när de gift sig. Tror ni jag känner mig smickrad?
Jag blir arg. Kan gå ut på krogen om jag vill ha ragg, jag betalar inte för att äckel, creeps och upptagna män ska jaga efter mig på dejtingsidor.
Citera
2022-05-18, 11:29
Medlem
991ESSs avatar
Citat:
Det finns sidor för det.

För min del är det förolämpande att hela mitt liv ha upptagna män som försöker, till och med när de gift sig. Tror ni jag känner mig smickrad?
Jag blir arg. Kan gå ut på krogen om jag vill ha ragg, jag betalar inte för att äckel, creeps och upptagna män ska jaga efter mig på dejtingsidor.

Tinder är inget bra ställe för seriösa vare sig de är män eller kvinnor, tyvärr. Kvinnor får helt skev självbild pga det enorma utbudet, vilket gör att män över deras normala std matchar, men dessa är ej seriösa utan vill bara knulla runt.

Medans män om de är normies aldrig matchar och seriösa män som är snygga matchar med många kvinnor som använder filter och gamla kort, så de männen blir istället besvikna vid träff.. osv.. och slösar en massa tid, det är ingen bra arena helt enkelt för de flesta som söker något vettigt.

Det är ytligt och oseriöst helt enkelt till allt för stor del.
Citera
2022-05-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Tinder är inget bra ställe för seriösa vare sig de är män eller kvinnor, tyvärr. Kvinnor får helt skev självbild pga det enorma utbudet, vilket gör att män över deras normala std matchar, men dessa är ej seriösa utan vill bara knulla runt.

Medans män om de är normies aldrig matchar och seriösa män som är snygga matchar med många kvinnor som använder filter och gamla kort, så de männen blir istället besvikna vid träff.. osv.. och slösar en massa tid, det är ingen bra arena helt enkelt för de flesta som söker något vettigt.

Det är ytligt och oseriöst helt enkelt till allt för stor del.
Det är tråkigt med dejtingsidor. Knappast en skev självbild. Det var tusentals gånger (åtminstone hundra ggr) lättare irl att hitta en partner. Ni män övervärderar era spammande Hej... enormt mycket. Aldrig funderat på att ni faktiskt tråkar ut kvinnor? Jag orkar inte längre ens kolla på män online. Kul att pröjaäsa för 1/3 av männen redan är upptagna. Det är ni män som förstör. Kvinnor kanske inte ger respons för att de inte söker er oseriösa. Varför ska jag vilja ha en upptagen, avdankad man när jag kan dricka lite, gå ut och ragga upp en het man om jag vill ligga?

Sedan catfishar ni som inihelvetet. Anstränger er fasiken mer än mig (som försöker få hyfsat med bilder så det syns hur jag faktiskt ser ut även om jag inte delar ber mig) med bilder som inte riktigt ser ut som ni gör i verkligheten. Väldigt mycket minus därmed.
Citera
2022-05-18, 11:52
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Hon sökte bara Bekräftelse, är 100% säker på vad det här är för typ av brud.

Det finns flera anledningar till detta. Hon har med största sannolikhet tidigare blivit utsatt för liknande dvs att någon kille som hon verkligen ha gillat inte gett henne sex vid ett tillfälle, som hon sedan känt sig sårad, och för att få boosta sitt ego med hjälp av denna ”hämnd” så valde hon dig.

Eftersom om en tjej är genuin intresserad så kommer hon aldrig göra saker svårt för dig. Men det finns såna här typer som kan använda killar för sina korta uppmärksamhet/bekräftelse mode.

99% av chansen är att du kommer aldrig heller få det förutsatt hon inte är full och kåt o hon råkar då höra av sig mitt i natten.

Jag hade gjort undantag ifall om hon hade inte bjudit hem dig till henne och sagt att ni kan ses nån annan gång istället. Men det här fallet lyser det genom direkt. Man kan inte ge två signaler ena att bjuda hem och andra undanhålla sex, finns ingen anledning förutom det jag påpekade.

