2022-09-28, 08:18
Medlem
DayNites avatar
för många ryskor och fake-asiater, när du kämpat dig igenom dem så återstår
3 snygga,som gör yoga i solen, 10 rultiga kvinnor 40 + med 4 dubbelhakor samt 3 svettiga "aktiv livsstilare" som är likartat med "män med fisk" då det ska vandras på glaciärer, plocka svamp samt cyckla vättern runt ( ser ut som pojkar i kroppen då dom tränt bort all sin kvinnlighet, ingen rumpa eller bröst, former
Citera
2022-09-28, 08:39
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
för många ryskor och fake-asiater, när du kämpat dig igenom dem så återstår
3 snygga,som gör yoga i solen, 10 rultiga kvinnor 40 + med 4 dubbelhakor samt 3 svettiga "aktiv livsstilare" som är likartat med "män med fisk" då det ska vandras på glaciärer, plocka svamp samt cyckla vättern runt ( ser ut som pojkar i kroppen då dom tränt bort all sin kvinnlighet, ingen rumpa eller bröst, former

Var på dejt igår med en från Tinder och vi satt och kollade in varandras konkurrens. Alltså det är jävligt risigt på båda hållen. Såg inte så många ”man med fisk” igår men hon intygade om att det fanns drösvis och även ”män i cykeldräkt” vilket inte heller var så lockande. Lägg till snabba solglasögon på båda dessa individer!

Så tips, fiskekort eller cykelsparkdräktskort kan ni ju skippa. Helst inte vara flintskallig heller om det går.
Citera
2022-09-28, 09:26
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Var på dejt igår med en från Tinder och vi satt och kollade in varandras konkurrens. Alltså det är jävligt risigt på båda hållen. Såg inte så många ”man med fisk” igår men hon intygade om att det fanns drösvis och även ”män i cykeldräkt” vilket inte heller var så lockande. Lägg till snabba solglasögon på båda dessa individer!

Så tips, fiskekort eller cykelsparkdräktskort kan ni ju skippa. Helst inte vara flintskallig heller om det går.

Haha. Iofs stör det inte mig om det finns någon bild där mannen håller en fisk - är väl schysst om han kan fixa maten vid samhällskollapsen.

Problemet med fiskbilderna är att orsaken att de är så många nog inte främst är att män vill skryta med sin förmåga som providers på detta sätt, utan att det är snubbar som inte orkat ta en ny bild utan helt enkelt använder den enda bilden som tagits på dem de senaste 10 åren, av en fiskarkompis när de dragit upp en fångst de var nöjda över. Bilderna är inte sällan suddiga, dåligt belysta, som sagt med solglasögon + keps så man kan egentligen inte se personen. Och hög riskfaktor för att bilden även har många år på nacken.

Finns en annan vanlig kategori som är män som har en bild där de sitter på en MC i full MC-mundering, man kan alltså inte se personen öht egentligen.
Citera
2022-09-28, 12:17
Medlem
Magica-Lazios avatar
Haha ja, svepa rött direkt på alla bergsbestigare, fjällvandrare och skidåkare. Glöm en dag avkoppling i soffan , dricka öl, äta chips och fisa äggfisar med en sådan brud. Det ska vara full rulle alla dygnets timmar.

Och ofta har de full mundering med solglasögon, ser ju inte ens hur bruden ser ut. Alltid mer fokus på det mäktiga berget, titta här vad hurtig jag är.
Citera
2022-09-28, 13:54
Medlem
DayNites avatar
Alla dessa svettiga kvinnor med aktiv livsstil, ser ut som dom varit med i ett BBC gangbang på sina bilder, ofta feminister som absolut aldrig skulle raka sig för någon man
Citera
2022-09-28, 14:20
Medlem
Vilka städer är det ni menar får upp svettiga och aktiva livstil tjejer?

I sthlm kan jag dela upp den i fyra kategorier:

- Ensamstående unga mammor eller tjejer över 35 år som på fullaste allvar tror att de kan få en kille utan barn med högre sexuell marknadsvärde som vill ha relation med dem.

- Många tjejer som ser riktig bra ut (tänk er Stureplan utseende) men under ytan en ostabilt emotionell icke frisk som lider av en och annan diagnos. Jag säger bara spring därifrån och vänd aldrig om.

