2022-01-12, 19:45
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
svårt göra nåt när man är ful känner jag, inte ens en ful tjej vill ha en mindre snygg kille.. dom sitter ju på höga hästar sen länge så känns som det är lite kört för min del o många... men visst är många män svin med pissig attityd det håller jag med om. jag är ju mig själv hela livet inte har jag fått nån respons ö.h från det kvinnliga könet....
Precis. Bara BS att man ska jobba på sig själv när utseendet är vad som värderas främst och ger allt annan en chans.
Citera
2022-01-12, 20:11
Medlem
Fagbosses avatar
Fast många incels är ju inte speciellt fula. Dem tror dem är det men med de minsta justeringarna så skulle dem flesta se helt ok ut. Många av dem ser ut som insnöade tråkmånsar som knappt kan le dock. En del av dem som kommit ut i media har ju t.om sett bra ut.
Citera
2022-01-12, 20:22
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagbosse
Fast många incels är ju inte speciellt fula. Dem tror dem är det men med de minsta justeringarna så skulle dem flesta se helt ok ut. Många av dem ser ut som insnöade tråkmånsar som knappt kan le dock. En del av dem som kommit ut i media har ju t.om sett bra ut.
Finns många potatisnunor på Tinder. Pröva att vara kvinna för en dag.

Incels som faktiskt ser OK ut har ingen fördel av det när 2-3/10-tjejer satsar på 8+/10-killar.
Senast redigerad av lakritc 2022-01-12 kl. 20:26.
Citera
2022-01-12, 23:11
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunitas1
Du är störd i huvudet. Hur kan man inte hitta en duglig partner bland 10.000+ genomgånga profiler på Tinder.

En normal svensk man måste duga åt en normal svensk kvinna annars är det något riktigt fel. Du är inte exceptionell eller speciell som person på något vis. Du är precis lika vanilj och grå som alla andra kvinnor.

Jag kan lätt hitta en kvinna som är bra nog som långsiktig partner att flytta ihop och bilda familj på bara 50 swipeade profiler. Om kvinnor inte kan det är det något fel mentalt med dom.
10 000? Jag har knappt fått 2500 likes. Kollar som regel dem som gillar mig. Engagemang är alltid avgörande. Man bildar inte familj med någon man måste jaga

Tror du på fullaste allvar att någon som inte lägger tid på mig, är någon jag skulle ränna efter och böna om att spendera tid med sitt barn?

Aldrig påstått att jag är märkvärdigare än andra. Men vet du vad, om jag någonsin under mitt liv hade haft en endaste människa inom vardagen till att dagligen innebära stöd. Då hade jag kommit jäkligt långt. Vad har resten av er för ursäkter till att vara mediokra som andra? Min är åtminstone bärande.

Du är bättre än mig, bevisa det istället för att hacka på mig. Fixa den där du då kan istället för att citera och fokusera på mig eller ens skriva i tråden med konto på Tinder. Du behöver ju inte det säger du
Senast redigerad av AdMortem 2022-01-12 kl. 23:47.
Citera
2022-01-12, 23:43
Medlem
Xpander-s avatar
Det är väl fortfarande så att det är en väldigt stor andel män i förhållande till kvinnor, så redan där är det dåliga odds.

Sedan borde sminkade bilder, samt alla dessa filter kvinnor lägger på förbjudas, så det går att se hur hon egentligen ser ut.

De kvinnor som är intressanta hänger inte på Tinder.

Mycket ensamma mammor och tjockisar. nja, gör hellre annat än att slänga iväg tid på det där.

Tror de flesta gör sig själv en tjänst om de avinstallerar.
Citera
2022-01-13, 02:18
Medlem
Bra bilder är väldigt viktigt känns det som,
Men vad anses som bra bilder inom tindervärlden?
(För män).

Bio, skippa eller skriva något kort?
Citera
2022-01-13, 09:48
Medlem
Disco.Destroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Precis. Bara BS att man ska jobba på sig själv när utseendet är vad som värderas främst och ger allt annan en chans.

Alltså det finns väldigt få perfekta män som har allt. Korta män, vad ska man säga till dem? Ge upp, du är för kort.
Nä är man kort så får man jobba på andra område. Skaffa V-överkropp och väx i bredden istället. Köp skor som gör att du är några cm högre, osv.
Är du ful så finns de andra område där med. Du behöver inte vara perfekt utan den bästa versionen av dig själv. Kan du inte ändra på något, jobba på andra område.
Citera
2022-01-13, 10:55
Medlem
Xpander-s avatar
Hittade ett yt klipp som jag tror stämmer väldigt bra kring dynamiken i dagens dejting, särskilt online som Tinder vilken är ytlig till max

https://youtu.be/VqIqil-B0U8
Senast redigerad av Xpander- 2022-01-13 kl. 10:59.
Citera
2022-01-13, 11:45
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disco.Destroyer
Alltså det finns väldigt få perfekta män som har allt. Korta män, vad ska man säga till dem? Ge upp, du är för kort.
Nä är man kort så får man jobba på andra område. Skaffa V-överkropp och väx i bredden istället. Köp skor som gör att du är några cm högre, osv.
Är du ful så finns de andra område där med. Du behöver inte vara perfekt utan den bästa versionen av dig själv. Kan du inte ändra på något, jobba på andra område.
I inläggen tidigare handlade "jobba på" om att man skulle få bättre jobb, tjäna mer pengar och liknande.

Att ge ett sådant råd till en flintskallig, kort man med ett orcher-ansikte skulle ju bara vara för skrattretande. En efterblivenhet på en ny nivå.
Citera
2022-01-13, 12:01
Medlem
Disco.Destroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
I inläggen tidigare handlade "jobba på" om att man skulle få bättre jobb, tjäna mer pengar och liknande.

Att ge ett sådant råd till en flintskallig, kort man med ett orcher-ansikte skulle ju bara vara för skrattretande. En efterblivenhet på en ny nivå.

Det är egentligen vad en flintskallig, kort, ful man kan göra. Get bank.
Eller har du bättre förslag?
Citera
2022-01-13, 12:36
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Hittade ett yt klipp som jag tror stämmer väldigt bra kring dynamiken i dagens dejting, särskilt online som Tinder vilken är ytlig till max

https://youtu.be/VqIqil-B0U8

Bra klipp du postade. Ett klipp som de flesta borde titta på men som Tinder absolut inte vill att vi ska göra då deras affärsmodell bygger på att Sub5 och Normies betalar för något de aldrig eller sällan kan få.

Om majoriteten av oss killar förstod det som klippet visar skulle Tinder dö ganska fort. Men så har vi också detta med hoppet. De flesta hoppas in i det längsta för ett liv utan hopp blir mycket tuffare att leva såvida man inte går MGTOW. Detta kräver dock mer arbete och de flesta killar är också för lata för det. Att ha hopp och leta andra faktorer att skylla på är enklare.

// CC
Citera
2022-01-13, 12:52
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disco.Destroyer
Det är egentligen vad en flintskallig, kort, ful man kan göra. Get bank.
Eller har du bättre förslag?

såna får nog köpa sig en sexdocka..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in