2020-11-10, 00:23
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Försöker radera kontot. Det kommer bara upp "misslyckades med att radera kontot"

What to do??????? Någon som varit med om detta men lyckats ta bort det
Kanske fungerar om du gör det via appen i webbläsaren?
Citera
2020-11-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Kanske fungerar om du gör det via appen i webbläsaren?
Provade. Gick inte
Citera
2020-11-10, 02:55
Medlem
Tokswajpat på alla som ser hyfsade ut i 4 dagar nu, 2 matchningar, en 16-åring och en som inte svarade på meddelande. Problemet kan ligga i att i princip samtliga finns över 100 km bort och inte får upp mig, det är fint att bo i obygden.

Eller så är jag en ful jävel helt enkelt
Citera
2020-11-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBean96
Tokswajpat på alla som ser hyfsade ut i 4 dagar nu, 2 matchningar, en 16-åring och en som inte svarade på meddelande. Problemet kan ligga i att i princip samtliga finns över 100 km bort och inte får upp mig, det är fint att bo i obygden.

Eller så är jag en ful jävel helt enkelt
Haha. Njae det är så det funkar för de flesta helt enkelt. Men ge inte upp direkt.

Det rullar på , det svåra är att få ut dom på en träff. Det är här man märker att många inte är där för just det utan för lek och smicker.
Citera
2020-11-10, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
19, 26, 25

Inget av det, plus och gold är till för de som saknar charm och utseende.

3 stycken är ingen konst att få ut på en vecka om man ligger i grindar tjejerna. Har haft 4 på en vecka som mest varav två stycken inom ett dygn. Allt handlar om din approach och vad du gör. Ett bra initiativ till träff är ett telefonsamtal, det sätter personlig prägel på det hela och det är betydligt lättare att få till en träff efter det.
Citera
2020-11-10, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Va? Är tjejer i småorter mindre kräsna?

Som Stockholmare och besöka nattklubbar i andra städer är det mer eller mindre att bara peka på vilken brud man vill gå hem med.

Kanske därav det utbreda Stockholmshatet.

Tjejer i småorter är inte kräsna överhuvudtaget. Här går att hitta damer av högsta rang som glatt följer med en svulstig raggare hem från den lokala krogen. Du behöver varken vara uppklädd eller ha tur med det genetiska för att få hem dom.
Citera
2020-11-10, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Haha. Njae det är så det funkar för de flesta helt enkelt. Men ge inte upp direkt.

Det rullar på , det svåra är att få ut dom på en träff. Det är här man märker att många inte är där för just det utan för lek och smicker.
Det fetade:

Visst är vissa säkert så, men det troligaste är väl att de flesta träffar snyggare alternativ ur jättehögen av matchningar.

Edit: annars håller jag med av min personliga erfarenhet att det svåra är att få till dejt. Väl på dejt brukar det gå fint.
Senast redigerad av MycketOintressant8 2020-11-10 kl. 12:47.
Citera
2020-11-10, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Det fetade:

Visst är vissa säkert så, men det troligaste är väl att de flesta träffar snyggare alternativ ur jättehögen av matchningar.

Edit: annars håller jag med av min personliga erfarenhet att det svåra är att få till dejt. Väl på dejt brukar det gå fint.
Exakt, det är sällan man har en dålig dejt även om man inte gifter sig med alla man träffar.
Citera
2020-11-10, 13:53
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Exakt, det är sällan man har en dålig dejt även om man inte gifter sig med alla man träffar.
Tycker det är relativt lätt att kunna åtminstone styra upp en dejt i veckan om man vill. Men sen är vissa tjejer så jävla tråkiga.
Så fort man går förbi det ytliga snacket om utbildning, jobb och vad man brukar göra på fritiden så hänger dom inte med.
Det är inte ofta dom själv vågar bjuda på sig och dra till ett skämt eller två.
Men detta är kanske bara 40% av fallen i och för sig. Sen gör jag ingen direkt större filtrering av tjejer innan man går på dejt förutom själva utseendet då.
Citera
2020-11-10, 13:56
Medlem
Citat:
Tycker det är relativt lätt att kunna åtminstone styra upp en dejt i veckan om man vill. Men sen är vissa tjejer så jävla tråkiga.
Så fort man går förbi det ytliga snacket om utbildning, jobb och vad man brukar göra på fritiden så hänger dom inte med.
Det är inte ofta dom själv vågar bjuda på sig och dra till ett skämt eller två.
Men detta är kanske bara 40% av fallen i och för sig. Sen gör jag ingen direkt större filtrering av tjejer innan man går på dejt förutom själva utseendet då.
Kanske lite det jag hakar upp mig på , att de flesta inte är kapabla att föra en konversation vidare. Märkligt. Men hur gör du då? Frågar du direkt om ni ska ta en öl eller vad för taktik har du?
Citera
2020-11-10, 14:07
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Kanske lite det jag hakar upp mig på , att de flesta inte är kapabla att föra en konversation vidare. Märkligt. Men hur gör du då? Frågar du direkt om ni ska ta en öl eller vad för taktik har du?
Experimenterar och förfinar mina metoder just nu.

