Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-09, 13:03
Medlem
Hej! Jag får felmeddelandet ”Hoppsan! Något gick fel. Försök igen senare. (A:42901)” när jag försöker logga in på appen med hjälp av sms-koden. Någon som vet hur jag löser det? 🙂
Citera
2022-04-09, 14:22
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Grattis till dig och Farzan! Han har väl också 9000 likes?

Farzan PM'ade mig idag och sa det iaf: https://ibb.co/F7s1BKm

Tar det stopp där vid 9000 kanske? Den som lever får se

Jag gör inte alls som ni. Sveper väldigt lite bland de som likeat mig.
Ja, Farzan och jag är bästa kompisar och det har jag skrivit om tidigare. Runt 9000 likes så är det svårt att få fler, det faller bort lika många som kommer in. Kvinnor verkar lätt kunna komma över den gränsen.
Citera
2022-04-09, 14:56
Medlem
Herregud vad alla tjejer är tråkiga på Tinder? De BEGRIPER ju inte ens vad som är hett, sexigt eller charmigt för killar? Inte undra på att de är singel där?

De flesta tjejer ler inte ens bilder ?

Studier visar gång på gång att när killar får se en tjej som är neutral på en bild och sedan leer på en annan så lyser hela centrumet för dopaminutsöndring??

Varför kan inte alla tjejer som har game och förstår hur man gör, berätta för era singeltjejer vad dom gör fel?

Fullt med massor filter, ”jag vill hitta en kompis så får vi se hur det blir” skriv något roligt för helvete
Citera
2022-04-09, 17:11
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Grattis till dig och Farzan! Han har väl också 9000 likes?

Farzan PM'ade mig idag och sa det iaf: https://ibb.co/F7s1BKm

Tar det stopp där vid 9000 kanske? Den som lever får se

Jag gör inte alls som ni. Sveper väldigt lite bland de som likeat mig.

Nu är jag nyfiken vilken turordning är era bilder?
Hur ser profilbilden ut? Endast ansikte?
Bild nummer 2?
3?
4?

Jag får matchningar på 8/10 utseendemässigt, men väldigt, väldigt sällan. Då pratar vi en per 2-3 veckor, om jag har tur.
Svenska kvinnor verkar vara väldigt kräsna och matchar man så är de väldigt svåra.
Eftersom jag är född på Balkan så har jag testat att svepa där. Får mycket bättre resultat och med yngre/snyggare kvinnor.
Toligtvis inte pga att jag bor i Sverige då de flesta blir överraskade på avståndet.
Citera
2022-04-09, 19:09
Medlem
Rollokolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
Bild nummer 2?
3?
4?

Jag får matchningar på 8/10 utseendemässigt, men väldigt, väldigt sällan. Då pratar vi en per 2-3 veckor, om jag har tur.
Svenska kvinnor verkar vara väldigt kräsna och matchar man så är de väldigt svåra.
Eftersom jag är född på Balkan så har jag testat att svepa där. Får mycket bättre resultat och med yngre/snyggare kvinnor.
Toligtvis inte pga att jag bor i Sverige då de flesta blir överraskade på avståndet.
Svårt att säga exakt turordning men man brukar säga att din första och sista bild bör vara de bästa.
Har du en bild du känner är svag så är det bättre med färre bilder än med en extra bild du inte är nöjd med.

Testa dina bilder på https://www.photofeeler.com/ för att få input på dina bilder.
Citera
2022-04-09, 19:41
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
Bild nummer 2?
3?
4?

Tror inte ordningen är jätteviktig. Du ska ändå synas tydligt på alla bilder.

Photofeeler är en incelsida för de som helt saknar taktkänsla för när de ser bra ut eller inte. Så ingenting jag rekommenderar eller känner är nödvändigt iaf.

Du får jobba på att se mer helylle och svensk ut! Verkar fungera bra på Tinder iaf 😀
Citera
2022-04-09, 20:12
Medlem
Hegamons avatar
Jag fick mycket matchningar på Tinder tidigare. Nu får jag inga alls. Varför? Vad har hänt? Är det så att konkurrensen ökat med 500% genom att antalet män ökat lavinartat? Så jag dippat ner i träsket bland ointressanta män? Jag får verkligen ingen respons alls numera.

Det är inget numbers game numera, vilket det var tidigare. Det går bara inte. Jag har provat ta massa olika bilder under lång tid, som jag bytt ut regelbundet. Vad ska jag göra?
Citera
2022-04-09, 20:27
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag fick mycket matchningar på Tinder tidigare. Nu får jag inga alls. Varför? Vad har hänt? Är det så att konkurrensen ökat med 500% genom att antalet män ökat lavinartat? Så jag dippat ner i träsket bland ointressanta män? Jag får verkligen ingen respons alls numera.

Det är inget numbers game numera, vilket det var tidigare. Det går bara inte. Jag har provat ta massa olika bilder under lång tid, som jag bytt ut regelbundet. Vad ska jag göra?

Du har blivit äldre?
Citera
2022-04-09, 20:32
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Du har blivit äldre?

Helt klart. Men samtidigt har ålder aldrig haft betydelse för mig. Det som spelade roll var vilka bilder jag hade. Det kanske är så att användare som är kvinnor, sorterar bort män som har en viss ålder och uppåt. Jag vet ej hur urvalet funkar. Men om jag låt säga raderat mig och satt min ålder på 28 så tror jag ej det spelat någon roll. Det är som att oavsett vilka bilder jag lägger upp, så är det inte intressant. Jag kan till och med lägga upp exakt samma bilder som fick kopiöst mycket svar för några år sedan, idag ger dessa bilder inga matchningar alls.
Citera
2022-04-09, 21:04
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Helt klart. Men samtidigt har ålder aldrig haft betydelse för mig. Det som spelade roll var vilka bilder jag hade. Det kanske är så att användare som är kvinnor, sorterar bort män som har en viss ålder och uppåt. Jag vet ej hur urvalet funkar. Men om jag låt säga raderat mig och satt min ålder på 28 så tror jag ej det spelat någon roll. Det är som att oavsett vilka bilder jag lägger upp, så är det inte intressant. Jag kan till och med lägga upp exakt samma bilder som fick kopiöst mycket svar för några år sedan, idag ger dessa bilder inga matchningar alls.

Jo, de flesta har ett åldersintervall de söker inom. Mkt möjligt att du passerat övre gränsen för dem du själv är intresserad av.
Citera
2022-04-09, 22:04
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jo, de flesta har ett åldersintervall de söker inom. Mkt möjligt att du passerat övre gränsen för dem du själv är intresserad av.
Många tjejer springer ju runt med Tinderappen plingades stup i kvarten. De flesta rör nog aldrig inställningarna och har upp till 15 år äldre eller vad det nu är som är standard.
Citera
2022-04-09, 22:17
Medlem
Hegamons avatar
Jag får ungefär vart 20 onde ful asiatiska som ser staged ut. Alltså ful asiatiska som jag ej är intresserad av och som ser ut som fake. Varför är det så? Ska jag radera min IP:adress?

Ska jag skita i de svenska tjejerna och enbart inrikta mig på tjejer utomlands?
Senast redigerad av Hegamon 2022-04-09 kl. 23:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in