Citat:
Ursprungligen postat av
nornaa
Fast det spelar väl ingen roll ? En kompis till mig berättade att dom flesta killar på den sidan trycker like på alla utan att ens kolla, fick det även bekräftat i denna tråd.
Förstår inte alls varför du citerar mig, vad har din text med någonting att göra kring det jag eller den jag citerade diskuterade?
Men för all del.
Jag vet inte hur andra män gör men jag vet hur jag gör och ett fåtal andra som är framgångsrika på appen och varken jag eller nån av dem gör så. Så frågan är vad ditt inlägg spelar för roll? Den typ av män som kvinnor ändå vill ha, har ju alternativ på appen och kommer ju välja att gå ut på dejt med en kvinna som har bättre bilder framför en med sämre bild förutsatt att det andra är i princip lika.
Men jag vet inte, många på appen verkar ju bara vara fjortisar som är intresserad av att samla många matchningar. Är det det som är ditt syfte så visst, skit i dina bilder då du lär få många matchningar ändå som tjej. Skillnad dock på att få ut en man med kvalitet på dejt och lyckas behålla honom.