2022-01-08, 17:28
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Du vill inte bli ihop med män? Förstår att du inte du vill bli ihop med dom du inte är intresserade av. Men det jag menar är att det framstår som att du har orimligt höga krav och verkar vara väldigt lätt att skrämma bort. Verkar helt enkelt vara lågt i tak för vad du kan tolerera så det borde rimligen leda till att du intresserar dig för män som kan upprätthålla en fasad tillräckligt bra. Men sånt blir slitsamt i längden. Det du letar efter är en dröm som slutligen kommer sluta olyckligt. Du kommer inse att det finns något störigt hos alla personer du träffar, och jag kan lova dig att detsamma gäller för folk som träffar dig. Ha lite ödmjukhet och tänk på att vi alla kommer dö en dag och ingen kommer komma ihåg dig.
Nej. Mina krav är låga och ni förvränger det jag förtydligar för att stigmatisera mig som svårare än vad jag är.

Jag är inte heller intresserad av att behålla någon som inte passar mig.

Lägg ner hela saken med att förklara för mig något kring mig själv. Det är sannolikt jag som förstår andra bättre än att du gör det.

Jag har skrivit en bok vilket innebär att folk kommer minnas mig längre än dig. Ha ödmjukhet inför det faktum att du gissar saker på väldigt lite kring en hel person istället för att betrakta världen så fyrkantigt.
Citera
2022-01-08, 17:31
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Det var ju i princip samma ska jag skrev? På vilket sätt skiljer sig det jag skrev? Jag har aldrig någonsin känt någon som har "frågat" om de får kyssa en tjej utan man har förstått att det har upstått sexuell spänning och närmat sig för att bekräfta det. Säger hon nej, så är det nej. Vad var det konstiga?

Fast du kanske hänger i feministkretsar där man t.om måste fråga tjejen: "får jag kolla i dina ögon?".

Se mig i ögonen och se dem rulla över din attityd eller dina åsikter kring mig. När du ser (såklart vem som helst ser det) kom ihåg att det betyder: Jag bryr mig inte och jag har i alla tider kunnat se lika otrevlig ut som alla andra. Jag valde att inte göra det.

Låt mig visa min högaktning och respekt för dina höga hästar =
Citera
2022-01-08, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariadnee
Vad är du bekväm med att göra? Om jag satt bredvid dig i en soffa och var tänd på dig hade jag velat att du la handen på mitt ben, eller höll kvar min blick när vi slutat prata. Om jag fortsätter se dig i ögonen då vill jag att du ska kyssa mig.
Ah okej, ska man bara lägga handen där eller massera?
Citera
2022-01-08, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simonthabaws

Börja med handen och kolla reaktionen
Citera
2022-01-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simonthabaws

Det finns mängder med andra trådar för oskulder som vill diskutera strategier för att pussa en kvinna. Du kan väl ta det där istället?

Men ditt större problem är att du ens försöker ta relationsråd av kvinnor här, du gör grundfelet nummer ett.
De har ingen erfarenhet av att dejta kvinnor, ingen djupare förståelse för hur de fungerar och är mer benägna att säga massa PK-skit som direkt kommer att hindra dina resultat om du lyssnar på dem. Få kvinnor skulle t. ex. erkänna att de är en kukslyna som vill att du kysser dem inom loppet av 10-15 min på en dejt och dominant leder ut dem från baren eller vad fan ni sitter på efter ca en timme och knullar dem hemma hos dig, då det signalerar maskulina egenskaper som självförtroende och är något som sticker ut. Få skulle säga sådana saker eller som att de vill sättas på plats av en man, trots att det är just vad väldigt många kvinnor svarar extremt bra på.

75% av att skaffa sig någon form av "game" med kvinnor grundar sig faktiskt i att skita i allt vad kvinnor har att säga kring relationer och raggning, de har i princip aldrig någonting av värde att tillföra.

Dessutom är den sortens kvinnor som söker sig till sådana här trådar i 99% av fallen rena psykfall som ständigt drar iväg på arga rant om deras ex och hur de är så himla snygga, inte behöver en man, hur män är hemska och yadayada och de spammar ad infinitum. Genom åren har vi sett många sådana här som DixieD och AdMortem. De lider av psykisk ohälsa och tar du tinder-råd av sådana kommer du bara vilseledas till katastrofresultat.
Senast redigerad av trevliggrabb 2022-01-08 kl. 18:47.
Citera
2022-01-08, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storsken
fint ändå!

asså jag känner bara att jag inte orkar träffa fler människor genom appen för jag är helt säker på hur de kommer att sluta.

senaste jag träffade var så sjukt på mig och intresserad i början och sen bara blev hon som en helt annan människa när jag började visa lite känslor - hon sa då att hon inte ville ha något seriöst men ville fortsätta som innan med kramar, kyssar etc, vi låg aldrig med varandra men de var jävligt nära tills de att jag avbröt de i sista sekund (vill som sagt inte ligga och sen försvinner dom) har fortfarande kvar henne som vän på sociala medier men har sagt till henne att jag inte vill ha någon kontakt på åtminstone några månader, hoppas ju att hon ändrar sig men de tror jag ju knappast att de kommer hända.

ursäkta luddig text - men jag orkar knappt diskutera ämnet, fy fan va tråkigt det är att bara ligga...
När du visar att gillar henne så mycket och du inte är en match för henne längre tröttnar hon. Det borde inte vara så här men så funkar det idag. Jag blir också så att jag liksom inte kan spela om jag verkligen får känslor för en kvinna. På gott och ont.
Citera
2022-01-08, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Det finns mängder med andra trådar för oskulder som vill diskutera strategier för att pussa en kvinna. Du kan väl ta det där istället?