Men som jag har gjort tidigare brukar det gå till såhär, respons är inom parantes:
- Hej, hur är läget? - (25%)
- Vad gör du nu/Haft en bra helg/Vad har du gjort idag/Vad brukar du göra för kul - (75 %)

- Svarar, kommenterar, kanske drar något skämt

- Några planer i helgen?
- Om hon lämnar en öppning: Skulle du vilja ta en öl med mig? Annars: Skulle du vilja ta en öl med mig någon dag nästa vecka? (50%, varav tillräckligt många säger ja)
Sedan när hon säger ja så bestämmer man bara dag, plats och tid. Frågar lite om hon har några preferenser på ett ställe och om hon inte har det föreslår man plats och tid varefter hon kanske vill ändra på något.

Sedan är det 15% chans att hon avbokar samma dag eller dagen innan då jag inte brukar göra så mycket uppföljning. 30% av gångerna förvarnar hon att hon blir försenad ca 30 min. Kan vara ett bra tips att skriva på förmiddagen samma dag som man ska ses, typ: Ska bli kul att ses ikväll, hoppas du får en fin dag!

Inledningsvis så skulle jag faktiskt rekommendera gifar. Det har fått väldigt bra respons har jag märkt av någon anledning på sistone. Väldigt barnsligt, men man får väl helt enkelt anpassa sig till vad dom går igång på. Skulle också försöka spegla valet emojis lite efter vilka typer dom själva använder. Jag höftar responsantalet också, har egentligen ingen koll vad de exakta talen är, så autistisk är jag inte.
Senast redigerad av Unisertit 2020-11-10 kl. 14:13.
Citera
2020-11-10, 14:17
Medlem
Citat:
Experimenterar och förfinar mina metoder just nu.

Men som jag har gjort tidigare brukar det gå till såhär, respons är inom parantes:
- Hej, hur är läget? - (25%)
- Vad gör du nu/Haft en bra helg/Vad har du gjort idag/Vad brukar du göra för kul - (75 %)

- Svarar, kommenterar, kanske drar något skämt

- Några planer i helgen?
- Om hon lämnar en öppning: Skulle du vilja ta en öl med mig? Annars: Skulle du vilja ta en öl med mig någon dag nästa vecka? (50%, varav tillräckligt många säger ja)
Sedan när hon säger ja så bestämmer man bara dag, plats och tid. Frågar lite om hon har några preferenser på ett ställe och om hon inte har det föreslår man plats och tid varefter hon kanske vill ändra på något.

Sedan är det 15% chans att hon avbokar samma dag eller dagen innan då jag inte brukar göra så mycket uppföljning. 30% av gångerna förvarnar hon att hon blir försenad ca 30 min. Kan vara ett bra tips att skriva på förmiddagen samma dag som man ska ses, typ: Ska bli kul att ses ikväll, hoppas du får en fin dag!

Inledningsvis så skulle jag faktiskt rekommendera gifar. Det har fått väldigt bra respons har jag märkt av någon anledning på sistone. Väldigt barnsligt, men man får väl helt enkelt anpassa sig till vad dom går igång på. Skulle också försöka spegla valet emojis lite efter vilka typer dom själva använder.
Intressant approach, hur ligger du till utseendemässigt? En dejt i veckan låter bra. (Nu bor jag iofs inte i någon av storstadsregionerna.)

Personligen (nu är jag off Tinder för tillfället) så försöker jag få till ett intensivt chattande efter matchning under typ en kväll och sen bjuder jag ut. Att hålla på i dagar i chatten ser jag inte poängen med, (då tröttnar de för mig,) men jag vill ändå få en någorlunda bild av om man synkar genom chatten. Sen ligger jag säkert kring "average" utseende-mässigt, så det jobbet jag gör i chatten kanske betalar av sig genom att de ointressanta tjejerna ändå selekterar bort sig själva så att säga genom att de slutar svara. Jag vet ju efter vårt chattande att det är en hyfsat vettig tjej jag ska träffa.
Men jag kanske har helt fel taktik och borde vara mer på för dejt direkt, vad vet jag.

Det fetade: vilken ålder pratar vi om på tjejerna (och dig)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in