Nja, det där stämmer inte. LMR eller Last Minute Resistance är ett vedertaget begrepp och välkänt inom PUA.

Oftast är det att tjejen börjar tänka för mkt och känner att hon är en slampa.

Bäst är då att ta ett steg tillbaka och avvakta lite sen börja eskalera igen fysiskt. Hand på insida lår och kyss halsen osv. Få henne våt och in the moment

Man ska absolut inte ta henne på orden och sluta helt. Åtminstone 3 starka nej vid olika tillfällen innan man tar det seriöst.

Detta gäller alltså när det tydligt finns attraktion och hon uppenbarligen retas.
Senast redigerad av Vaxad 2022-05-18 kl. 11:56.
Citera
2022-05-18, 12:00
Medlem
991ESSs avatar
Citat:
Det är tråkigt med dejtingsidor. Knappast en skev självbild. Det var tusentals gånger (åtminstone hundra ggr) lättare irl att hitta en partner. Ni män övervärderar era spammande Hej... enormt mycket. Aldrig funderat på att ni faktiskt tråkar ut kvinnor? Jag orkar inte längre ens kolla på män online. Kul att pröjaäsa för 1/3 av männen redan är upptagna. Det är ni män som förstör. Kvinnor kanske inte ger respons för att de inte söker er oseriösa. Varför ska jag vilja ha en upptagen, avdankad man när jag kan dricka lite, gå ut och ragga upp en het man om jag vill ligga?

Sedan catfishar ni som inihelvetet. Anstränger er fasiken mer än mig (som försöker få hyfsat med bilder så det syns hur jag faktiskt ser ut även om jag inte delar ber mig) med bilder som inte riktigt ser ut som ni gör i verkligheten. Väldigt mycket minus därmed.

Tror irl är bäst för både män och kvinnor som söker seriöst, så med det sagt gäller det att komma på var i samhället potentiella partners rör sig. Samt att kvinnor också blir bättre på att ge tydliga signaler om de ser något intressant.
Citera
2022-05-18, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Tror irl är bäst för både män och kvinnor som söker seriöst, så med det sagt gäller det att komma på var i samhället potentiella partners rör sig. Samt att kvinnor också blir bättre på att ge tydliga signaler om de ser något intressant.
Ja jag ska gå ut och festa i sommar. Jag är bra på att ragga. Problemet är när man vill prata med intressanta män och anser att nätet vore bra för djupare kontakt än när man är full, så kommer en mängd som struntar i vad man söker då. Sedan så är det inte mitt problem att ni män som gömmer er bakom en skärm inte kan få napp på krogen till skillnad från många av oss andra och därför förstör marknaden för alla oss som istället vill ha möjlighet att lära känna det motsatta könet.
Citera
2022-05-18, 16:25
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Det finns sidor för det.

Vem fan bryr sig om du blir arg eller förolämpad? Alla på tinder letar inte efter lediga män eller kvinnor. Du kanske ska söka dig till något mer pk eller kanske något kyrkligt? Komiskt att du tror någon dåre bryr sig 😅.

Tror du jag sitter och blir arg över alla trans grisar på tinder? Det kryllar av olika människor med olika behov så du kanske ska hålla dig ifrån appen istället?
Citera
2022-05-18, 16:30
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ja jag ska gå ut och festa i sommar. Jag är bra på att ragga. Problemet är när man vill prata med intressanta män och anser att nätet vore bra för djupare kontakt än när man är full, så kommer en mängd som struntar i vad man söker då. Sedan så är det inte mitt problem att ni män som gömmer er bakom en skärm inte kan få napp på krogen till skillnad från många av oss andra och därför förstör marknaden för alla oss som istället vill ha möjlighet att lära känna det motsatta könet.

Hade du haft lätt för att hitta en karl IRL tror jag inte du suttit och beklagat dig på ett anonymt forum. Du ser säkerligen ut som en liten gris och avskyr allt vad män heter för du blivit dissad pga dina översminkade bilder på tinder, när män sedan träffar dig irl så väger du säkerligen 80kg mer , har dubbelhaka och ser ut som en överkörd ödla utan sminket.