- Emotionell förstörda nysingel tjejer som söker endast träff (notera inget ligg) som vill använda träffen bara för få bekräftelse och se att de är fortfarande eftertraktade på marknaden. Men egentligen är de inte över killen eller redo för något. Det är dessa som kommer ghosta dig och hon nedan.

- Vardaglig tjejer som har 10000xxx krav på en kille de träffar och klagar på alla killar de träffar men aldrig rannsakar sig själv o oftast klagar på att hon fortfarande är singel.
Senast redigerad av Halv8hosmig 2022-09-28 kl. 14:23.
Citera
2022-09-28, 14:54
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Vilka städer är det ni menar får upp svettiga och aktiva livstil tjejer?

I sthlm kan jag dela upp den i fyra kategorier:

- Ensamstående unga mammor eller tjejer över 35 år som på fullaste allvar tror att de kan få en kille utan barn med högre sexuell marknadsvärde som vill ha relation med dem.

- Många tjejer som ser riktig bra ut (tänk er Stureplan utseende) men under ytan en ostabilt emotionell icke frisk som lider av en och annan diagnos. Jag säger bara spring därifrån och vänd aldrig om.

- Emotionell förstörda nysingel tjejer som söker endast träff (notera inget ligg) som vill använda träffen bara för få bekräftelse och se att de är fortfarande eftertraktade på marknaden. Men egentligen är de inte över killen eller redo för något. Det är dessa som kommer ghosta dig och hon nedan.

- Vardaglig tjejer som har 10000xxx krav på en kille de träffar och klagar på alla killar de träffar men aldrig rannsakar sig själv o oftast klagar på att hon fortfarande är singel.

Vad gäller den första kategorin, hur har du dragit slutsatsen att de tror att de kan få en kille utan barn med "högre sexuell marknadsvärde"? Har de skrivit det i sina presentationer?
Citera
2022-09-28, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Hahahaha! Du är inte ensam. Vänsterswipe så fort jag ser hurtbullarna som vandrar, bestiger berg, åker skidor, springer och är helt svettig och ser förjävlig ut, håller på med hästhoppning och har landat på månen.

Tur alla är olika, en aktiv livsstil hos en jordnära tjej ser jag som attraktivt och dom flesta gillar så klart att njuta av vin och ostkrokar i soffan ändå.

Har dejtat tjejer utan intressen och det är ingen som passar mig.
Citera
2022-09-28, 18:47
Medlem
tjallepetters avatar
Okej grabbar.
Har en inplanerad dejt på onsdag nästa vecka med en brud jag matchade med i söndags.

Vi har skrivit varje dag sen dess och nu börjar samtalet börja dö ut lite.

Hur fan håller jag detta levande fram till onsdag?
Är det okej att typ inte skriva på 2-3 dagar eller måste konversationen hållas vid liv ända fram?
Citera
2022-09-28, 19:47
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Okej grabbar.
Har en inplanerad dejt på onsdag nästa vecka med en brud jag matchade med i söndags.

Är det okej att typ inte skriva på 2-3 dagar eller måste konversationen hållas vid liv ända fram?

Har ni skrivit mycket innan är det nog bra med ett meddelande om dagen iaf. Kom på några kul frågor? Alternativt skriver du att du kommer ha jättemycket på jobbet närmsta dagarna och kanske inte kommer hinna skriva
Citera
2022-09-28, 21:16
Medlem
camos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Har ni skrivit mycket innan är det nog bra med ett meddelande om dagen iaf. Kom på några kul frågor? Alternativt skriver du att du kommer ha jättemycket på jobbet närmsta dagarna och kanske inte kommer hinna skriva

Nej för helvete, skriv INTE ett meddelande om dagen. Har det redan börjat dö ut lite kanske det redan är för sent och du har sabbat det. Bästa du kan göra är att inte skriva något alls innan ni ska ses i detta läget.

Tjejer måste tycka man är spännande. Tråka inte ut tjejen innan ni ens träffats.
Citera
2022-09-28, 21:23
Medlem
camos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Okej grabbar.

Har ni bra flyt i skrivandet och det känns spännande och flirtigt, ja då är det bra att hålla igång såklart. Men skriv inte sönder henne. Tappar det gnistan och som du t.om säger håller på att dö ut har du med stor sannolikhet redan sabbat allting eller står på gränsen. Försök inte "laga" detta med att anstränga dig i att skriva något "roligt".

Håll dig lågt och framstå som självsäker inför er dejt bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in