Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-19, 09:26
Medlem
empoisonnes avatar
Nu sveper jag inte längre men många av mina kompisar gör. Ett ständigt diskussionsämne är dessa män som anger:

-dominant
-bra jobb
-bild som endast visar slips och skjorta - ingen ansiktsbild
-DS
-film på någon (knappt ens händerna syns) som rattar Porsche eller Tesla

Citera
2021-03-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Nu sveper jag inte längre men många av mina kompisar gör. Ett ständigt diskussionsämne är dessa män som anger:

-dominant
-bra jobb
-DS

I positiva eller negativa ordalag?
Citera
2021-03-19, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jag testade på tinder för ett tag sedan, är det bara jag som tycker att det känns ganska ointressant och desperat?

Det är fredag kväll och kvaliteten har plötsligt förbättrats. Det verkar som att attraktiva kvinnor döljer sig till vardags men dyker upp till helgen?
Citera
2021-03-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det är fredag kväll och kvaliteten har plötsligt förbättrats. Det verkar som att attraktiva kvinnor döljer sig till vardags men dyker upp till helgen?

Det låter rimligt. En förklaring kan vara att man har mer tid då. Först ska man hitta matchning, sedan chatta en del, sånt är fördel med att vänta till helgen, så det inte bara blir hastigt
Citera
2021-03-20, 09:35
Medlem
Nu blir jag väll totalsågad av vissa. Men hur ser detta ut? jag tänkte jag har lite bilder på mej, skriver t.ex stabil, bra ekonomi, mm. Sedan bland alla de bilder man kan swipa förutom mej själv, så har jag en printscreen på mitt bank konto, där det sitter 300 tusen..?
Citera
2021-03-20, 09:53
Jag har blivit bannad på Tinder och helt orättvist behandlad av företaget trots jag betalat för guld flera gånger. Är det någon mer som blivit drabbad?

Jag skickar inga kukbilder, jag har inga spännbilder, jag har inte hotat någon eller varit grov i mun. Visst har man blivit triggad och haft något enstaka tjafs. Jag använde också samma texter och bad om annan app ganska så fort men vem pallar stanna kvar på appen? Jag gillar att inte att skriva på min mobil.

Bittra tjejer och troll som sitter och spammar anmäl är enda förklaringen.
Citera
2021-03-20, 11:47
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
I positiva eller negativa ordalag?

Negativa.

Att se slips och ratt är sjukt ointressant.
Citera
2021-03-20, 11:59
Medlem
lakritcs avatar
Citat:

-dominant
-bra jobb
-DS

Man förstår ju ändå att de inte vill visa ansiktet och outa sig. Så mobbade de hade blivit om identiteten röjts och fetstilt framkommit.
Citera
2021-03-20, 12:44
Medlem
Män som skriver att de är dominanta är så pinsamma. Ungefär som att skriva att man är stark. På samma sätt som en tjej som manifesterar att hon är undergiven. Totalt ointressant.

Men det är väl dessa som klickar antagligen, Master Mats och Menlösa Malin
Citera
2021-03-20, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaRambo
Det är inte ens en årslön. Alla har en sådan buffert
Ja, det har du rätt i, tack för din input. Kanske dumt att göra bort sej då. Men samtidigt är ju en stor del av befolkningen upp till tänderna skuldsatta. Folk har ju fastigheter och grejer förvisso. Undrar hur många som har sådant i rena cash? Vad sägs om en bild med sina specialbeställda kondomer? Extra stor tjocklek, näst största, vilket visas på paketet som syns på bilden.?
Citera
2021-03-20, 18:45
Medlem
Jag är totalt beroende av tinder, jag träffar tre-fyra olika kvinnor i veckan och samtidigt inte avslutar relationerna med de andra.

På något jävla under lyckas jag genom att vara ärliga mot alla jag träffar att jag är polly att behålla alla tjejer tills de blir kära i mig och sårade att jag träffar andra.

Jag har blivit sexberoende helt enkelt och det tär på mitt psyke, någon annan med liknande problem? För många låter det säkerligen som ett icke-problem men jag har tappat "riktiga" vänner då all min lediga tid går ut på att träffa tjejer.
Citera
2021-03-20, 18:54
Medlem
BigHouses avatar
Citat:

-dominant
-bra jobb
-DS

Samma med kvinnor på Tinder. Får upp bilder på nåt irrelevant som en blomma, eller tjejer som inte visar ansiktet, när jag svajpar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in