Men jag hoppas såklart du hittar din sanna kärlek irl. Mvh
Citera
2022-05-18, 16:44
Medlem
Citat:
Vem fan bryr sig om du blir arg eller förolämpad? Alla på tinder letar inte efter lediga män eller kvinnor. Du kanske ska söka dig till något mer pk eller kanske något kyrkligt? Komiskt att du tror någon dåre bryr sig 😅.

Tror du jag sitter och blir arg över alla trans grisar på tinder? Det kryllar av olika människor med olika behov så du kanske ska hålla dig ifrån appen istället?
Det är väldigt nära att bli ofredad eftersom upptagna män skapar en obehaglig situation för singlar som inte vill men måste stå ut med att de ändå försöker baserat på att singlar söker något. Vill jag ligga, kan jag göra det med en singel.

Jag använder inte Tinder pga sådana som dig. Ni har era knullsidor och otrohetssidor och borde ge fan i oss ofrivilliga. Det är äckligt och ja förolämpande att ni inbillar er att ni är värda något på marknaden och om nu andra söker efter otrogna så borde det stå i profilerna precis som hos er män. Läs min profil och dra åt helvete när det inte står, söker andras upptagna idioter. LÄS PROFILERNA!

Jag bryr mig inte om någon är trans. De söker väl också partners men de är färre och får åtminstone leta, liksom människor av olika storlekar osv. Du kanske inte vill ha en kraftig tjej, men som singel har hon större rätt än vad du har att befinna sig på en marknad som faktiskt singlar söker sig till för att träffa andra singlar.
Citera
2022-05-18, 16:49
Medlem
Citat:
Hade du haft lätt för att hitta en karl IRL tror jag inte du suttit och beklagat dig på ett anonymt forum. Du ser säkerligen ut som en liten gris och avskyr allt vad män heter för du blivit dissad pga dina översminkade bilder på tinder, när män sedan träffar dig irl så väger du säkerligen 80kg mer , har dubbelhaka och ser ut som en överkörd ödla utan sminket.

Men jag hoppas såklart du hittar din sanna kärlek irl. Mvh
De flesta män brukar bli glada när vi ses irl och vill träffa mig igen. Faktum är att många jag dejtat tidigare eller som jag nobbar envist gillar mina bilder.

Men du är säkert ful, avdankad och ser ut som den gris du påstår att jag gör. Varför skulle du annars behöva sitta på nätet.

Absolut att jag inte är snygg osminkad men mitt utseende kan jag åtminstone fixa. Du dras nog med både taskig personlighet och ett fult yttre. Ser nog bättre ut än din fru och mamma. Då är jag inte någon fotomodell men jag tvivlar på att en vacker kvinna kan få en så ful son och att en kvinna som inte är väldigt desperat med stora kompex skulle välja dig
Citera
2022-05-18, 17:12
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
De flesta män brukar bli glada när vi ses irl och vill träffa mig igen. Faktum är att många jag dejtat tidigare eller som jag nobbar envist gillar mina bilder.

Men du är säkert ful, avdankad och ser ut som den gris du påstår att jag gör. Varför skulle du annars behöva sitta på nätet.

Absolut att jag inte är snygg osminkad men mitt utseende kan jag åtminstone fixa. Du dras nog med både taskig personlighet och ett fult yttre. Ser nog bättre ut än din fru och mamma. Då är jag inte någon fotomodell men jag tvivlar på att en vacker kvinna kan få en så ful son och att en kvinna som inte är väldigt desperat med stora kompex skulle välja dig

Ja det blir nog bra, lättkränkta människor är så otroligt roliga 🤣. Ilskna och bittra människor som dig som tror att världens största dejting app enbart innehåller människor som är singel är bortom naiva, ungefär som dig o h feministerna i sverige som hatar män men ändå vill ta in muslimer som våldtar och hatar kvinnor. 1+1 är 13? 😝
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in