2015-10-21, 14:56
Medlem
Gammgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Men hörrni, har ni inte varit med ibland bilder på en randomtjej, ni tycker profilbilden är antingen oklar eller bara "hmm, vill se mer av henne" och så går ni in på profilen och swipar på bilderna, så blir vissa bara "ladd" bild, alltså vit bakgrund med en snurrande grej på, kan vara så hur länge som helst?

Måtte inte detta vara bilder som tjejen har satt som "privata" bilder på facebook?

Eller är tinder SÅ jävla dåligt så den hittar bara inte bilden?
Det där upplever jag också titt som tätt. Upptäckte att problemet uppstår om du har wifi påslaget. Så fort jag slår av wifin börjar Tinder hämta data från 3G och bilderna laddas in.
Ibland behöver även appen statas om.
Citera
2015-10-21, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Skaffade tinder för någon dag sen. Händer det någonsin att en brud skriver först?
1 av 20 har skrivit. Kanske inte ska gnälla, har väl bara skrivit till 1 själv. Ändå jävligt dålig ratio.

1 på 20 är inte så illa tror jag inte med tanke på hur tjejer har det ställt på tinder

än så länge har 3 av cirka 30-35 skrivit till mig först, det är väl rätt standard kan jag tänka mig
Citera
2015-10-21, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speenns
1 på 20 är inte så illa tror jag inte med tanke på hur tjejer har det ställt på tinder

än så länge har 3 av cirka 30-35 skrivit till mig först, det är väl rätt standard kan jag tänka mig

1 av typ 400 här
Citera
2015-10-21, 18:00
Medlem
krommees avatar
Fick en superlike av en brud igår på Tinder, jag tog like bara, o efter några timmar skrev jag, inget svar, dessutom gillade hon ett ögonblick från mig, fortfarande inget svar? Like wtf?
Blir förfan skogstokig

Dessutom de flesta ja skriver med har ja börjat fråga om snap men de verkar helt jävla dödfött

Ja skriver bara att om du inte använder det eller använder den appen lite så kommer vi hej längre och typ hejrå lycka till.
Citera
2015-10-21, 18:20
Medlem
spyder123s avatar
Tinderbibeln

Hitta på scenarier
Var oseriös (säg att du är kosmonaut)
Involvera "oss". ("Du och jag är som Daniel och Vickan" blabla)
Använd inte mer smileysar än vad hon använder.
Precis innan konversationen börjar dala, byt till ett annat medium.

Se det som en dans!
Senast redigerad av spyder123 2015-10-21 kl. 18:37.
Citera
2015-10-21, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Tinderbibeln

Hitta på scenarier
Var oseriös (säg att du är kosmonaut)
Involvera "oss". ("Du och jag är som Daniel och Vickan" blabla)
Använd inte mer smileysar än vad hon använder.
Precis innan konversationen börjar dala, byt till ett annat medium.

Se det som en dans!

bra lista

personligen tycker jag att man i stort sett aldrig ska använda smileysar (typ 1 på 50 meddelanden), om man inte pratar med en 16-18 åring då. När smileysen väl kommer kommer den att betyda så mycket mer
Citera
2015-10-21, 23:59
Medlem
Fan, körde "douchebag game" på en brud trots att hon hade "gillar snällisar" i sin beskrivning

jag tyckte jag var rätt rolig men hon tog bort matchningen haha

tråkigt med tjejer som inte tål skämt
Citera
2015-10-22, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speenns
Fan, körde "douchebag game" på en brud trots att hon hade "gillar snällisar" i sin beskrivning

jag tyckte jag var rätt rolig men hon tog bort matchningen haha

tråkigt med tjejer som inte tål skämt

Inte mer än rätt åt dig då, tjomme.
Citera
2015-10-22, 01:38
Medlem
Julbordsspecials avatar
Hej på er! Skaffade Tinder för två månader sedan men började inte använda det förrän för två veckor sedan. Hade heller inga bilder innan dess (dvs helt tom profil i nästan två månader).

Tycker nu att jag får väldigt få matches trots att jag inte är ful. Kan det vara så att töserna tryckt bort mig sedan tidigare och därför inte får upp mig som alternativ längre?

Om ni vet mer citera gärna, går trögt för mig
Citera
2015-10-22, 02:17
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julbordsspecial
Hej på er! Skaffade Tinder för två månader sedan men började inte använda det förrän för två veckor sedan. Hade heller inga bilder innan dess (dvs helt tom profil i nästan två månader).

Tycker nu att jag får väldigt få matches trots att jag inte är ful. Kan det vara så att töserna tryckt bort mig sedan tidigare och därför inte får upp mig som alternativ längre?

Om ni vet mer citera gärna, går trögt för mig

Du får ha lite tålamod! Tjejer har mer krav än vad killar har, börjar du använda appen regelbundet och lägger upp några schyssta bilder kommer det gå framåt ska du se! En spännande/rolig/fyndig beskrivning är nog inte fel heller. Lycka till!
Citera
2015-10-22, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Fick en superlike av en brud igår på Tinder, jag tog like bara, o efter några timmar skrev jag, inget svar, dessutom gillade hon ett ögonblick från mig, fortfarande inget svar? Like wtf?
Blir förfan skogstokig

Prakt exempel på brudar som bara är där för bekräftelsen/followers på instagram.
Citera
2015-10-22, 17:17
Medlem
Julbordsspecials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS
Du får ha lite tålamod! Tjejer har mer krav än vad killar har, börjar du använda appen regelbundet och lägger upp några schyssta bilder kommer det gå framåt ska du se! En spännande/rolig/fyndig beskrivning är nog inte fel heller. Lycka till!

Jo jag kan även tänka mig att tjejerna har mycket mer att Swipa igenom än oss killar har dock inga bra bilder på Facebook att lägga upp. Synd att man inte kan ladda upp bilder från andra källor..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in