Men ditt större problem är att du ens försöker ta relationsråd av kvinnor här, du gör grundfelet nummer ett.
De har ingen erfarenhet av att dejta kvinnor, ingen djupare förståelse för hur de fungerar och är mer benägna att säga massa PK-skit som direkt kommer att hindra dina resultat om du lyssnar på dem. Få kvinnor skulle t. ex. erkänna att de är en kukslyna som vill att du kysser dem inom loppet av 10-15 min på en dejt och dominant leder ut dem från baren eller vad fan ni sitter på efter ca en timme och knullar dem hemma hos dig, då det signalerar maskulina egenskaper som självförtroende och är något som sticker ut. Få skulle säga sådana saker eller som att de vill sättas på plats av en man, trots att det är just vad väldigt många kvinnor svarar extremt bra på.

75% av att skaffa sig någon form av "game" med kvinnor grundar sig faktiskt i att skita i allt vad kvinnor har att säga kring relationer och raggning, de har i princip aldrig någonting av värde att tillföra.

Dessutom är den sortens kvinnor som söker sig till sådana här trådar i 99% av fallen rena psykfall som ständigt drar iväg på arga rant om deras ex och hur de är så himla snygga, inte behöver en man, hur män är hemska och yadayada och de spammar ad infinitum. Genom åren har vi sett många sådana här som DixieD och AdMortem. De lider av psykisk ohälsa och tar du tinder-råd av sådana kommer du bara vilseledas till katastrofresultat.

Är ju ingen oskuld, har legat med runt 80 st. Men just tinderdejter tycker jag är rätt stelt ibland speciellt när man är nykter, inte min hemmaplan.
Citera
2022-01-08, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Problemet är det att ni män tror att ni kan överbevisa mina erfarenheter av många års dejting då jag aldrig attraherats av någon vid möte utan enbart ordnat det som arrangemang eftersom ni män inte vill ta er tid att lära känna kvinnor för att bygga upp intresset.

Jag vill inte ha er påflugenhet. Er vägran att förstå att nej är nej, även om man dejtar. Förra frågade om han fick kyssa mig. Jag sa nej flera gånger. Sedan känner jag mig påtvingad en situation och måste kyssa någon utan att känna ett dugg.

Ska jag börja säga åt dem så fort jag ser dem att jag inte är attraherad? Känner det alltid vid första ögonkastet.

Låta dem komma till mig och be dem vända?

Ni fattar inte att ni slösar er tid för att kvinnor inte känner något. Många män säger att kvinnor bara vill ligga eller att det var en gång ingenting mer. I tron att de är attraktiva när de fått den största dissen män någonsin kunnat få genom evolutionen. Vet ni hur lågt värderade ni är hos kvinnor när de inte vill ha relationer med er och inte vill se er två ggr? Det innebär att de som är drabbade, har extremt stora problem faktiskt. I personligheten. Sexuell prestation osv.

Kommer med tips bara. Kör man fast får man kanske ändra strategi och tankesätt?
Citera
2022-01-08, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb

Tack. Just som jag skrollat igenom tråden och tappat hoppet om mänskligheten så återfick jag just en smula hopp. Med det sagt så ska man komma ihåg att tillfälliga sexuella förbindelser är inte för alla. Om man vill ha något åt det mer seriösa hållet så även om kvinnan vill så vänta till typ tredje dejten med att skicka på henne. Min erfarenhet är att om man ligger på första dejten så blir man på sin höjd kk's.
Citera
2022-01-08, 23:49
Medlem
Jag har sett hur några av mina tjejkompisar som är mellan 4-6 av 10 får 99+ på 3 min haha Sverige är helt cp knullat🤣
Citera
2022-01-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Jag har sett hur några av mina tjejkompisar som är mellan 4-6 av 10 får 99+ på 3 min haha Sverige är helt cp knullat🤣

Tänk alla desperata invandrare som inte får knulla sina muslimska tjejer, utan raggar på alla svenska tjejer för ligg.Tinder är smockfull med alla enssmkommande, 18-20åringar som är i sina mest brunstiga och kåt dagar, och de trycker gärna in det i en 4a, fast de själva obejktivt sätt är en 8, om vi bortser från ras och ideal.

Det är faktiskt inget fel med att sätta på en 4a.Det är inte hur snygg tjejen är som avgör, utan hur kåt man är som man. Ju kåtare man är, desto bättre blir sexet. Är man riktigt kåt, så njuter man att knulla en 4a. Har själv aldrig haft sex med en 4a, men vill bara säga att kåtheten är egentligen det viktigaste.
Senast redigerad av stroganof 2022-01-09 kl. 00:23.
Citera
2022-01-09, 00:41
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
När du visar att gillar henne så mycket och du inte är en match för henne längre tröttnar hon. Det borde inte vara så här men så funkar det idag. Jag blir också så att jag liksom inte kan spela om jag verkligen får känslor för en kvinna. På gott och ont.

Har hänt mig också trots att tjejen varit mest på och intresserad i början. Har också svårt dölja känslor när de väl infinner sig. Man måste tyvärr bibehålla osäkerheten så att de inte vet var de har en. Som att de förlorar respekten för en annars. Fruktansvärt tråkigt och omoget att man är tvungen hålla på så men det är så här det funkar oavsett vad någon säger. Spelar ingen roll om det är den snälla bibliotekstjejen eller Stureplansplingan, det är samma grej bara olika mycket. Sicket beteende egentligen.
Senast redigerad av AnodKatod 2022-01-09 kl. 00:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in