Citat:
Ursprungligen postat av
Lagunitas1
Du är störd i huvudet. Hur kan man inte hitta en duglig partner bland 10.000+ genomgånga profiler på Tinder.
En normal svensk man måste duga åt en normal svensk kvinna annars är det något riktigt fel. Du är inte exceptionell eller speciell som person på något vis. Du är precis lika vanilj och grå som alla andra kvinnor.
Jag kan lätt hitta en kvinna som är bra nog som långsiktig partner att flytta ihop och bilda familj på bara 50 swipeade profiler. Om kvinnor inte kan det är det något fel mentalt med dom.
10 000? Jag har knappt fått 2500 likes. Kollar som regel dem som gillar mig. Engagemang är alltid avgörande. Man bildar inte familj med någon man måste jaga
Tror du på fullaste allvar att någon som inte lägger tid på mig, är någon jag skulle ränna efter och böna om att spendera tid med sitt barn?
Aldrig påstått att jag är märkvärdigare än andra. Men vet du vad, om jag någonsin under mitt liv hade haft en endaste människa inom vardagen till att dagligen innebära stöd. Då hade jag kommit jäkligt långt. Vad har resten av er för ursäkter till att vara mediokra som andra? Min är åtminstone bärande.
Du är bättre än mig, bevisa det istället för att hacka på mig. Fixa den där du då kan istället för att citera och fokusera på mig eller ens skriva i tråden med konto på Tinder. Du behöver ju inte det säger du