Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-22, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Är det inte appen som lurar alla för att folk ska vara kvar så länge som möjligt? Det är väl det den tjänar på läste jag tidigare i tråden.

Nog inte Tinder som är boven i dramat, utan brukarna som lurar skiten av varandra..
Citera
2022-01-22, 10:23
Medlem
behöver lite råd... träffat en tjej via tinder har gått sjukt bra hittills vi har setts 6 gånger otroligt bra feeling och Connection som aldrig innan har hänt kan sitta och prata i timmar och skratta ihjäl oss om saker så vi matchar rejält.

skulle setts imorgon hos henne med nu imorse fick man ett sms att hon har testat positive for COVID så hon kan inte ses imorgon tyvärr sa hon.. hur ska man ställa sig till detta? jag funderar bara på att ligga lågt och höra av mig i mitten av veckan o stämma av o fråga hur hon mår eller tror ni det är en ursäkt för att inte ses? hittills har de ju absolut inte varit dåligt på några som helst plan..
Citera
2022-01-22, 10:30
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av necked
behöver lite råd... träffat en tjej via tinder har gått sjukt bra hittills vi har setts 6 gånger otroligt bra feeling och Connection som aldrig innan har hänt kan sitta och prata i timmar och skratta ihjäl oss om saker så vi matchar rejält.

skulle setts imorgon hos henne med nu imorse fick man ett sms att hon har testat positive for COVID så hon kan inte ses imorgon tyvärr sa hon.. hur ska man ställa sig till detta? jag funderar bara på att ligga lågt och höra av mig i mitten av veckan o stämma av o fråga hur hon mår eller tror ni det är en ursäkt för att inte ses? hittills har de ju absolut inte varit dåligt på några som helst plan..

ge henne tid, ingen vill träffas när man är sjuk så det är inte mycket som ursäkt utan bättre hon får va ifred tills hon mår bättre tycker jag, ni kan ju fortfarande ha kontakt via video och samtal. har ni haft sex än ? skriv att du tycker det är tråkigt hon är sjuk o att ni kan träffas så fort hon mår bättre eller nåt.
Citera
2022-01-22, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ge henne tid, ingen vill träffas när man är sjuk så det är inte mycket som ursäkt utan bättre hon får va ifred tills hon mår bättre tycker jag, ni kan ju fortfarande ha kontakt via video och samtal. har ni haft sex än ? skriv att du tycker det är tråkigt hon är sjuk o att ni kan träffas så fort hon mår bättre eller nåt.

yes vi har legat med varandra 2 gånger, hon är dock symptomfri säger hon... aa drar iväg ett sms och ligger lite lågt i 3-4 dagar tänker jag..
Citera
2022-01-22, 11:27
Medlem
Citat:
yes vi har legat med varandra 2 gånger, hon är dock symptomfri säger hon... aa drar iväg ett sms och ligger lite lågt i 3-4 dagar tänker jag..

Spela aldrig "spelet" med tjejer du vill ha, va alltid dig själv.
Hör av dig om du vill göra det. Fråga om hon behöver mat lr nått. Hon verkar ju vara hemma i karantän frisk så lär vara uttråkad.

Btw så kan majoriteten av kvinnor era konstiga regler och dissar så fort dom tendenserna syns. Kvinnor vill att mannen de dejtar hör av sig inte spelar svår.
Citera
2022-01-22, 11:40
Medlem
Citat:

Spela inga spel. Är väl bara naturligt att du hör av det kontinuerligt och ser hur det är med henne? Fråga om du kan hjälpa, t.ex. åka och handla åt henne?
Citera
2022-01-22, 12:44
Medlem
Läste nån artikel där dem forskat om att det är lättare att ligga på tinder om man har en fet bil,
Tydligen var Tesla den bästa bilen för detta, det ökade chansen att få tjejer på tinder med över 100%.
Är sugen på att köpa en tesla, någon som kan instämma att det stämmer?
Citera
2022-01-22, 13:49
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simonthabaws
Läste nån artikel där dem forskat om att det är lättare att ligga på tinder om man har en fet bil,
Tydligen var Tesla den bästa bilen för detta, det ökade chansen att få tjejer på tinder med över 100%.
Är sugen på att köpa en tesla, någon som kan instämma att det stämmer?

Låter som nåt väldigt amerikanskt.

I Sverige tror jag att det är vädigt få som bryr sig om vad du har för bil. Eller ens om du har en bil över huvud taget.
Citera
2022-01-22, 14:08
Medlem
Är det ett misstag att få med på att höras via Messenger? Känns som så då jag vet att många tjejer är ute efter att få helhet och kolla på vilka man är vän med.

Jag undviker alltid att offentligöra mig så mycket jag kan. Förr räckte det bara att man hade msn. Allra bästa att hålla sig till dejting appen fram till att man ses
Citera
2022-01-22, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Är det ett misstag att få med på att höras via Messenger? Känns som så då jag vet att många tjejer är ute efter att få helhet och kolla på vilka man är vän med.

Jag undviker alltid att offentligöra mig så mycket jag kan. Förr räckte det bara att man hade msn. Allra bästa att hålla sig till dejting appen fram till att man ses
Beror på . Många blir ju rädda eller tycker man är ett weirdo om man inte är offentlig och öppen för sociala medier.
Citera
2022-01-22, 20:28
Medlem
HemmaRambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Beror på . Många blir ju rädda eller tycker man är ett weirdo om man inte är offentlig och öppen för sociala medier.

Damernas aktivitet på sociala medier tycker jag minskar med åldern.
Citera
2022-01-22, 20:51
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaRambo
Damernas aktivitet på sociala medier tycker jag minskar med åldern.
De som lever sina liv på IG och Facebook har oftast inget att erbjuda. Produktiva, seriösa tjejer spenderar sin tid på LinkedIn ‐ när de inte jobbar.

Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Du kanske jobbar med IB. Med 80‐100 timmars jobbvecka och 100k+ i månadslön ska de bara vara tacksamma och hålla käften.
Senast redigerad av lakritc 2022-01-22 kl. 21:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in